Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen kun kaikki ihailee puolisoani

Vierailija
21.10.2024 |

Mieheni menestyy ja saa siitä kiitosta ja kunniaa muiltakin. Olen tullut kateelliseksi ja katkeraksi tästä. Nytkin hän sai uuden tosi hyvän työpaikan ja kohta valmistuu jatko-opinnoista. Meillä on kaksi pientä lasta ja hoidan heidät lähes täysin yksin. Mulla on aika pienipalkkainen työ missä en viihdy ja työpäivän jälkeen haen lapset ja hoidan koko illan heitä ja kotitöitä. Mies lepää työpäivän jälkeen ja suunnittelee jo seuraavia haasteita mitä lähtisi tavoittelemaan tai mitä ostaisi itselleen hyvällä palkalla. Viikonloput harrastaa tai opiskelee eikä yhtään tykkää jos häiritään ja ehdotetaan jotain yhteistä tekemistä. Kyllä se oliskin helppoa keskittyä vaan itseensä :( kaikki tuttavat puhuu miten mieheni sitten onnistuu kaikessa mitä yrittää, aina on mielenkiintoista työtä jne. No joo o, ei vaan omaa perhettään jaksa hoitaa millään tavalla. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki ukkosi rahoilla lapsille hoitaja ja mene itse töihin tai opiskelemaan. Tarvitset oman elämäsi takaisin. Lapset pärjää kyllä, kun vain annat heille jakamatonta huomiota oman työsi/opiskelusi ohella.

Moni avioliitto kaatuu siihen, että nainen jää vain kotiin ja turhautuu.

Ap:han kertoo aloituksessa olevansa töissä.  Mutta huonommalla palkalla kuin mies.

Yleensähän naisilla on heikommat palkat.

Mikäli ap olisi pelkkä kotiäiti, niin ei kait hän viitsisi valittaa?

Kotihan olisi hänen työpaikkansa.  Ja mies elättäisi perhern kokonaan.

Jos mies mahdollistaisi ap:lle sen, että ap pystyisi myös kouluttautumaan, erikoistumaan tms. mitä ikinä hänen alallaan voikaan tehdä parantaakseen asemiaan - aivan kuten mies itse on nyt saanut tehdään ap:n mahdollistamana, niin ap ei olisi enää ainakaan niin pienituloinen. Nyt mies vain buustaa omaa uraansa, ja olettaa ap:n tyytyvän osaansa. 

Vierailija
42/43 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miehesi onnistuminen otetaan sun selkänahasta, joten ei yhtään ihmetytä, että nyppii. Oletko puhunut miehesi kanssa, että lapset ovat yhteisiä ja että hänen kuuluu tehdä myös osuutensa? 

Jos ei miehellä yhtään raksuta, väännä hänelle mitä viikko-viikko-systeemi tarkoittaa. Johan loppuu omat menot joka toisella viikolla.

Saan aina saman vastauksen kun puhun miehelle lasten hoidosta. No kun ei sulle kelpaa mikään, en kuitenkaan osaa tehdä oikein niin kun sä haluat. Ja ollaan umpikujassa, ei suostu puhumaan mistään muusta kuin että minä olen esteenä sille ettei voi olla lasten kanssa. Minä voin käsi sydämellä vannoa ettei se ole totta. Lapset on 2- ja 4-vuotiaita, mies ei ole esimerkiksi kertaakaan vienyt heitä yksin ulkoilemaan. Ei yhtä ain

Mutta kai tajuat että se nainen tuosta lopulta enemmän kuitenkin kärsii, kun mies kiduttaa lapsia ja tuhoaa vaatteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käyttänyt ehkäisyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi