Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
5641/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadut on satuja. TosiTV.t tarua.

Vierailija
5642/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monika on päälle kolmekymppinen jolla ei ole varsinaista koulutusta tai työtä. Elättänyt itseään vaihtelevilla keikoilla mm päiväkodeissa sekä erinäisillä mallin töillä. Siinä välissä jotain missikisoja tai vastaavia. Lapsi on jollain tavoin kuvioissa muttei kokoaikaisesti.

Älä levitä väärää tietoa. Monicalla on lastenohjaajan koulutus, ja käsittääkseni myös vakituinen työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5643/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monika on päälle kolmekymppinen jolla ei ole varsinaista koulutusta tai työtä. Elättänyt itseään vaihtelevilla keikoilla mm päiväkodeissa sekä erinäisillä mallin töillä. Siinä välissä jotain missikisoja tai vastaavia. Lapsi on jollain tavoin kuvioissa muttei kokoaikaisesti.

Vaihtelevilla?

Itse olen kyllä käsittänyt että hän ihan vakituisesti töitä tekee.

Mun käsittääkseni hän on lastenohjaaja ja malli. 

Nekö ei muka ole ammatteja tai oikeita töitä?

Lastenohjaaja ja malli on miljoona kertaa enemmän ammatteja ja töitä kuin se että antaa pillua sugar daddyille jotta pääsee Dubaihin.

Vierailija
5644/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon puhutaan kuinka kaunis Monica on. Ei kumminkaan täältä löytänyt miestä vai onko juuri eronnut lapsen isästä. Sama Losissa kyllä siellä kauniita naisia on myös. Joonas ei silti löytänyt sitä kumppania. Molemmissa jotain erikoista ja siksi sopivat yhteen. Jenkeissä ja Australian Bachelorissa on tullut pysyviä parisuhteita ja jopa lapsia. 

Vierailija
5645/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ette vain voi olla onnellisia Joonaksen ja Monican puolesta?

Kyllä he varmasti saavat järjestettyä asumis ja työkuvionsa jos jossain vaiheessa ulkomaille esimerkiksi muuttavat pysyvästi. 

Ja mun käsittääkseni Monica tekee töitä. 

Ja jos Joonaskin tekee töitä niin eivätköhän he silloin yhdessä perhettä elätä.

Ja jos Monica on parikymmentä vuotta Suomessa ollut niin se kyllä tekee hänestä suomalaisen ihonväristä huolimatta. 

Ei sitä niin vaan muuteta pysyvästi Jenkkeihin. Siellähän Joonas haluaa työskennellä. Pelkän oleskeluluvan saanti työluvasta puhumattakaan on vaikeaa ja vielä lapsellekin Vakuutukset pitäisi maksaa kaikille. Kyllä Jenkeissä Monica on synnyinmaalainen eli etelä-sudanilainen, vaikka hänellä onkin Suomen kansalaisuuskin. Näyttävät nyt tulevan entistä tarkemmiksi kuka ylipäätään on maassa. Kaikki maat eivät siinä asiassa ole sama asia. Avioliittokaan ei kaikkea pelasta viranomaisten silmissä kun voi tulla ero. 

Vierailija
5646/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko sitten ystävällisesti tätä varmaa tietoasi? 

Vierailija
5647/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelevilla?

Lastenohjaaja ja malli on miljoona kertaa enemmän ammatteja ja töitä kuin se että antaa pillua sugar daddyille jotta pääsee Dubaihin.

Ai hän olikin pari vuotta Dubaissa. No siellä sugerdaddy ei taatusti halunnut lasta mukaan

Vierailija
5648/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viviannanhan "työtä" on pillun antaminen sugar daddyille jotta pääsee tasaisin väliajoin Dubaihin.

Dubaihan on kallis miljoonakaupunki ei siellä ihan millään pikku karkkirahalla pärjää. 

Monica sentään tekee OIKEAA työtä. 

Monica vaikuttaa muutenkin ihmiseltä kenellä on oikeita elämänarvoja elämässä. 

Samaa ei voi sanoa Vivianna lutkasta. 

Halvempaa Dubaissa on kuin Suomessa. Pois lukien asuminen jos ei asu kimppakämpässä.

Vierailija
5649/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viviannanhan "työtä" on pillun antaminen sugar daddyille jotta pääsee tasaisin väliajoin Dubaihin.

Dubaihan on kallis miljoonakaupunki ei siellä ihan millään pikku karkkirahalla pärjää. 

Monica sentään tekee OIKEAA työtä. 

Monica vaikuttaa muutenkin ihmiseltä kenellä on oikeita elämänarvoja elämässä. 

Samaa ei voi sanoa Vivianna lutkasta. 

Ainoa joka on mennyt miehen takia kaukomaille on Monica eli hän oli sen pari vuotta noissa sugerbaby hommissa Dubaissa. Vivianna kertoi nimenomaan ettei ole koskaan mennyt miehen takia kaukomaille. 

Vierailija
5650/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon puhutaan kuinka kaunis Monica on. Ei kumminkaan täältä löytänyt miestä vai onko juuri eronnut lapsen isästä. Sama Losissa kyllä siellä kauniita naisia on myös. Joonas ei silti löytänyt sitä kumppania. Molemmissa jotain erikoista ja siksi sopivat yhteen. Jenkeissä ja Australian Bachelorissa on tullut pysyviä parisuhteita ja jopa lapsia. 

Kai se on nykyaikana enemmän kuin normaalia että osallistutaan näihin ohjelmiin jotta löytäisi esimerkiksi kumppanin. 

Näin olen itse ymmärtänyt.

Voin toki olla väärässäkin. 

Tuntuu vaan että nykyään on normaalimpaa osallistua tv ohjelmiin tai etsiä kumppania internetin kautta.

Tuskin kovinkaan monet enää nykyään edes vaivautuu etsimään kumppania niin että lähtee vaan kotinsa ovesta ulos.

Jos mulla olisi tarve etsiä kumppania tekisin sen ehkä internetin kautta. 

Vierailija
5651/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä levitä väärää tietoa. Monicalla on lastenohjaajan koulutus, ja käsittääkseni myös vakituinen työ.

Aika huono kielitaito vakituiseen työhön.

Vierailija
5652/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho onko toi  totta , että Monica ollut sugerbaby hommissa ?

Vierailija
5653/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en arvosta Viviannan tyyppistä niin oli hän kuitenkin rehellisempi.

Vierailija
5654/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelevilla?

Ai hän olikin pari vuotta Dubaissa. No siellä sugerdaddy ei taatusti halunnut lasta mukaan

Mä tarkoitin tota pillun antamista Dubain matkoja vastaan kyllä Viviannan juttuna.

Joten opettelisitko lukemaan? 

Vierailija
5655/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko Monika Joonakselle tästä sokeribeibi taustastaan ?

Vierailija
5656/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, lapsilaumoissa on sökelletään nykyään kymmeniä eri kieliä,  Monica on varmasti ihan huippu ohjamaan näitä laumoja. Voisiko tämä ketjun muuten vetää mäkeen ja aletaan keskustelemaan asioista. Lopetetaan satuilu.

Vierailija
5657/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssahan pitää puhua koko ajan suomea ja työkavereiden kanssa myös. 

Vierailija
5658/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho onko toi  totta , että Monica ollut sugerbaby hommissa ?

Älä levitä minusta valheellista tietoa. 

Äläkä varsinkaan levitä valheellista tietoa Monicasta.

TARKOITIN SUGAR BABYLLA VAIN JA AINOASTAAN VIVIANNAA.

Monicaa sinä et solvaa! 

Vierailija
5659/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tää Monikan puolesta raivooja on 😁

Vierailija
5660/6871 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, lapsilaumoissa on sökelletään nykyään kymmeniä eri kieliä,  Monica on varmasti ihan huippu ohjamaan näitä laumoja. Voisiko tämä ketjun muuten vetää mäkeen ja aletaan keskustelemaan asioista. Lopetetaan satuilu.

Lasten hoitajien pitää osata kunnolla suomea, jotta vieraskieliset lapset oppivat kunnolla suomea. Päiväkoti-iässä lapset oikein imevät vierasta kieltä. Ja hoitajan suomenkielen taito on tärkeää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä