Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat sinun huonot puolesi? -peukutusketju

Vierailija
21.10.2024 |

Aina palstalla jaetaan kokemuksia muiden huonoista puolista. Mitkä ovat sinun? Peukku ylös = minäkin olen tällainen. Peukkuja alas = minä en ole tällainen.

Minä rakastan toisten parisuhdejuoruja. Siis sellaisia, mitkä ovat tosia eikä pelkkiä huhupuheita. Tiedän, että moni ei voi sietää juoruilua.

Ap

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä, jotka ovat terveitä ja pirteitä. Minä en ole.

Vierailija
2/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tooodella lyhyt pinna! !! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani monien huonojen tapojen/niin toimivien ihmisten (ryyppääminen, muiden päihteiden käyttö, pettäminen jne) yläpuolella.

Vierailija
4/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään ystävällisenä ihmisenä. En sano muille kasvokkain pahasti. Mielessäni kuitenkin usein tuomitsen ja ajattelen ikävästi.

Luulen, että moni järkyttyisi aidoista ajatuksistani.

Vierailija
5/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opioidiriippuvainen.

Vierailija
6/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vellon samoissa asioissa yhä uudestaan ja uudestaan. En todellakaan ole ihminen, joka kerran keskustelee jostakin ja asia on sillä käsitelty. Palaan esim. menneisyydessä kokemiini ikävyyksiin. Nykyinen mieheni ei esim. jaksaisi kuunnella, kun kertaan miten kamalasti exäni minua kohteli.

Vierailija
7/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen työelämässä pärjääville ja enemmän huomiota saaville ihmisille.

Vierailija
8/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin suosittuja ihmisiä ja mietin, miksi en itse ole suosittu. Ei varmaan tarvitse sanoa, että en ole niin ihana ihminen, että muut rakastaisivat seuraani.

Vierailija
9/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pihi. En siis ole mitenkään sairaalloisen pihi, mutta en esimerkiksi harrasta mitään maksullista, en juuri koskaan syö työpaikkalounasta tai matkustele ulkomailla. Varaa olisi, mutta en vaan raaski.

Vierailija
10/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaan Vauva-palstalla.

Vierailija
11/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvihammasta kolottaa turhankin usein. Joku viineri kylkeen. 

Vierailija
12/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun päihderiippuvuuksia, mutta itse syön sokerihiirenä herkkuja monta kertaa viikossa. :D

Vierailija
13/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuvaan naisia julkisissa vessoissa.

Vierailija
14/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot ovat koko ajan ajattelemassa naisen jalkoväliä.

Vierailija
15/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella huono viemään asioita perille saakka. Ostan ompelukoneen, mutten opetelle ompelemaan, ostan projektiauton, mutta tuolla ulkona se mätänee. Tein lapsen sillä ajatuksella, että olen se lenkkeilevä ja aktiivinen äiti, mutta todellisuudessa seuraan sivusta kun lapsi leikkii. En ole peruskoulun jälkeen saanut mitään koulutustakaan loppuun, vaikka töitä olen tehnyt 15-vuotiaasta saakka.

Tuntuu, että energia valuu johonkin ihan muuhun.

Vierailija
16/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt koko avioliittomme ajan maksullisissa, myös vaimon raskauksien aikana.

Vierailija
17/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pedantti perfektionisti.

Esitän sietäväni erilaisuutta, mutta todellisuudessa en voi ymmärtää miten kukaan voi elää keskellä kaaosta ja pidän esim jatkuvaa myöhästelyä osoituksena välinpitämättömyydestä. 

Vierailija
18/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä jos kysytään, niin kotitöistä nalkuttaminen.😅

Vierailija
19/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neuroottinen; löydän kaapista yhden toukan kesällä ja pelästyn niin, että putsaan kaikki kaapit kauhuissani peläten jotain toukkainvaasiota. (Realistinen pelko, kun tuholaisiakin on, mutta oli biojätteestä karannut kärpäsentoukka kai tässä tapauksessa). Tai pelkään oksennusta ja aina kun päiväkodista tulee ilmoitus, että liikkeellä mahatautia, matot lähtee ja olen ihan kauhuissani lasten vähänkin normaalista poikkeavista äänistä ja suurin piirtein itkun partaalla huutamassa, että oksettaako. Fobia, en voi sille mitään.

Kovaääninen olen myös, ihmiset valittaa usein että "huudan", kun mielestäni puhun. Ei auta asiaa, että lapset huutaa niin että varmaan on tässä vaiheessa jo oma kuulo kärsinyt ja hämärtynyt raja, mikä on normaali volyymi ja mikä ei. Bonuksena korvatulehduksesta kärsinyt korva, jossa on kai jonkin sortin kuulonalenema. Ei kuitenkaan niin paha, etten toisella puolella kuulisi liiankin hyvin kun on hiljaista ja olisi neuroottinen jokaisesta yöllä kuuluvasta rapsahduksesta.

Herkkäuninen myös, yhdistyy pitkälti tuohon (yöaikaan) liian hyvään kuuloon. Vähäkin meteli valvottaa, ja päälle paha trauma, kun ex tahallaan valvotti ajatuksella "totuttele sietämään ääniä". En ikinä tottunut, meni vain pahempaan suuntaan.

Stressaaja, mutta menee neurotismin kanssa samaan luokkaan.

Eksän kanssa erottiin vajaa vuosi sitten ja olen tässä miettinyt, että saa olla aika pitkäpinnainen mies, jos kukaan enää näin vaurioitunutta tapausta huolii. Ihan kiltti olen, omillaan toimeen tulen ja muuten pääkopasta kunnossa, mutta toistuvat vastoinkäymiset, unettomuuteen/valvottamiseen liittyvä viittä vaille PTSD:ksi luokiteltava ahdistus ja samaan kategoriaan menevät pelkoreaktiot ovat tehneet minusta sellaisen, että puoliso joutuisi toimimaan terapeuttina. Yksi (miespuoleinen) kaveri on, jolla on samanlaista taustaa ja ymmärrystä ja eka ajatus, että en haluaisi sellaista puolisoa. Eli varmaan päädyn olemaan sinkku loppuelämäksi, koska vaikka terapia auttaiskin unettomuuden traumaan, ei auta herkkään kuuloon eikä herkkäunisuuteen, eikä fobiaan.

Kovaäänisyyteen sentään onneksi voi vaikuttaa. Lapset ei ole ikuisesti pieniä eikä meukkaa loputtomasti.

Vierailija
20/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitivainaan mielestä henkinen julmuus. Itse olen tosin eri mieltä. En ole julma. Mutta näin vanhemmiten minusta on tullut mukavuudenhaluinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän