Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanni käyttäytyy rasistisesti. Ehkä ex-mies oli afrikkalainen (ainakin asuivat siellä) ja petti tätä ja sitä traumaansa nyt projisoi tuolla villan mustiin ihmisiin. Ihan oikeasti. Tämä jakso kyllä muutti kuvani Fannista täysin.
Ja hänellä vielä pieni lapsi! Missäs lapsi nyt on, Etelä-Afrikassa?
Miksi et kauhistele, että missä niitten mustien naisten lapset nyt on? Afrikassa olkimajassa? 🙄🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Plussajakson lopussa vilahtaa uusi villalle saapuva nainen. Hänestä tulee teaserin perusteella silikoniblondin vaikutelma, mutta saa nähdä oliko tulkinta vain omaa mielikuvitustani :D
Valitettavasti ei ole silikoneja.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsi alusta asti, kun Joonas puhui kuinka on hengellinen (uskonnollinen) ja tulkitsin hänen tarkoittavan oikeasti henkisyyttä kun hän kuitenkin tekee kaikenmaailman seremonioita ja hömppäjuttuja ja uskoo horoskooppeihin. Ei niin että itse tulkitsisin henkinen-sanaa noin mutta oon huomannut sen olevan yleistä nykyään :D Mutta uusimmassa plussajaksossa tulee ilmi bätsen lestadiolaistausta ja lisäksi hän puhelee siinä enkeleistä ja jumalasta, eli ilmeisesti kyseessä on tosiaan uskonnollinen lähestymistapa elämään vaikka mukaan onkin sekoitettu taikauskoisia juttuja.
Mitä sä sekoilet? Toinen puhuu hengellisyydestä, niin sinä tulkitse tämän tarkoittavan "oikeasti henkisyydestä"? Mitä ihmettä edes on tämä sinun "oikeasti henkisyys"???
Vierailija kirjoitti:
Kävipä Monicalle miten hyvänsä ohjelmassa, toivon hänelle kaikkea hyvää, hän ei vain vaikuta, vaan uskon, että on oikeasti vilpitön ja kiltti ihminen. Monicalla on ollut hyvä "kisakunto", hän ei oikuttele, mutristele suutaan ja katsele kulmien alta, onpahan luottavainen ja aurinkoinen. Valitettavasti en usko Joonaksen kuitenkaan valitsevan häntä, Joonas etsii tod.näk. naista, joka on vapaa seuraamaan häntä mahdollisimman vähällä vaivalla hänelle itselleen, muutenkin Joonas vaikuttaa mieheltä, joka rakastaa ja tarvitsee vapauttaan, nainen joko sujahtaa elämäänsä tai saa häipyä. En ymmärrä miksi on ohjelmassa "hyvä saalis", vaikuttaa kuin joltain pummilta, jolla elämässä ylä-ja alamäkiä, vaihtaa maisemaa ja kämppää kuin alkkareitaan, hän myös vihjasi esim. Monicalle, ettei lapsi sovi hänen liikkuvaan elämään. Monica vielä meni kehumaan kuinka on erittäin hyvät välit lapsensa isään, mielikuva ei ole hyvä tulevaisuutta ajatellen tai s
"--hän ei vain vaikuta, vaan uskon, että on oikeasti vilpitön ja kiltti ihminen. Monicalla on ollut hyvä "kisakunto", hän ei oikuttele, mutristele suutaan ja katsele kulmien alta, onpahan luottavainen ja aurinkoinen. "
Sä et nyt puhu Monicasta. Olet selvästikin sekoittanut hänet nyt johonkin toiseen ihmiseen!
Voi jestas mitä huuhaata nuo tarot-korit.
Maija vaikuttaa mukavimmalta. Ei sovi Joonakselle mutta toivon hänen löytävän rakkauden muualta.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas mitä huuhaata nuo tarot-korit.
No ei nyt sen enempää kuin horoskoopit, kivet tai enkelitkään.
Bellellä on iso perse. Pian Joonas pääsee testaamaan.
Anni näyttää tosi paljon Paula Vesalalta.
Anni on ikäistään vanhemman näköinen. Muistuttaa muuten paljon näyttelijä Maggie Gyllenhaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritsi alusta asti, kun Joonas puhui kuinka on hengellinen (uskonnollinen) ja tulkitsin hänen tarkoittavan oikeasti henkisyyttä kun hän kuitenkin tekee kaikenmaailman seremonioita ja hömppäjuttuja ja uskoo horoskooppeihin. Ei niin että itse tulkitsisin henkinen-sanaa noin mutta oon huomannut sen olevan yleistä nykyään :D Mutta uusimmassa plussajaksossa tulee ilmi bätsen lestadiolaistausta ja lisäksi hän puhelee siinä enkeleistä ja jumalasta, eli ilmeisesti kyseessä on tosiaan uskonnollinen lähestymistapa elämään vaikka mukaan onkin sekoitettu taikauskoisia juttuja.
Mitä sä sekoilet? Toinen puhuu hengellisyydestä, niin sinä tulkitse tämän tarkoittavan "oikeasti henkisyydestä"? Mitä ihmettä edes on tämä sinun "oikeasti henkisyys"???
Pahoittelut, ettei viestini auennut. Yritän muotoilla asian paremmin.
Molemmat sanat ovat englanniksi "spirituality" mutta suomen kielessä merkitykset ovat keskenään erilaiset - hengellisyys terminä viittaa nimenomaan uskonnollisuuteen ja henkisyys taas ei. Joonas käyttää koko ajan sanaa hengellisyys, mutta puhui kuitenkin alkujaksoissa enemmän horoskoopeista, unien tulkinnasta jne. eikä mielestäni lainkaan uskonnosta tai jumalasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikseihän Joonas sanonut, että otan osaa, kun Belle kertoi hänelle isosiskonsa kuolemasta.
Koska kuolemasta on aikaa 5 vuotta.
Olen edelleen sitä mieltä että valitsee Venlan.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä että valitsee Venlan.
Mulla ei edes ole Venlasta mitään muistikuvaa 😄. Taitaa olla aika väritön seinäruusu tuolla 🤔...
Mua ärsyttää miten noi sotkee englantia tuonne puheeseen ikään kuin eivät osaisi suomea puhua! Kun se nyt vaan on niin siistiä ja coolia puhua sekametelisoppaa 🙄.
Venlako on se sen yhden kauniin amerikkalaisen näyttelittäjättären näköinen? Scarlett Johansson.
Olen varma myös, että valitsee hänet. Siis Venlan.
Jos tuleekin mies ehdokas vielä?
Vierailija kirjoitti:
Maija vaikuttaa mukavimmalta. Ei sovi Joonakselle mutta toivon hänen löytävän rakkauden muualta.
Siinä on jotain häiritsevää ja outoa. Jokin ei ole sitä miltä näyttää.
Plussajakson lopussa vilahtaa uusi villalle saapuva nainen. Hänestä tulee teaserin perusteella silikoniblondin vaikutelma, mutta saa nähdä oliko tulkinta vain omaa mielikuvitustani :D