Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
6041/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan se joka mua täällä kiusaa pysyy kaukana musta tällä palstalla.

Niin kaikki on hyvin.

Vierailija
6042/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joku tuosta suudelmasta sanoi, niin joku raja, onko pakko etsiä jotain pieniä vihjeitä kaikesta, että toimiiko suhde vaiko ei. Oletettavasti se ei kenenkään meidän palstailijoiden elämään vaikuta, jos eivät suutele silmät kiinni.

Ja aina ei vaan ehdi iskemään nahkoja silmien päälle ennen kun huulet kohtaa (pikapusu). 

Kieltämättä harmittaa ettei Kenttis ja Vivi löytänyt yhteistä kieltä tuon enempää, siinä olisi ollut näyttävä pariskunta. Mutta Vivi väisti luodin kauniisti, koska kannattaako yhdenkään miehen tai naisen tai henkilön antaa vaikuttaa omaan somettamiseen ja vielä että antaa rebrandatä ittensä uudelleen, että olisi jotenkin "edustuksellisempi" ? Ainakin tällä hetkellä näyttää siltä, että Vivi käytti tuon aikansa hyvin villassa ollessaan: sekoitti pakkaa, nosti itsensä somessa kunnolla esille = seuraajat lisääntynyt ja vielä jakaa mielipiteitä... Joten tämä on varma että on useampien huulilla näin.

Itse en hänen sometyylistä pidä, tai pidä siitä miten hän "markkinoi" itseään mutta aivan loistava mahdollisuus nousta näkyville, kun jos ei ole kunnon tunteita.

Joonaksen ja Monican tyyli... Nojoo. Ei nyt pääse varmastikaan Hollywood-superparien joukkoon jota silmäkovana maailma seuraa. Ehkä seiska ja sekin harvoin, silloin kun soitetaan itse ja kysytään jutun perään. Eihän Kenttiksen Suomessa olosta sen enempää kirjoiteltu nytkään, kun kuulemma vietti pitkään Suomessa aikaa. Onkohan Losin elämä Monicalle liikaa kuitenkin, kun on noin mustasukkainen 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6043/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeuttaako joku puolivitsikäs aprillikommentti päälle paskomisen?

Mä rauhoitun tasan sitten kun mun kiusaaminen loppuu.

Noniin, eiköhän vedetä happea taas. Oli mukava nähdä, kun olit ihan mukavakin täällä, joten jatketaan sitä, eikös joo? :) 

Joo jos mun kiusaaminen loppuu niin olen mukava itsekin.

Mitäs jos keskityt meihin, jotka ei sua kiusaa...? Anna noiden muiden olla omassa arvossa - näin ne saa mitä haluaa. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu, vai miten se meni :) Onneksi oletettavasti kukaan näistä ei sua tunne, niin sen takia ei kannata hermoja menettää että löytyy joku joka nyt härkkii 

Vierailija
6044/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, eiköhän vedetä happea taas. Oli mukava nähdä, kun olit ihan mukavakin täällä, joten jatketaan sitä, eikös joo? :) 

Mitäs jos keskityt meihin, jotka ei sua kiusaa...? Anna noiden muiden olla omassa arvossa - näin ne saa mitä haluaa. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu, vai miten se meni :) Onneksi oletettavasti kukaan näistä ei sua tunne, niin sen takia ei kannata hermoja menettää että löytyy joku joka nyt härkkii 

Älä. Ruoki. Trollia.

eri

Vierailija
6045/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on kaameampi meno, kuin TLC:n känniääliöillä koskaan!

Vierailija
6046/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä. Ruoki. Trollia.

eri

Mä en ole trolli.

Vierailija
6047/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankutijankuti

Vierailija
6048/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ei olisi pitänyt kirjoittaa mitä kirjoitin.

Tossa joku aika sitten.

Menetin hermoni siitä äidin auttamis kommentista.

Joku otti sen aprillijutun liian tosissaan.

Ja se joku toinen juttu mistä tein ilmoituksen.

Vierailija
6049/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytär tullut äitiinsä?

Vierailija
6050/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos keskityt meihin, jotka ei sua kiusaa...? Anna noiden muiden olla omassa arvossa - näin ne saa mitä haluaa. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu, vai miten se meni :) Onneksi oletettavasti kukaan näistä ei sua tunne, niin sen takia ei kannata hermoja menettää että

Jankuti jankuti hinkuti hinkuti öyhöti öyhöti röyhöti röyhöti rankka viikko ja hik paljon pitkiä päiviä takan röyh mielenkiintona pina colada ja rata prööt ilta on vielä nuori hik ja aika kumota tää jäinen ulkokuori on aika tuhota röyh pidä kaksin käsin kiinni juomista  niinku cha cha cha cha cha cha en mieti huomista ku tartun tuopista niinku prööt nyt lähden tanssimaan niinku cha cha cha enkä pelkääkään tätä maailmaa niinku cha cha cha kun mä kaadan päälleni shampanjaa its crazy its party auto jää auto jää kai sä huomenna autat ystävää i ready to rokkenroll sabina särkän tissit kun eerika viikman loveen lankeaa ertsu on suomen pervoin nainen elämä on laiffii

Vierailija
6051/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tytär tullut äitiinsä?

Kenen tytär?

Vierailija
6052/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi muut naiset on noin pahastuneita Monicaan? Miks ihmeessä Monican olisi pitänyt olla yhteydessä kuvausten jälkeen muihin naisiin ja kysellä kuulumisia? Parin viikon tuntemisen jälkeenkö pitäisi olla jatkossa aina tekemisissä? Haloo.

Vierailija
6053/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmi, että muutoin toisilleen sopiva pari, Monica ja Joonas, joutuvat alkamaan yhteisen elämänsä Joonaksen törttöilyn= V:n kanssa muhinoinnin kanssa. Aika tulee näyttämään kykeneekö Joonas saavuttamaan miehenä Monican kunnioituksen ja luottamuksen.

Voi Joonas, kun olisit ajatellut aivoilla etkä.... 

Vierailija
6054/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on sekalainen seurakunta paikalla :') Mihin on jäänyt tuo keskustelun aihe? Tuntuu että täällä käydään jotain ihan muuta läpi

Vierailija
6055/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vedonlyönnissä toisena!

Sanokaa mun sanoneen Suomi voittaa euroviisut.

Tulee ihan Käärijä vibat silloin oli presiis sama tilanne vedonlyönnissä.

Joidenkin mielestä tää voi olla hökälöintiä ja ei kuulu tähän ketjuun mutta oli pakko kertoa.

Oon joka vuosi melkein sanonut että Suomi voittaa mutta nyt jopa näyttää siltä.

Ensimmäistä kertaa Käärijän jälkeen.

Vierailija
6056/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on vedonlyönnissä toisena!

Sanokaa mun sanoneen Suomi voittaa euroviisut.

Tulee ihan Käärijä vibat silloin oli presiis sama tilanne vedonlyönnissä.

Joidenkin mielestä tää voi olla hökälöintiä ja ei kuulu tähän ketjuun mutta oli pakko kertoa.

Oon joka vuosi melkein sanonut että Suomi voittaa mutta nyt jopa näyttää siltä.

Ensimmäistä kertaa Käärijän jälkeen.

V***u ketä kiinnostaa jotkut Euroviisut?

Vierailija
6057/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄ IHMETTÄ tuo tarkoitti, että Monicalle ei kelpaa Joonaksen asuinalue Losissa? Liian villi alue? Onko tuolla siis joku Trailer park tms. white trash alue, vai mistä kyse? Luulisi että hienoa aluetta??? 

Näillä vaunuasunnoilla on omat alueensa. Monesti aika rähjäisiä

Niitä on sekä että. Täällä Euroopassakin on trailer-alueita ja ihmiset ovat tehneet niistä ihan siistejä ja kodikkaita. Tuossa meidän naapurustossakin on yksi trailerpark-alue, eikä sitä edes päälle päin tajua, ellei katso tarkemmin. Kullakin talolla oma hyvin hoidettu piha, istutukset, puut, aidat. Jossain on niitä rähjäisiä parkkeja, mutta en usko, että Venicen alueella Losissa ne sellaisia olisivat. Ne parkit on kauempana paremmilta alueilta. 

Eihän se Joonas missään asuntoautossa ole asunut. Ne trailerparkit on asuntoalueita, missä on kiskoalustoille rakennettuja taloja. 

Vierailija
6058/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄ IHMETTÄ tuo tarkoitti, että Monicalle ei kelpaa Joonaksen asuinalue Losissa? Liian villi alue? Onko tuolla siis joku Trailer park tms. white trash alue, vai mistä kyse? Luulisi että hienoa aluetta??? 

Näillä vaunuasunnoilla on omat alueensa. Monesti aika rähjäisiä

Niitä on sekä että. Täällä Euroopassakin on trailer-alueita ja ihmiset ovat tehneet niistä ihan siistejä ja kodikkaita. Tuossa meidän naapurustossakin on yksi trailerpark-alue, eikä sitä edes päälle päin tajua, ellei katso tarkemmin. Kullakin talolla oma hyvin hoidettu piha, istutukset, puut, aidat. Jossain on niitä rähjäisiä parkkeja, mutta en usko, että Venicen alueella Losissa ne sellaisia olisivat. Ne parkit on

Niitä taloja on eri tasoisia. Tässä sivustolla on tällä hetkellä myynnissä olevia taloja. 

https://www.zillow.com/venice-beach-venice-fl/mobile/

Vierailija
6059/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

J ei ole mikään iso nimi Losissa, esim muutaman lumilautavideonja muun videon tehnyt eikä vuoden 2018 jälkeen mitään mainittavaa. Some materiaalin perusteella J on viettänyt pääasiassa aikaa kuntoillen Venice beachilla. M on huonopalkkainen lasten ohjaaja eli miten nuo meinaa elää Losissa ja perustaa siellä vielä perheen? J on sanonut että he asuu nyt yhdessä niin asuuko nuo nyt Monican asunnossa Monican tuloilla? Tuskin bachelorin kuvauksista on saanut niin suurta korvausta että sillä elää loputtomiin. Oma veikkaus on, että kaikki tuo luxuksen esittely on ihan feikkiä. Losissa on kuvattu video jossain luxus hotellissa, mutta huone on niin pieni että just sänky mahtuu sinne 😁 eli ei mistään luksuksesta todellakaan ole kyse. Eiköhän tuo totuus tilanteesta avaudu Monicalle pian.

Vierailija
6060/6871 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J ei ole mikään iso nimi Losissa, esim muutaman lumilautavideonja muun videon tehnyt eikä vuoden 2018 jälkeen mitään mainittavaa. Some materiaalin perusteella J on viettänyt pääasiassa aikaa kuntoillen Venice beachilla. M on huonopalkkainen lasten ohjaaja eli miten nuo meinaa elää Losissa ja perustaa siellä vielä perheen? J on sanonut että he asuu nyt yhdessä niin asuuko nuo nyt Monican asunnossa Monican tuloilla? Tuskin bachelorin kuvauksista on saanut niin suurta korvausta että sillä elää loputtomiin. Oma veikkaus on, että kaikki tuo luxuksen esittely on ihan feikkiä. Losissa on kuvattu video jossain luxus hotellissa, mutta huone on niin pieni että just sänky mahtuu sinne 😁 eli ei mistään luksuksesta todellakaan ole kyse. Eiköhän tuo totuus tilanteesta avaudu Monicalle pian.

Miksi kirjoitat niin negatiivisesti? Monica ei ole kyllä missään yhteydessä kertonut haaveilevan luxus elämästä Losissa.Taitaa ymmärtää muutenkin elämän reaaliteetit ja sen millaista elämä Amerikassa olisi. Insta livessä toi esille, että Suomessa on hyvä elää. Tällä palstalla on turha ruotia tuota asiaa. Se on heidän oma asiansa järjestää elämää sellaiseksi kuin haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi