Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Ja minusta tuo sinkkuuden rajakin on vähän häilyvä.
Tai siis itse pidän vääränä sitä että Joonas meni ja nusaisi Viviannaa vaikka hyvin tiesi Monican tunteista.
Periaatteessa Joonas oli silloin vielä sinkku ja periaatteessa ei.
Joonashan mainitsi että on tietyllä tavalla elänyt suhdetta näiden naisten kanssa.
Ja että toisen torjuminen tässä kohtaa on kuin ero.
Mulle jaksosta välittyi se että Viviannaan liittyvä tilanne sattui myös Joonakseen.
Mulle siitä välittyi olo että Joonaksellakin on voimakkaita rakkauden tunteita Monicaa kohtaan.
Miksi Joonas muuten olisi itkenyt ja huutanut kun Monica poistui sieltä treffeiltä?
Tiesi tehneensä väärin koska ymmärsi kuinka rakastunut Monica on.
Ja ymmärsi varmaan jo aiemminkin.
Ehkä seksi Viviannan kanssa olikin Joonakselle pelkkää seksiä eikä sen enempää.
Ehkä halusi vaan anta
Tuosta Joonaksen "itkusta ja huudosta" ei tule kutsua Oscar gaalaan. Niin läpinäkyvää ja huonoa näyttelemistä.
Olet incel ja pakko selibaatissa lopun ikääsi, DEAL WITH IT. No, aina voit mennä vaikka moikkaamaan noita halpoja l_tkiasi, joista hoet. Siitä puhe mistä puute.
Pakko_selibaatti on yhdyssana. Mutta eihän sinulla mitään tasoa ole, joten tuo nyt oli odotettua.
U are just a white trash hole.
Mitä vapaampi seksi. Sitä onnettomimmat ihmiset.
Hävettää olla suomalainen kun tätä palstaa lukee, mistä kumpuaa tämä syvä viha. Orpon hallitusko on vienyt teiltä työt, asumistuet ja toimeentulotuet, sairaspäivärahat ja sen myötä koko omanarvontunnon?? Sitten haukutaan kaikki , varsinkin ulkomaalaiset ja tietenkin mustat - Oletatte, että kaikilla erinäköisillä menee teitäkin huonommin ja kimppuun vaan rumalla kielellä käytte täällä. Helpottaako olo? Joonas saa nyt samalla mitalla rangaistukseksi, kun valitsi ulkomaalaisen. Onneksi hänellä on vahva itsetunto ja positiivinen mieliala. Ei ole mammanpoika, vaikka senkin arvonimen hänelle annatte, kuuluu formaattiin keskustella perheen kanssa ja onneksi Joonaksella kommunikaatio äidin kanssa sujui hyvin. Suojatielle harvempi suomalainen onneksi tunkee jalankulkijan eteen - siitä kuitenkin kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Olet incel ja pakko selibaatissa lopun ikääsi, DEAL WITH IT. No, aina voit mennä vaikka moikkaamaan noita halpoja l_tkiasi, joista hoet. Siitä puhe mistä puute.
Pakko_selibaatti on yhdyssana. Mutta eihän sinulla mitään tasoa ole, joten tuo nyt oli odotettua.
U are just a white trash hole.
PaKKo selibaatti.
Taidat olla yhtä kaukana jopa pakko selibaatista, mitä erilleen kirjoittaa. White trash loose lil cannon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vain hienoa että Vivi on niin rehellinen! miehenä arvostan enemmän tälläistä brutaalia rehellisyyttä.
Juuri näin! Olen itsekin mies ja samaa mieltä. Se on hyvä tietää etukäteen, jos nainen on rahan perässä juokseva huo_ra. Pisteet Viville tämän rehellisesti kertomisesta!
Ei naisen tarvitse olla hu*ora vaikka hakee rahakasta seuraa. Onko mies huo*ra, jos hakee seuraa, jonka kanssa panna?
Sulla on naisvihainen elämänkatsomus. Joka ketjussa sä olet jankkaamassa tuota huo*raa. Mene takaisin ylikselle, siellä on sulle samanhenkistä seuraa. Siellä voi incelit keskenään haukkua naisia.
Nainen on rahan perässä juokseva gold digger huo-ra, jos hakee miestä varakkuuden perusteella. Naisia paneva mies on arvostettu alfasonni.
Muuta kysyttävää?
Eikös tässä ohjelmassa tuohon formaattiin kuulu että tää unelmasonni tai lehmä hässii ne kaikki finalistit lopussa. Sitten se tuskan hiessa pohtii että voi kun on vaikee valinta. Oi voi. Sitten joku ikäänkuin valitaan josta sitten erotaan kun viimeiset kamerat ja media poistuu.
Mitä vaahtootte. Tuttu kaava.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä ohjelmassa tuohon formaattiin kuulu että tää unelmasonni tai lehmä hässii ne kaikki finalistit lopussa. Sitten se tuskan hiessa pohtii että voi kun on vaikee valinta. Oi voi. Sitten joku ikäänkuin valitaan josta sitten erotaan kun viimeiset kamerat ja media poistuu.
Mitä vaahtootte. Tuttu kaava.
No noinhan se menee.
Mun silmiin Joonaksen kyyneleet olivat aidot.
Ei mun silmiin vaikuttanut miltään krokotiilin kyyneleiltä.
Ei vaikuttanut teeskentelyltä se kun Joonas itki ja huusi.
Olen ollut käytännössä koko ikäni sinkku ei parisuhteet pahemmin kiinnosta.
Hölkäsen pöläystä en romantiikasta ymmärrä mutta analysoin lähinnä sen perusteella mitä itselleni tv ruudulta välittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni vain hienoa että Vivi on niin rehellinen! miehenä arvostan enemmän tälläistä brutaalia rehellisyyttä.
Juuri näin! Olen itsekin mies ja samaa mieltä. Se on hyvä tietää etukäteen, jos nainen on rahan perässä juokseva huo_ra. Pisteet Viville tämän rehellisesti kertomisesta!
Ei naisen tarvitse olla hu*ora vaikka hakee rahakasta seuraa. Onko mies huo*ra, jos hakee seuraa, jonka kanssa panna?
Sulla on naisvihainen elämänkatsomus. Joka ketjussa sä olet jankkaamassa tuota huo*raa. Mene takaisin ylikselle, siellä on sulle samanhenkistä seuraa. Siellä voi incelit keskenään haukkua naisia.
Nainen on rahan perässä juokseva gold digger huo-ra, jos hakee miestä varakkuuden perustee
Ja sä olet h*roista pitävä h*uoripukki, kun hoet aiheesta. Incel-idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Hölkäsen pöläystä en romantiikasta ymmärrä mutta analysoin lähinnä sen perusteella mitä itselleni tv ruudulta välittyi.
No sitten se on tyhmä kuin saapas.
Vierailija kirjoitti:
Ja minusta tuo sinkkuuden rajakin on vähän häilyvä.
Tai siis itse pidän vääränä sitä että Joonas meni ja nusaisi Viviannaa vaikka hyvin tiesi Monican tunteista.
Periaatteessa Joonas oli silloin vielä sinkku ja periaatteessa ei.
Joonashan mainitsi että on tietyllä tavalla elänyt suhdetta näiden naisten kanssa.
Ja että toisen torjuminen tässä kohtaa on kuin ero.
Mulle jaksosta välittyi se että Viviannaan liittyvä tilanne sattui myös Joonakseen.
Mulle siitä välittyi olo että Joonaksellakin on voimakkaita rakkauden tunteita Monicaa kohtaan.
Miksi Joonas muuten olisi itkenyt ja huutanut kun Monica poistui sieltä treffeiltä?
Tiesi tehneensä väärin koska ymmärsi kuinka rakastunut Monica on.
Ja ymmärsi varmaan jo aiemminkin.
Ehkä seksi Viviannan kanssa olikin Joonakselle pelkkää seksiä eikä sen enempää.
Ehkä halusi vaan anta
Joonas oli koko ajan sinkku. Ei ollut valinnut kumpaakaan , kun meni sänkyyn Vivianin kanssa. Hän EI ollut vielä valinnut Monicaa tuossa vaiheessa. Jos Joonas olisi ihan isot tunteet Monicaa , niin tuskin olisi sählänyt Vivianin kanssa.
Onko tässä formaatissa kertaakaan joku kieltäytynyt niistä muista hässittävistä koska aidot tunteet johonkin jonka on päättänyt valita ?
Kelly Kalonji oli tekemässä castingia, siitä varmaan johtuu monet tummapintaiset tytöt.
S e u r a u k s e n a o n k a l t a i s i a s i k o u l u p u d o k k a i t a.."
Mistä sinä tiedät toisten koulutuksista? Ihan yliopistot käyty jne. Itselläsi taitaa olla suorittamatta peruskoulu? Et sitten parempaa keksi?
Saa olla niin patrioottinen kuin haluaa, sitä et voi kieltää.
Voit mennä ihan hyvin laskemaan serkun l a k a n o i l l e, jos haluat. Taitaa silti olla laitonta ja ihan juuri mainitsemasi in*sesti. Eli ole varovainen. Toinen ehdotus: mene Itä -Hkiin halailemaan hotten totteja, voi löytyä ihan siis kaipaamaasi "lakanaseuraakin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu en ymmärrä romantiikasta hölkäsen pöläystä.
Mutta lähinnä näkemäni perusteella näitä analyyseja teenkin.
Jonkun maan versiossahan ne jopa kosii ja antaa sormukset vaikka edellisenä yönä on saattanut kylsiä jonkun toisen ehdokkaan kanssa. Tosi romanttista 😅
Vierailija kirjoitti:
Kelly Kalonji oli tekemässä castingia, siitä varmaan johtuu monet tummapintaiset tytöt.
Sillähän meni mielenterveys. Liikaa haukkumista, kun julisti bikinit päällä mudassa pyöriessään ettei kaikilla ole häneen varaa :D. Kuinkas paljon siitä, että on maksullinen tämä kertoo? Pitää sitten alkaa olemaan diileri, jos ei voi enää näyttää naamaansa itse tv:ssä. Tuloksena samanlaisia elätti-golddiggereitä kuin hän itse on. Jos olisin tuo, en IKINÄ kehtaisi enää tallata Suomessa ennen kuin normaali työ jne. normaali elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu en ymmärrä romantiikasta hölkäsen pöläystä.
Mutta lähinnä näkemäni perusteella näitä analyyseja teenkin.
Joo tosiaan tän tason tosiTV.ssä se nähty on varmaan totta 😋