Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun käyn toimistolla etäilyn sijasta

Vierailija
21.10.2024 |

Aina kun käyn toimistolla etäilyn sijasta, jää vain ikävä olo, ettei osaa olla sellainen sosiaalisesti taitava kuin muut. Toimistolla käynti pelkän toimistolla käymisen takia ei todellakaan auta hyvinvointiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän työ ole siksi, että voisit hyvin. Sinä vaihdat aikaasi rahaan ja joudut olemaan hyödyksi yritykselle 8h pv. 

Vierailija
2/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuosta tilanteesta vois ottaa kaiken irti ja hyödyntää se jutteluun pomon kanssa, kuinka hankalalta tuntuu toimistolla käynti kun oot pitkään ollut kotitoimistolla. :)

Ehkä se siitä lähtee sujumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu. Olen hyvä työssäni kaikilla mittareilla mitattuna, mutta jotenkin en vain sovi muottiin. Yritän väkinäisesti olla sosiaalinen ja jutella mukana niin saan vain kiusallisia nyökkäilyjä. Harmittaa sinänsä, koska olen tiimimme palkituimpia työntekijöitä, mutta olen oppinut olemaan vain hiljaa kun en voi olla yhtään oma itseni työssä.

Vierailija
4/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomolle ei ehkä kannata sanoa, ettei tykkää olla toimistolla. Se vaikuttaa helposti hyvin laiskalta. 

Vierailija
5/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama juttu. Olen hyvä työssäni kaikilla mittareilla mitattuna, mutta jotenkin en vain sovi muottiin. Yritän väkinäisesti olla sosiaalinen ja jutella mukana niin saan vain kiusallisia nyökkäilyjä. Harmittaa sinänsä, koska olen tiimimme palkituimpia työntekijöitä, mutta olen oppinut olemaan vain hiljaa kun en voi olla yhtään oma itseni työssä.

Millaisista palkinnoista puhutaan, vuoden nopein hyllyttäjä?

Vierailija
6/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna toimistopäivä, vitutt.aa jo valmiiksi. Ja Keskiviikkonakin pakollinen palaveri...aargh

Vierailija
7/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän työ ole siksi, että voisit hyvin. Sinä vaihdat aikaasi rahaan ja joudut olemaan hyödyksi yritykselle 8h pv. 

Pointti oli se, että työntekijöiden halutaan käyvän toimistolla. Töiden puolesta onnistuisi kotonakin. Perustellaan sitä yhteisöllisyydellä ja hyvinvoinnilla. Mutta tulos on aina pettymys itselleni.

Vierailija
8/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuosta tilanteesta vois ottaa kaiken irti ja hyödyntää se jutteluun pomon kanssa, kuinka hankalalta tuntuu toimistolla käynti kun oot pitkään ollut kotitoimistolla. :)

Ehkä se siitä lähtee sujumaan. 

Kun en osaa jutella niin kuin muut. Sama juttu oli jo ennen koronaa, että ei liity siihen.

Vierailija
9/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Miten v#tussa oppia saamaan hyvinvoinnin ja yhteisöllisyyden tunnetta siitä, että istuu päivässä tunnin kauemmin (bussissa) ja työpaikalla ainoat sanat ovat tyyliin moi, hei, ei ole?

Jotkut kyllä juttelevat toisilleen. Minä en vain istu siihen. Katselevat toisiaan puhuessaan. Joskus kun kysyn jotain väliin, katselevat edelleen toisiaan vastatessaan ja jatkavat heti  juttuaan. Tai sitten niin, että joku pääntää katseensa kolmanteen ihmiseen ja ikään kuin vastaa tälle minun kysymykseeni. Tai sitten niin, että olen ahdistunut enkä edes halua puhua, KOSKA EN OSAA LUOVIA TÄLLAISISSA LIVEKOMMUNIKOINTIVIIDAKOISSA. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän