Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viviannalla on kyllä kunnon fanilauma jodelissa. Vähän luulen ettei samat naiset katsoisi hyvällä jos kolmekymppinen mies alkaisi tekemään vastaavaa sisältöä naisten deittailusta. :D
Suurin osa naisistahan on kaksinaamaisia ja selkärangattomia käärmeitä, ei niiltä tule mitään mitään moraalia tai tasa-arvoa olettaa.
Harmi, että sulla tollanen kokemus. Taidat olla incel ja naisten katkeroittama ruma hylkiö, muuten ei tarttis haukkua naissukupuolta. Nainen sutkin valitettavasti tänne on synnyttänyt. Deal with it.
Tää on aina yhtä hauskaa kun naiset alistaa itse itsensä pelkiksi reijiksi. Ikään kuin naisella ei olisi mitään muuta annettavaa miehelle kuin reikänsä. Vai mitä muuta pitäisi päätellä siitä, että naiset kerta toisensa jälkeen yrittävät solvata eri mieltä olevia miehiä sen kautta etteivät nämä miehet saa sitä reikää naisilta? Naiset, te teette sen ihan itse. Miten teitä muka pitäisi kunnioittaa kun olette omastakin mielestänne pelkkiä reikiä?
Nykyään viihteessä täytyy olla juonittelua, pettämistä, puukotusta, narsismista kovuutta. Ilman sitä ihmiset ei viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viviannalla on kyllä kunnon fanilauma jodelissa. Vähän luulen ettei samat naiset katsoisi hyvällä jos kolmekymppinen mies alkaisi tekemään vastaavaa sisältöä naisten deittailusta. :D
Suurin osa naisistahan on kaksinaamaisia ja selkärangattomia käärmeitä, ei niiltä tule mitään mitään moraalia tai tasa-arvoa olettaa.
Harmi, että sulla tollanen kokemus. Taidat olla incel ja naisten katkeroittama ruma hylkiö, muuten ei tarttis haukkua naissukupuolta. Nainen sutkin valitettavasti tänne on synnyttänyt. Deal with it.
Tää on aina yhtä hauskaa kun naiset alistaa itse itsensä pelkiksi reijiksi. Ikään kuin naisella ei olisi mitään muuta annettavaa miehelle kuin reikänsä. Vai mitä muuta pitäisi päätellä siitä, että naiset
Taidat yleistää, en ainakaan ja tuntemanikaan naiset eivät tee itsestään reikiä. Miksi ajattelet vaan hepilläsi ja ajattelet näin itse? Hauskaa sekin on ja..säälittävää.
Itse taidat olla helppo h*oripukki. Hän saa olla mitä haluaa!
Kiitos, otan tuon kohteliaisuutena kun pidät minua alfasonnina!
Helppo nainen taas on miesten mielestä halpa lut_ka jota voi kyllä käyttää reikänä, mutta ei sen kanssa suhteeseen mennä. Ja sanotaan nyt vielä, että totta kai Vivianna saa olla ihan vapaasti halpa lut_ka, se on hänen oikeutensa, mutta ei hän tasokasta miestä parisuhteeseen tietenkään saa.
Ei ihan täyspäisiä ole nekään jotka katsoo tuollaista roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt 60 vuotta. Tää aika on kyllä vihaisin ja vihamielisin mitä olen nähnyt. Surullista.
Puhutaan suvaitsevaisuudesta ja rakkaudesta mutta näin paljon ei ole vihattu koskaan. Ei koskaan.
Mut...mutta Ylilaudalla ne MIEHET kirjoittaa tosi tosi vihaisesti. Silleen OIKEESTI vihapuhetta. Se Ylilauta pitää kieltää, KIELTÄÄ!111
Terkuin
Av-palstan naiset
Vierailija kirjoitti:
Helppo nainen taas on miesten mielestä halpa lut_ka jota voi kyllä käyttää reikänä, mutta ei sen kanssa suhteeseen mennä. Ja sanotaan nyt vielä, että totta kai Vivianna saa olla ihan vapaasti halpa lut_ka, se on hänen oikeutensa, mutta ei hän tasokasta miestä parisuhteeseen tietenkään saa.
Älä liikoja itsestäsi luule, rumilus. Sun pitää näemmä maksaa, että saat naisen seuraa..säälittävää. Halpa incel.
Taidat yleistää, en ainakaan ja tuntemanikaan naiset eivät tee itsestään reikiä. Miksi ajattelet vaan hepilläsi ja ajattelet näin itse? Hauskaa sekin on ja..säälittävää.
Reikä sinä olet. Et muuta. Mikäs se reikää nyt niin kiukuttaa?
Käsittääkseni tämä henkilö Vivian haki vain julkisuutta tällä painolla.Nyt olettaa pääsevänsä numero7 lehden julkkikseksi.Sarjassa Maisa ym.Srurasva juttu kun yrittää jonon ohi baariin,etkö tiedä kuka mä olen?Pano Vivian tiedätkö!
Vierailija kirjoitti:
Yllättävät ihmiset katsoo tuollaista. Mulle tuli joskus vuosi sitten yökylään 70 v sukulaisnainen. Hän heti tullessaan ilmoitti että tänään sitten tulee joku tälläinen oliko Australian vastaava jonka hän sitten haluaa katsoa. Siinä sitten mummon kanssa tuijotettiin tätä versiota joka oli takuulla paljon sairaampi kuin tämä Suomen. Jotenkin säälitti tää mummo kun mietin että mihin hänkin vielä tarvitsee tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aina yhtä hauskaa kun naiset alistaa itse itsensä pelkiksi reijiksi. Ikään kuin naisella ei olisi mitään muuta annettavaa miehelle kuin reikänsä. Vai mi
Jos ainoat kontaktit naisiin on tämä vauva palsta niin nonkin voisi luulla. Normaalissa elämässä ei tuollaista ajttele kukaan. Täällä ei edes voi tietää onko se kirkoittaja mies vai nainen joka sitä reikää hokee. Jokainen voi kohdallaan miettiä, onko oma äiti pelkkä reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minusta tuo sinkkuuden rajakin on vähän häilyvä.
Tai siis itse pidän vääränä sitä että Joonas meni ja nusaisi Viviannaa vaikka hyvin tiesi Monican tunteista.
Periaatteessa Joonas oli silloin vielä sinkku ja periaatteessa ei.
Joonashan mainitsi että on tietyllä tavalla elänyt suhdetta näiden naisten kanssa.
Ja että toisen torjuminen tässä kohtaa on kuin ero.
Mulle jaksosta välittyi se että Viviannaan liittyvä tilanne sattui myös Joonakseen.
Mulle siitä välittyi olo että Joonaksellakin on voimakkaita rakkauden tunteita Monicaa kohtaan.
Miksi Joonas muuten olisi itkenyt ja huutanut kun Monica poistui sieltä treffeiltä?
Tiesi tehneensä väärin koska ymmärsi kuinka rakastunut Monica on.
Ja ymmärsi varmaan jo aiemminkin.
Ehkä seksi Viviannan kanssa olikin Joonakselle pelkkää seksiä e
Itsekin epäröin että ottaako Monica ruusua vastaan.
Mun mielestä Joonas teki väärin Monicaa kohtaan kun pani Viviania.
Koska tiesi hyvin Monican tunteet.
Mutta Monica otti kaikesta huolimatta ruusun vastaan.
Siihen ei varmasti olisi moni samassa tilanteessa pystynyt.
Itse kutsuisin sitä tosirakkaudeksi.
Rakastetaan toista niin paljon että annetaan anteeksi paskimmatkin teot.
Ainakin tiettyyn rajaan asti.
Seksi luo vihaa. Kun se on väärässä käytössä. Ai ei vai. Lue tää ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä liikoja itsestäsi luule, rumilus. Sun pitää näemmä maksaa, että saat naisen seuraa..säälittävää. Halpa incel.
HAHAHAHA! Pitikö tuon muka olla loukkaavaa tekstiä! AAHAHAA, kuolen nauruun!
Reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävät ihmiset katsoo tuollaista. Mulle tuli joskus vuosi sitten yökylään 70 v sukulaisnainen. Hän heti tullessaan ilmoitti että tänään sitten tulee joku tälläinen oliko Australian vastaava jonka hän sitten haluaa katsoa. Siinä sitten mummon kanssa tuijotettiin tätä versiota joka oli takuulla paljon sairaampi kuin tämä Suomen. Jotenkin säälitti tää mummo kun mietin että mihin hänkin vielä tarvitsee tuollaista.
Minä olen 68v nainen ja katselen mielelläni kaikenlaista hömppää kuten esim. Bachelor, Maajussille morsian jne. Mitä sinun mielestäsi meidän pitäisi tehdä. Istua keinutuolissa odottamassa kuolemaa vai?
Monika oli ihan yhtä tyrkky. Vain eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin taas vahvistaa sitä tietoa, että vaikka miehellä olisi "kuinka voimakkaita tunteita" tahansa jotakin naista kohtaan niin silti miehestä on ihan ok käydä panemassa kaikkia muitakin naisia, jos joku nainen on hakemanssa "kevyttä hauskanpitoa":D
Kuka haluaa tuollisen huo*ran miehekseen? Mies on valmis antamaan joka naiselle munaa, jos nainen vaan sitä pyyttää. Voi herraisä näitä miehiä:D
Ja sitten tuollainen mies on sitä mieltä, että kyllähän siitä NAISESTA näki heti mitä sen on naisiaan:D Mieshän tuossa hu*ora , kun on kerran jo mielitietty olemassa jota sitten petetään olan takaa, kun joku nainen vain vähän vihjaiseen.
Hahahahaa, ottaako reikää pattiin kun miehet SAA käydä panemassa kuinka paljon haluttaa ja SILTI naiset kelpuuttaa nämä alfasonnit suhteeseen? Mutta halpaa lut_kaa ei kelpuuta juurikaan kukaan, ei ainakaan tasokas mies, suhteeseen.
Deal with it.
Olet incel ja pakko selibaatissa lopun ikääsi, DEAL WITH IT. No, aina voit mennä vaikka moikkaamaan noita halpoja l_tkiasi, joista hoet. Siitä puhe mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Seksi luo vihaa. Kun se on väärässä käytössä. Ai ei vai. Lue tää ketju.
Insallah. Islam on oikeassa naisten suhteen.
Tää Monikahan on sen yhden bimbelin KellyKalanji vai mikä kaveri.
Oli vain huomio ylipäätään tästä ajasta. Mutta onhan tuollaiset ohjelmat kuva tästä ajasta. Tyhjyys, kylmyys, pelkkä oman nautinnon haku ilman vastuuta ja viha.