Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa ja itkettää kun molemmat vanhemmat kuolleet eikä ainoaan sisareen välejä

Vierailija
21.10.2024 |

😢 Kuolemista 4 ja 14 vuotta. Välit oli huonot kumpaankin ja jäivät selvittämättä. Sisareen olen yhteydessä mutta vain puhelimitse vaikka asuu alle 20km päässä.

M48

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä pitää yhteyttä sisareen enemmän? 

Vierailija
2/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sentään on sisko, mulla ei ole sitäkään.

Vierailija
4/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on tuossa erinomainen mahdollisuus! Vain 20 kilometrin päässä!

Tartu toimeen!

Vierailija
5/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on luonnonlaki että keski-ikäisten ihmisten vanhemmat kuolevat, ja siihen heillä on oikeus. Pelkkä sisaruus taas ei riitä syyksi pitää tiiviisti yhteyttä tai olla läheisiä.

Eikö sinulla ole omaa perhettä?

Vierailija
6/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Se on ymmärrettävää. Entä tädit ja muut sukulaiset. Joku uusi tuttu, harrastuspiiri?

Vierailija
7/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti on luonnonlaki että keski-ikäisten ihmisten vanhemmat kuolevat, ja siihen heillä on oikeus. Pelkkä sisaruus taas ei riitä syyksi pitää tiiviisti yhteyttä tai olla läheisiä.

Anteeksi mitä. Oikeus kuolla? Ei kai kaikki halua kuolla liian aikaisin. Joskus omainen tarvitsee vaikka sitä äitiä tai isää.

Vierailija
8/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisi ne asiat huonomminkin olla, jos esim. joutuisit huolehtimaan harhailevasta muistisairaasta vanhuksesta ja sisarus olisi elämässäsi, mutta yrittäisi koko ajan pyytää palveluksia, lainata rahaa tai kutsuisi itsensä syömään. Ilman vastavuoroisuutta tietysti, ja suuttuisi jos sinä et myötäilisi. 

Ajattele positiivisesti. Saat itse valita ketä otat elämääsi. Toisaalta ymmärrän kyllä, jos olet perheetön ja yksinäinen. 

Vierailija
9/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on ymmärrettävää. Entä tädit ja muut sukulaiset. Joku uusi tuttu, harrastuspiiri?

En minä kaipaa seuraa vaan katkennutta yhteyttä perheeseen. Vanhempien kohdalla se on alkanut vasta nyt iskostua tajuntaan että ovat poissa iäksi. Ap

Vierailija
10/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sisarus johon en halua pitää yhteyttä. Vanhemmat kuolleet meilläkin.

Vika ei ole sisaruksessa, vaan minussa.Joka kohtaaminen muistuttaa siitä helvetistä mitä lapsuus oli minulle, hänelle se oli erilaista. Ei ole hänen syynsä, että meitä kohdeltiin niin eri lailla, mutta en vaan halua enää muistutuksia siitä, mitä helvettiä elämä oli.

Vierailija
11/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartu toimeen!

Minun pitäisi kutsua itseni kylään. Ap

Vierailija
12/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä. Oikeus kuolla? Ei kai kaikki halua kuolla liian aikaisin. Joskus omainen tarvitsee vaikka sitä äitiä tai isää.

Mitä sinä sössötät? Jokaisella on oikeus kuolla ja jokainen kuolee, sairauksiin tai vanhuuteen tai onnettomuuksissa tai henkirikoksen uhreina tai oman käden kautta. Eihän kukaan voi pysyä elossa vain siksi että joku tarvitsee häntä. Selitä se syöpäpotilaalle, idiootti.

Vierailija
13/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika samat tilanne, sillä erolla että en halua pitää sisarukseenkaan yhteyttä kun on niin paljon tehnyt minua vastaan. 

Joulut on erityisen vaikeita.

Vierailija
14/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kaipaa seuraa vaan katkennutta yhteyttä perheeseen. Vanhempien kohdalla se on alkanut vasta nyt iskostua tajuntaan että ovat poissa iäksi. Ap

Sori vaan mutta kyllä sinun täytyy kasvaa aikuiseksi. Toki saat surra vanhempiesi menettämistä, mutta et saa olla heistä riippuvainen. Kaikki ihmissuhteet katkeavat.

Vierailija
15/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartu toimeen!

Minun pitäisi kutsua itseni kylään. Ap

Juu ei.

Vierailija
16/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta kyllä sinun täytyy kasvaa aikuiseksi. Toki saat surra vanhempiesi menettämistä, mutta et saa olla heistä riippuvainen. Kaikki ihmissuhteet katkeavat.

Et paljon ymmärrä. Ap

Vierailija
17/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä välit oli sellaiset kuin oli ja mitä heissä sitten kaipaat?

Vierailija
18/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä välit oli sellaiset kuin oli ja mitä heissä sitten kaipaat?

Molemmat aiheuttivat paljon pahaa. Heillä oli huono liitto ja kotona oli usein kurjaa ja surullista. Kiukun ja hiljaisuuden ilmapiiri.

Äiti oli pysyvästi masentunut epävakaa ja kävi koko ajan päässään asioita joita tapahtunut lapsena vuosi ja vuosikymmen toisensa perään. Ei antanut lasten olla lapsia vaan odotti että he tukevat häntä jo 10-vuotiaina tai allekin.

Isä oli liian vanha lasten isäksi ja etenkin teini-iässä ilmensi selvästi että koko perhe ärsyttää.

Omassa toiminnassani ja käytöksessäni ei kyllä siinäkään kehumista.

Nyttemmin ajattelen että etenkin loppua kohti olisi voinut sopia asioita jollain tapaa. Kun ikääkin oli karttunut. Isän kanssa se olisi ehkä onnistunut. Sopimatta jäi. Ap

Vierailija
19/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vapaudestasi. Elämässä on paljon hienoja asioita, miksi roikut niissä mitä sinulla ei ole

Vierailija
20/23 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sisareesi yhteyttä, voisitte jutella. Onko sisaresi perheellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme