Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Viviannan ulkonäkö muistuttaa Jutta Larmia
Tottakai muistuttaa, koska samankaltainen "rakennettu ympäristö" samasta muotista. Modernia kloonausta, jonka kloonattava rikkinäinen raasu itse shoppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonashan kertoi , että ei pidä jos on mustasukkainen nainen. Viittasiko Monicaa ? Tuskin on Monica miehen lopullinen valinta.
Jos etsii naista, joka ei ole (yhtään) mustasukkainen, niin saa etsiä aika pitkään. Ehkä mies olisi silloin parempi vaihtoehto. Mustasukkaisuus tiettyyn rajaan asti on normaalia, kun on syviä tunteita mukana. Joonas on vielä mainostanut pettäneensä aiemmin.
Monican mustasukkaisuus on todella jo oudolla tasolla. Se pääsee kunnolla esille, vaikka Monica niin kovasti yrittää pitää teatteriaan. Selvästi on jo sairaaloisen mustasukkainen. Edes tässä tilanteessa kun on tavoittelemassa toisten naisten tavoin samaa miestä ei osaa yhtään piilottaa sitä. Jos Joonas edes puhuu jollekin toiselle naiselle, niin Monicalta tulee mulkaisu. Mitenkähän Joonas edes voisi tehdä töitään, jos kameran edessä olisi nainen. Monica olisi varmasti vahtimassa takana
Pelottava nainen, miten ihmeessä tuo mies on noin simppeli ettei tajua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonashan kertoi , että ei pidä jos on mustasukkainen nainen. Viittasiko Monicaa ? Tuskin on Monica miehen lopullinen valinta.
Jos etsii naista, joka ei ole (yhtään) mustasukkainen, niin saa etsiä aika pitkään. Ehkä mies olisi silloin parempi vaihtoehto. Mustasukkaisuus tiettyyn rajaan asti on normaalia, kun on syviä tunteita mukana. Joonas on vielä mainostanut pettäneensä aiemmin.
Monican mustasukkaisuus on todella jo oudolla tasolla. Se pääsee kunnolla esille, vaikka Monica niin kovasti yrittää pitää teatteriaan. Selvästi on jo sairaaloisen mustasukkainen. Edes tässä tilanteessa kun on tavoittelemassa toisten naisten tavoin samaa miestä ei osaa yhtään piilottaa sitä. Jos Joonas edes puhuu jollekin toiselle naiselle, niin Monicalta tulee mulkaisu. Mitenkähän Joonas edes voisi tehdä töitää
Ei osaa piilottaa mustasukkaisuuttaan on paradoksaalisesti hyvä ja 'rehellinen' ominaisuus. Rumempaa jälkeä voisi lopulta tulla jos oikeasti osaisi sen kätkeä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen Bachelor-kausi, jota seuraan. Olen ihan tyrmistynyt miten typerä ja ihan uskomaton ohjelma tämä on. Tavoitellaan ihan tuntematonta miestä kyynelsilmin. Olen sanaton.
Oikeastaan moni sinkkunainen on tässä paljon tasokkaampi kuin Bachelor itse. Pituuttakin täytyy kompensoida korkealla riikinkukkomaisella kampauksella. Ei ole erityisen komea, taustalla pettämistä. Kiinnostavinta hänessä on varmaan uravalinta ja asuinpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viviannan ulkonäkö muistuttaa Jutta Larmia
Tottakai muistuttaa, koska samankaltainen "rakennettu ympäristö" samasta muotista. Modernia kloonausta, jonka kloonattava rikkinäinen raasu itse shoppaa.
Ja julkisivurakennustyön valmistuttua ei muuta kuin tekohärpäkkeet tanassa "hyvinvointivalmentajaksi" tai "life coach" -huuhaahöpöttelijäksi. Voi hyvää päivää kirvesvartta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ensimmäinen Bachelor-kausi, jota seuraan. Olen ihan tyrmistynyt miten typerä ja ihan uskomaton ohjelma tämä on. Tavoitellaan ihan tuntematonta miestä kyynelsilmin. Olen sanaton.
Oikeastaan moni sinkkunainen on tässä paljon tasokkaampi kuin Bachelor itse. Pituuttakin täytyy kompensoida korkealla riikinkukkomaisella kampauksella. Ei ole erityisen komea, taustalla pettämistä. Kiinnostavinta hänessä on varmaan uravalinta ja asuinpaikka.
Eivätkä hänenkään uravalintansa ja asuinpaikkansa ole kiinnostavia ellei ole itse yhtä simppeli. Taustalla myös uskontokulttihihhuloimista ja sekin on normiälyiselle punainen lippu.
Bellessä ja Monicassa on jotain samaa. Mustasukkaisia. Tuo heidän keskustelua Fannista oli typerää. Tuntuu , että varsinkin Monica ei siedä ketään naisista. Suoraan sanoen tuli hiton hyvä fiilis , kun tuo Fanni sai ruusun.
Kuulun varmaan vähemmistöön, mutta ymmärrän Monican mustasukkaisuutta. Katsojalle on näyttänyt siltä, että hänen ja Joonaksen yhteys oli heti alusta lähtien erityinen. Tai ainakin Joonas on antanut ymmärtää sellaista. Kun soppaan lisätään Joonaksen aiempi pettäminen, niin kukapa ei tuntisi oloaan uhatuksi. Formaatti saattaa olla kuitenkin Monicalle liikaa.
Joonas valitsee Bellen. Heidän välillään on tosi hot fiilikset.
Joonaksella on ihana ääni ja katse.
Miksi Joonas itkee ?
Vierailija kirjoitti:
Bellessä ja Monicassa on jotain samaa. Mustasukkaisia. Tuo heidän keskustelua Fannista oli typerää. Tuntuu , että varsinkin Monica ei siedä ketään naisista. Suoraan sanoen tuli hiton hyvä fiilis , kun tuo Fanni sai ruusun.
Vaikka Fannissa on herkempikin puoli, niin hänessä on jotain häiritsevää. Todella kilpailuhenkinen ja antaa itsestään aika vähän. Silti kuvittelee, että hän on hyvissä asemissa. En tulisi toimeen Fannin kanssa. Hänessä on jotain feikkiä.
Joonas puhuu ihan höpöjä, sanoo nyt että Fannin asema nousi ja seuraavassa jaksossa tiputtaa Fannin?? ???
Siis miten tuo Anni puhuu tuolla tavalla? Ai luoka meinas aivot sulaa kuunnellessa 😂
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo Anni puhuu tuolla tavalla? Ai luoka meinas aivot sulaa kuunnellessa 😂
Aivan samaa ihmettelin. Voi olla ihan mukavakin tyyppi, mutta ei tuollaista kykene kuuntelemaan.
Onko Joonas ja Vivianna uusi Juha ja Jutta?
Vierailija kirjoitti:
Onko Joonas ja Vivianna uusi Juha ja Jutta?
Tuskinpa sentään. Vaaditaan hälyttävästi enemmän jokapaikantyrkkyilyä ja tuotteistamista ennen kuin Lärmit nokiteltu alas norsunluutornistaan. Hyvä tosin, että haastajia pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Fannissa on herkempikin puoli, niin hänessä on jotain häiritsevää. Todella kilpailuhenkinen ja antaa itsestään aika vähän. Silti kuvittelee, että hän on hyvissä asemissa. En tulisi toimeen Fannin kanssa. Hänessä on jotain feikkiä.
Musta Fanni on taas tosi kiva ja reilu. Eikä hänellä ole turbohuulia tai muuta feikkiä. Fanni voisi olla ihan kiva ystävänä. Ei mitään hiuslisäkkeitäkään. Ainoa edes jotenkin normaali.
Nyt kyllä kävi suututtamaan. Siis Belle aikoo saada Suomesta ilmaisen tutkinnon (veronmaksajille EI todellakaan ilmainen) ja heti äkkiä pois Suomesta muuttamaan. Näin voi tapahtua vain Suomessa. =(
Jos hän pääsee jatkamaan opiskeluita ja vie siis jonkun opiskelupaikan täältä, jossa on tajuton pula hoitajista!
Vierailija kirjoitti:
Kuulun varmaan vähemmistöön, mutta ymmärrän Monican mustasukkaisuutta. Katsojalle on näyttänyt siltä, että hänen ja Joonaksen yhteys oli heti alusta lähtien erityinen. Tai ainakin Joonas on antanut ymmärtää sellaista. Kun soppaan lisätään Joonaksen aiempi pettäminen, niin kukapa ei tuntisi oloaan uhatuksi. Formaatti saattaa olla kuitenkin Monicalle liikaa.
Formaatti on liikaa kenelle tahansa, jolle oman rakkauselämänsä tuotteistaminen ei ole ok. Kaikilla ei ole kaikki kaupan - ikinä - mistään hinnasta. Huutista sietäjäkynnysmatoille, jotka eivät kysyneet pettämisestä vaikka olennaisin tieto. Miten olisi tuotantoyhtiö shhsopimuksineen reagoinut jos kaikki naiset olisivat lähteneet pois kun "unelmabätsä" paljastui petturiksi?
Luulen myös, että valitsee Viviannan. Syynä se, että ymmärtävät toisiaan koska ovat ohjelmassa mukana vain julkisuuden takia. Molemmat siis. Helpompi sitten "päättää suhde yhteisymmärryksessä", kun mitään suhdetta ei ollut kummankaan edes tarkoitus rakentaa.