Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta katsoin tätä. Juontajan naamaan piikitetty niin paljon täyteainetta että huulista tulleet roikkuvat nakit ja posket on kuin raviolit! :-o Miksi pilaavat ihonsa tuollaisella pullistamisella, koska se venyy ja veltostuu entistä nopeammin kun ne aineet lähtee pois, joten ne pistoskohdat alkaa vaatia lisää ja lisää sitä ainetta ja tulee myös turhaa arpikudosta, mikä puolestaan vanhentaa ihon pintaa ja kokonais olemusta?!?
Haluaa häivyttää etniset piirteet?
Sanni ei enää huolis, jos ei piikittäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pistää silmiin se, että täällä moititaan naisia, jotka on tuonne hakenut... Kaikkihan ei voi kaikkia miellyttää, mutta sitten itse ihmettelen ihmisten törkeyttä esim Bellen suhteen: ihmetellään käsivarsia, että on roikkuvaa nahkaa ja kommentoidaan, että kyllä pulskistuu nopeasti uusiksi. Se, että ihminen on synnyttänyt, on mahdollisesti laihduttanut ihan jumalattomasti - nää tekee jo yksin kropasta muuttuneen. Mutta se mitä ihailen, on se miten sinut se on itsensä kanssa. Luonteiden arvostelun ymmärrän, mutta annetaan jokaisen olla oman näköisensä, ja ei se oikea rakkaus katso kokoa 😉
Kyllähän nuo värilliset naiset ainakin on lähteneet varmasti rahan perässä, että pääsisivät savimajoista.
Se alussa pudotettu jopa samalla alalla työskennellyt tumma tyttö saattoi olla oikealla asialla. Nämä kaksi tummaa äitiä hakevat vain elättäjää itselleen ja lapselleen. Nyt niin sievistelleen ja järkytytään toisten pusuista bätsen kanssa, mutta oman porukan miesten kanssa oltu valmiina jo nuorena lapsia tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta katsoin tätä. Juontajan naamaan piikitetty niin paljon täyteainetta että huulista tulleet roikkuvat nakit ja posket on kuin raviolit! :-o Miksi pilaavat ihonsa tuollaisella pullistamisella, koska se venyy ja veltostuu entistä nopeammin kun ne aineet lähtee pois, joten ne pistoskohdat alkaa vaatia lisää ja lisää sitä ainetta ja tulee myös turhaa arpikudosta, mikä puolestaan vanhentaa ihon pintaa ja kokonais olemusta?!?
Haluaa häivyttää etniset piirteet?
Sanni ei enää huolis, jos ei piikittäis.
Sannilla on itsellään ohuet viivahuulet, mutta kauniimmat ja paremmat (jos luonnolliset ja piikittämättömät).
Miten te muokkaisitte tätä ohjelmaa? Jos ajatellaan, että tavoitteena olisi oikeasti löytää sieltä se rakkaus, eikä tehdä pelkkää draamaa.
Itse laittaisin bätsen menemään yksilötreffeille kaikkien naisten kanssa heti kärkeen, ennen kuin ketään tiputetaan. Ryhmätreffien rinnalle lisäisin myös yksilötreffien määrää. Tuntuu että tuolla on nyt hirveästi luppoaikaa. Miksei bätse voisi tyhjien päivien sijaan treffata vaikka kolmea naista yksilöinä päivässä ja ottaa sitten jonkun välipäivän?
Vierailija kirjoitti:
Miten te muokkaisitte tätä ohjelmaa? Jos ajatellaan, että tavoitteena olisi oikeasti löytää sieltä se rakkaus, eikä tehdä pelkkää draamaa.
Itse laittaisin bätsen menemään yksilötreffeille kaikkien naisten kanssa heti kärkeen, ennen kuin ketään tiputetaan. Ryhmätreffien rinnalle lisäisin myös yksilötreffien määrää. Tuntuu että tuolla on nyt hirveästi luppoaikaa. Miksei bätse voisi tyhjien päivien sijaan treffata vaikka kolmea naista yksilöinä päivässä ja ottaa sitten jonkun välipäivän?
Lopettaisin koko pascan, ei se siitä parane. Kaikki oheisiilimadot saisivat luikerrella oikeisiin töihin ja etsiä kumppaninsa ilman paritusapua "luonnosta" vapailta markkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Tukan ääripäävärjääminen tummapiirteisellä liian vaaleaksi ja vaalealla liian tummaksi on myös mautonta liukuhihnaa.
Siinä on omat hiukset kuitenkin kyseessä eikä mitkään jonkun eläimen karvoista tehdyt hiukset ja nekin tietysti värjätyt.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä jäi mieleen ennakko jaksosta, kun Fanni rupesi miettimään, että hänestä ei ehkä olisi tapailemaan miestä, kenellä on jo entuudestaan lapsia... Itse kuitenkin yh äitinä havittelee miestä itselleen, niin aikamoinen kaksinaismoralismin maku on kieltämättä tullut koko muijasta. Ja ehkä olisi lapsiuutinen kannattanut kertoa jo hyvissä ajoin... Eikai bätse nyt voi sen takia lähettää kotiin, ettei ihan mulkulle vaikuta.
Itse ajattelin sen niin, että hän tiedostaa miten hankalaa äiti-/isäpuolen roolissa voisi olla, eikä siksi lähtisi siihen itse. Ymmärrän täysin. Siksi hänelle oli iso asia kertoa omasta lapsestaan Joonakselle. Oli huomattavan vapautunut sen jälkeen kun sai asiasta puhuttua. Toki mielestäni teki sen varsin myöhään, eli olisi pitänyt Fannin etsiä jo aiemmin tilaisuus puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä jäi mieleen ennakko jaksosta, kun Fanni rupesi miettimään, että hänestä ei ehkä olisi tapailemaan miestä, kenellä on jo entuudestaan lapsia... Itse kuitenkin yh äitinä havittelee miestä itselleen, niin aikamoinen kaksinaismoralismin maku on kieltämättä tullut koko muijasta. Ja ehkä olisi lapsiuutinen kannattanut kertoa jo hyvissä ajoin... Eikai bätse nyt voi sen takia lähettää kotiin, ettei ihan mulkulle vaikuta.
Itse ajattelin sen niin, että hän tiedostaa miten hankalaa äiti-/isäpuolen roolissa voisi olla, eikä siksi lähtisi siihen itse. Ymmärrän täysin. Siksi hänelle oli iso asia kertoa omasta lapsestaan Joonakselle. Oli huomattavan vapautunut sen jälkeen kun sai asiasta puhuttua. Toki mielestäni teki sen varsin myöhään, eli olisi pitänyt Fannin etsiä jo aiemmin tilaisuus puhumiseen.
Ei puoliskoilun tarvitse olla edes hankalaa, mutta jos itse lapsettomana etsii kumppania, joka on samankaltainen arvoiltaan ja tilanteeltaan on se ok ilman mitään lapsellisten lapsellisia vihasyytöskortteja. Elämä on valintoja ja jokaisen aikuisen tulee pystyä seisomaan omien valintojensa takana ja ymmärtää, että pakosti joskus jotkut ovet sulkeutuvat joillain valinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tainnut nähdä syytä kiirehtiä ja odotti oikeaa tilaisuutta kahdenkeskistä puheluhetkeä. Mikä kiire siinä olisi hänelläkään, kun kaksi muuta äitiä saivat jatkaa eli selvästikään lapsi ei tainnut olla bätselle se naisen pudottava tekijä noin naisten näkökulmasta katsoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua alkuunkaan miten kommenttisi liittyi viestiini? Itselläni on lapsia ja en haluaisi olla muiden lapsille äitipuoli. Ymmärrän Fannia. Olen myös itse kasvanut perheessä jossa isäpuoli ei pitänyt minusta yhtään. Se kokemus oli todella syvältä. Puoliskolla on todella iso vastuu tekemisissään sen lapsen elämän kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos afrikkalaisille naisille ei kasva kunnollisia pitkiä hiuksia ja kuitenkin siellä miltei kaikki vaikka Gambiassa käyttävät peruukkeja, niin mistäköhän ne peruukit tehdään.
Afrikassa tekevät usein perukkeja aasin jouhista. Paksu kuitulaatu sointuu hyvin Länsi-Afrikkalaisen, erityisesti Gambialaisen, ihonvärin kanssa kauniisti yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos afrikkalaisille naisille ei kasva kunnollisia pitkiä hiuksia ja kuitenkin siellä miltei kaikki vaikka Gambiassa käyttävät peruukkeja, niin mistäköhän ne peruukit tehdään.
Afrikassa tekevät usein perukkeja aasin jouhista. Paksu kuitulaatu sointuu hyvin Länsi-Afrikkalaisen, erityisesti Gambialaisen, ihonvärin kanssa kauniisti yhteen.
Niin ja sanotaan aasiksi. Eli ollaan oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Gambiahan on tunnettu naisten seksilomakohteena naisten Pattayana. No ei raha olekkaan ainoa syy sikäläisten miesten suosia oma hiuksisia suomalaisnaisia, kun aasin karvat ei oikein kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on jotenkin outoa ottaa "äitipuoli / isäpuoli" sanoja käyttöön... Itse olen ystäväpiirissä sanonut ihan suoraan, kun aloitin seurustelemaan miehen kanssa, jolla on jo lapsia, että en ole äitipuoli, enkä koskaan tule olemaan. Olen vaan yksi turvallinen aikuinen lisää. Lapsilla on jo yksi isä ja yksi äiti, joten silloin siihen tulee yksi aikuinen lisää. JOS lapsi / lapset päättää itse kutsua äiti- tai isäpuoleksi, niin puhukoon, mutta ei aikuisen toimesta.
Se että mielestäni on hankala ajattelu tapa, jos pelkää sitä miten hankalaa se olisi. Tottakai se on hankalaa, jos on hankala suhde takana, lapset ei hyväksy, mutta se että jos hänellä on kerran lapsia, niin silloin myös ehkä kannattaa olla hys hys, ettei itse siihen lähtisi, koska miksi nyt odottaa toiselta avointa sydäntä lapselle, jos kerran itse ei voisi avata omaansa vieraan miehen lapselle. Miten voisi vaatia toiselta tätä heittäytymistä. Ja sen "pommin" jälkeen on hyvin hankala enää jättää ruusua antamatta, kun on tultu niin myöhään kertomaan, mikä on todellinen tilanne. Sitä aikaa olisi varmasti löytynyt, eikä sitä olisi melkein loppukahinoihin tarvinnut odottaa...
Ei se lapsi mikään pommi ole. Ja kun lapsi todennäköisesti on isänkin puolelta afrikaanseja hollantilaissukulaisuutta. Ei jättänyt ruusuja antamatta täysafrikkalaisten lasten äidellekkään.
Puoliskoksi ei edelleenkään ole kenenkään lapsettoman velvollisuus ryhtyä. Jos kuitenkin ryhtyy turha itkeä hankaluutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Gambiahan on tunnettu naisten seksilomakohteena naisten Pattayana. No ei raha olekkaan ainoa syy sikäläisten miesten suosia oma hiuksisia suomalaisnaisia, kun aasin karvat ei oikein kiinnosta.
En viitsisi tällä palstalla kovasti mainostaa Gambia tietämystään. Itse jätin sen maan väliin matkakohteista luettuani jo vuosia sitten kohteena juuri länsimaalaisnaisten nautinnoille. Varmasti on todella ikävä paikka lomailla muilla aikeilla
Fanni nimenomaan ymmärsi sen, että kaikki ei halua kumppania jolla on lapsia. Ihan kirjaimellisesti sanoi Aadallekin, että ymmärtää ettei Aada haluaisi miestä jolla on lapsia. En tajua tota kun kirjoitatte että miten voi odottaa toiselta avoimuutta. Eihän hän mitään odota vaan päinvastoin.
En myöskään ymmärrä tätä kommentoijaa joka kirjoittaa että aikuisten pitää kantaa vastuu teoistaan. Ei heistä kukaan kai ole lastaan mihinkään orpokotiin hylännyt, että vastuu on kannettu.
Toisen ihmisen lapsen ottaminen osaksi omaa vapaata lapsettoman elämää on todellakin iso teko. Okei, voidaan korvata toi sana hankala vaikka sanalla suuri, jos toi hankala terminä haittaa. Se on todella suuri teko. Etenkin sen lapsen näkökulmasta. Minäminä-aikuiset vois pohtia sen lapsen maailmaa hetken. Hänellä ei ole käytännössä mitään vaikutusvaltaa siihen päätökseen. Miten itse kokisit jos teidän kotiin muuttaisi joku vieras henkilö?
Onko tuo tummahipiäinen tyttö jollain lailla kehitykseltään vajaa? Vänisee kuin lapsi.