Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
No toi yks vois jättää puhumatta mun äidistä.
Tiedoksi sinulle, joka rupesit riehumaan: Tappouhkaus on rikos, vaikka sen tekisi anonyymilla keskustelupalstalla. Sinun viestisi on ilmiannettu laittomana sisältönä.
Siisti afro valitulla viimeisessä jaksossa.
MIKÄÄN ei oikeuta uhkaamaan tappamisella. Se on hyvä muistaa teidän lastenkin täällä internetin syövereissä kirjoitellessanne. Ei ole leikin asia tehdä rikos.
Sitäpaitsi en se välttämättä minä ollut joka sen tappo viestin kirjoitti.
Toi tyyppi on sitäpaitsi kiusannut mua alusta asti täällä.
Ehkä joku halusi puolustaa.
Vierailija kirjoitti:
MIKÄÄN ei oikeuta uhkaamaan tappamisella. Se on hyvä muistaa teidän lastenkin täällä internetin syövereissä kirjoitellessanne. Ei ole leikin asia tehdä rikos.
Luuletko etten sitä tiedä?
Ja en edelleenkään ole lapsi.
Ja olen saanut niin monta kertaa henkisellä tasolla turpaani koulu aikana ja netissä.
Koen että mulla on oikeus puolustautua.
Edes sanallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen saanut niin monta kertaa henkisellä tasolla turpaani koulu aikana ja netissä.
Edes sanallisesti.
Ilmiselvästi et tiedä. Noin muutenkin täysin älyvapaata tuollainen uhriutuminen. Ei pidä viisastella, jos ei kestä seurauksia. Eikä se ole mitään puolustautumista, että uhkailet muita kirjoittajia laittomasti.
Luuletteko te todella että se houkuttelee mua olemaan mukava teille jos itse olette paskoja mulle?
Tai no ei kaikki ole.
Mutta yksi ihminen ainakin on.
Tällä palstalla sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ IHMETTÄ tuo tarkoitti, että Monicalle ei kelpaa Joonaksen asuinalue Losissa? Liian villi alue? Onko tuolla siis joku Trailer park tms. white trash alue, vai mistä kyse? Luulisi että hienoa aluetta???
Näillä vaunuasunnoilla on omat alueensa. Monesti aika rähjäisiä
Niitä on sekä että. Täällä Euroopassakin on trailer-alueita ja ihmiset ovat tehneet niistä ihan siistejä ja kodikkaita. Tuossa meidän naapurustossakin on yksi trailerpark-alue, eikä sitä edes päälle päin tajua, ellei katso tarkemmin. Kullakin talolla oma hyvin hoidettu piha, istutukset, puut, aidat. Jossain on niitä rähjäisiä parkkeja, mutta en usko, että Venicen alueella Losissa ne sellaisia olisivat. Ne parkit on kauempana paremmilta alueilta.
Huh, nyt hyvät anonyymit kanssakirjoittelijat rauhoittukaa.
On kyse yhdestä pinnallisesta deittiohjelmasta, ei voi kenestäkään osallistujasta sen suurempia johtopäätöksiä tehdä. Mielipiteitä toki saa olla, mutta ehkä nyt ei "haudanvakavaa" ole se, mitä tänne anonyymisti suolletaan. :D
Mielenkiintoisesti Monica sanoi Joonaksesta jotenkin, että "ei ole vielä ollut muita naisia", tai jotain vastaavaa. Sanamuotoa en muista tarkkaan, mutta pahasti särähti korvaan. Ihan pikkuisen se mustasukkaisuus siellä nostelee päätään.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisesti Monica sanoi Joonaksesta jotenkin, että "ei ole vielä ollut muita naisia", tai jotain vastaavaa. Sanamuotoa en muista tarkkaan, mutta pahasti särähti korvaan. Ihan pikkuisen se mustasukkaisuus siellä nostelee päätään.
Eipä mikään ihme, kun suhde alkaa sillä, että mies deittailee 20 eri naista ja paneskelee päivää ennen valintaa vielä toisen kanssa. Vähemmästäkin syntyy luottamuspulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes sanallisesti.
Ilmiselvästi et tiedä. Noin muutenkin täysin älyvapaata tuollainen uhriutuminen. Ei pidä viisastella, jos ei kestä seurauksia. Eikä se ole mitään puolustautumista, että uhkailet muita kirjoittajia laittomasti.
Mikä siitä aprillijutusta teki viisastelun?
Sehän oli vaan puolivitsikäs heitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ IHMETTÄ tuo tarkoitti, että Monicalle ei kelpaa Joonaksen asuinalue Losissa? Liian villi alue? Onko tuolla siis joku Trailer park tms. white trash alue, vai mistä kyse? Luulisi että hienoa aluetta???
Niitä on sekä että. Täällä Euroopassakin on trailer-alueita ja ihmiset ovat tehneet niistä ihan siistejä ja kodikkaita. Tuossa meidän naapurustossakin on yksi trailerpark-alue, eikä sitä edes päälle päin tajua, ellei katso tarkemmin. Kullakin talolla oma hyvin hoidettu piha, istutukset, puut, aidat. Jossain on niitä rähjäisiä parkkeja, mutta en usko, että Venicen alueella Losissa ne sellaisia olisivat. Ne parkit on kauempana paremmilta alueilta.
Googlaa traierpark Venice beach. Aivan vieri vieressä asuntosutoja.bähintään kymmenittäin jos ei sadoittain. Sitten näyttää olevan joku huoltorakennus missä varmaankin vesipisteet, suihkut ja vessat. Näyttäisi olevan myös uima-allas. Diis asumista kokoajan hyvin tiiviillä leirintäalueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiseenko se meinaa perheen perustaa? Puhui niin kovasti siitä, että valitsi seuraavan stepin eli vakaamman elämän menevän elämän sijaan ja sitten asuu jossain leirintäalueella :D
Ennen on käytetty sanaa trailer trash heistä jotka asuu jonkinlaisissa asuntovaunuissa. Trash kuten tiedätte tarkoittaa roskaa. Siis jotkut osattomat asuu niissä.
Oikeuttaako joku puolivitsikäs aprillikommentti päälle paskomisen?
Mä rauhoitun tasan sitten kun mun kiusaaminen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, eiköhän vedetä happea taas. Oli mukava nähdä, kun olit ihan mukavakin täällä, joten jatketaan sitä, eikös joo? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, eiköhän vedetä happea taas. Oli mukava nähdä, kun olit ihan mukavakin täällä, joten jatketaan sitä, eikös joo? :)
Joo jos mun kiusaaminen loppuu niin olen mukava itsekin.
Miksi Monica edes olisi tällä palstalla?