Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat sinun huonot puolesi? -peukutusketju

Vierailija
21.10.2024 |

Aina palstalla jaetaan kokemuksia muiden huonoista puolista. Mitkä ovat sinun? Peukku ylös = minäkin olen tällainen. Peukkuja alas = minä en ole tällainen.

Minä rakastan toisten parisuhdejuoruja. Siis sellaisia, mitkä ovat tosia eikä pelkkiä huhupuheita. Tiedän, että moni ei voi sietää juoruilua.

Ap

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottisuus :D Ei siis ole mitään diagnoosia, paitsi joku ip-lehden testi, mutta muuten vain päivänselvä juttu. Pahenee ennen menkkoja pms-aikaan.

Vierailija
22/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hermot ihmisiin jotka tekevät sovitunvastaisesti ja/tai pettävät luottamuksen. Sen jälkeen olen heitä kohtaan jäätävä ja pitkävihainen. On vaikea antaa anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sosiaalistentilanteiden pelkoa.

Vierailija
24/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa olen väkivaltainen.

Vierailija
25/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maailman suurin pelkuri. En uskalla elää.

Vierailija
26/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun työkavereista paskaa selän takana. Sukulaisten ja ystävien henkilökohtaiset asiat levittelen kaikille tutuille.

Vierailija
27/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa ei, miellytän ja autan muita niin kauan, että päässä flippaa. Eli uuvun ja turhaudun totaalisesti. Sen jälkeen tiuskin/ikeilen/katkaisen välit näihin ihmisiin.

Eli olen kynnysmattona, mutta se on ollut ainoa tapa, jolla olen saanut ihmisiä ympärilleni, mutta se myös tuhoaa minut.

Tälläkin hetkellä mietin vain junanraiteita, kun olen uuvuttanut itseni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme