Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Joonas voi valita Monican,kun peuhasi sängyssä Viviannan kanssa,vai kerääkö päänahkoja?Mitä tuo mies oikein puuhastelee?No,kohta näemme.
No on varmaan puuhannut myös Monican kanssa.
Vellihousu tuskin peuhasi kummankaan kanssa, äiti suuttuisi moisesta verisesti.
Monika liian omistus haluinen ja kamalan mustasukkainen, ei kannata ruveta millekkään !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Monica syntynyt ja kasvanut Sudanissa? Vai Suomessa?
Aikoinaan kadonnut iskä joka löytyi, toi tyttösen Suomeen alle kouluikäisena. En tiedä elikö samassa hushollissa vai oliko Monica sijoitusprheessä.
Isän kanssa siis tuli Suomeen. Miksi ihmeessä olisi tarvittu sijoitusperhettä. Eikö isä hoitanut lastaan vaan laittoin suomalaisen yhteiskunnan hoitamaan.
Tähän liittyy ilmeisesti laajempikin tarina. Netin syövereistä bongasin hänen veljensä tarinan, jossa kertoi myös siskostaan. Ovat olleet välillä Egyptissäkin. Monica on tullut Suomeen vasta 14-vuotiaana.
Egypti sopii hyvin. Sieltä salakuljettajien mukana Eurooppaan ja heille markkinoituun Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi haluta tollaseen formaattiin?? Hyi helvetti, paneskelee molempien kanssa. Juu ei kiitti 😅
Mä olen varmaan kukkahattu. Jos mulla olisi todella tunteita toista kohtaan ja hän myös antaisi ymmärtää, että on vakavissaan kanssani. Saisin sitten kuulla, että on toisen kanssa intiimisti, olisi mun kohdaltani peli pelattu. Lähtisin menee, kun kamerat sammuu.
Viviannaa haukutaan täällä ties miksi, mutta tosielämässä noin upeat naiset vie miehiä kuin pässiä narussa. Harva mies pystyisi vastustamaan, jos tuon näköinen nainen haluaa sänkyyn. Kateus, kaksinaismoralismi ja itsepetos haiskahtaa kovasti myös tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi haluta tollaseen formaattiin?? Hyi helvetti, paneskelee molempien kanssa. Juu ei kiitti 😅
Mä olen varmaan kukkahattu. Jos mulla olisi todella tunteita toista kohtaan ja hän myös antaisi ymmärtää, että on vakavissaan kanssani. Saisin sitten kuulla, että on toisen kanssa intiimisti, olisi mun kohdaltani peli pelattu. Lähtisin menee, kun kamerat sammuu.
Entäpä kun se toisen vakavissaan olo juuri ja ainoastaan sinun kanssa on puhtaasti sinun omassa päässä syntynyt ajatus. Näin on käynyt Monicalle. Eikä Monica usko, vaikka Joonas sanoo suoraan, että kaikki ovat samalla viivalla ja hän nyt katsoo kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin Joonas on antanut ymmärtää olevansa vakavissaan vain yhden kanssa ja vetävänsä vain teatterin loppuun?
Meni kyllä maku koko miehestä.
No hän teki valintansa, jota tulee vielä katkerasti katumaan!
Upea Monica! Hänen poistumisensa kuultuaani sulhokandinaatin paljastukset oli tyylikästä!
Kaikkea hyvää Monicalle!
Mun mielestä feikkiys ei ole kaunista. Bbl, silarit, huulet, tekoripset. Miltä näyttäis ilman kaikkia härpäkkeitä?! Olis varmasti freesimpi ja nätimpi tämä Vivianna. Kuka haluaa näyttää halvalta..
Joonas puhui itsekin oikean löytämisestä sen jälkeen kun oli pussannut Monicaa. Tyhmäkin näki, että heidän välillään oli jotain sellaista, jota olisi kannattanut vaalia. Mikäli nyt valitsee Viviannan, niin asia ok!! -Jos olisikin halunnut valita herkän ja kiltin Monican, hän itse suttasi pyhän ja kauniin heidän väliltään. Usko ihmiseen koetukselle
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jotkut lessujen kokoontumisajot taas menossa, kun niin kauheasti pöyristellään näiden seksitouhuja?
En yhtään ymmärrä, mistä Joonakselle raivotaan. "Kyllä mä pidän Joonasta mun miehenä", sanoi Monica kameran edessä. Joonas taas sanoi Shirleylle "en mä ole hänen mies".
Miksi sitten Monica on saanut käsityksen, että hänen miehensä. Mun mielestä kemia heidän välillään välittyi näytetyistä pätkistä. Tietysti näemme vain pienen osan ja sen mitä milloinkin halutaan katsojalle korostaa.
Onko Monica siis pudonnut jo? Anteeksi, en tiedä.
Tämähän on hupiohjelma, ei kannata ottaa tosissaan. Jokainen joka leikkiin lähti on varmasti nähnyt käsiksen.
Vivianne on instassa ihan narurellina. Kaunis on. Jotenkin muistuttaa Katariina Kaituetta, joka on upea näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Monica siis pudonnut jo? Anteeksi, en tiedä.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jotkut lessujen kokoontumisajot taas menossa, kun niin kauheasti pöyristellään näiden seksitouhuja?
En yhtään ymmärrä, mistä Joonakselle raivotaan. "Kyllä mä pidän Joonasta mun miehenä", sanoi Monica kameran edessä. Joonas taas sanoi Shirleylle "en mä ole hänen mies".
Joonas sano Shirleylle... niin, miksei sano Monicalle.
Kummallisia kommentteja täällä, ihan kuin eivät ikinä olisi nähneet tätä Bachelor-ohjelmaa aiemmin tai tiedä mitä formaatissa joka ikinen kerta tapahtuu?
Tietysti jos ei voi myöntää, että katsellaan salaa telkkaria ;)
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä maku koko miehestä.
No hän teki valintansa, jota tulee vielä katkerasti katumaan!
Upea Monica! Hänen poistumisensa kuultuaani sulhokandinaatin paljastukset oli tyylikästä!
Kaikkea hyvää Monicalle!
Ei hän ole mitään valintaa tehnyt, Monica on viekö mukana pelissä!
Mitä ihmettä täällä höpistään, että Monica olisi lähtenyt kotiin ja Vivianna olisi Joonaksen valinta. Näin ei todellakaan ole, ja Monica on vielä kisassa mukana.
No on varmaan puuhannut myös Monican kanssa.