Onko paha turn off jos nainen/mies paljastuu uskovaiseksi?
Mitä mieltä? Ei siis tapakristitty vaan sellainen joka oikeasti elää uskonnon periaatteiden mukaan?
Kommentit (42)
Ei mua haittaa jos nainen uskovainen kunhan ei minua yritä käännyttää tai pakottaa uskonnollisiin tilaisuuksiin.
Oishan se töörn offelii jos hän olis kiihko uskis.
Olisi. En voi seurustella uskovaisen kanssa.
Väärä ihminen minulle. Pidän yliluonnollisia uskomuksia pitäviä ihmisiä loogiselta ajattelukyvyltään vajaina. En halua seurustella vajaan ihmisen kanssa.
Emme olisi tarkoitettu toisillemme.
paha turn off -on, kun käytät anglismia, osoitat tyhmyytesi, ollaan Suomessa
Raamattuun uskovana pidän sanaa "uskonto" ja yliluonnollinen uskomus, rukoilu, kiihkouskovainen, fanaattinen - tyylistä sanastoa lapsellisena, koska niiden käyttö osoittaa ettei niiden käyttäjä tajua yhtikäs mistä on puhe. Mun puoliso puhui uskonnosta, kunnes tuli uskoon ja tajusi että usko on kaikkea muuta paitsi uskontoa. Uskonnot ovat pirun keksintöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itse en edes katsele muita kuin konservatiivisia ortodoksimiehiä. Sille on syynsä. Ei kauaa tarvitse katsella ympärilleen kun ne syyt havaitsee.
Kunnon konservatiivi pidättäytyy selibaatissa ja panee ainoastaan kuoripoikia.
jumalaisen kaunis jehovauskovainen nainen etsii seuraa toisessa ketjussa
Vierailija kirjoitti:
jumalaisen kaunis jehovauskovainen nainen etsii seuraa toisessa ketjussa
Jumalaisen komea vasemmistolainen mies kieltäytyy kunniasta. M50
Vierailija kirjoitti:
Raamattuun uskovana pidän sanaa "uskonto" ja yliluonnollinen uskomus, rukoilu, kiihkouskovainen, fanaattinen - tyylistä sanastoa lapsellisena, koska niiden käyttö osoittaa ettei niiden käyttäjä tajua yhtikäs mistä on puhe. Mun puoliso puhui uskonnosta, kunnes tuli uskoon ja tajusi että usko on kaikkea muuta paitsi uskontoa. Uskonnot ovat pirun keksintöjä.
Onpa ylenkatsova asenne.
Ja uskovaisena pidät sanaa "rukoilu" lapsellisena?
On. En halua suhteeseen jumalhörhön kanssa.
Itse olen ateisti, mutta monilta arvoilta aika konservatiivinen. Vaikea kysymys, mutta ehkä jättäisin väliin. Isot sodat maailmassa on uskontojen aikaansaamaa ja lisäksi monet uskonnot polkevat törkeästi ihmisoikeuksia.
Eihän uskova halua edes kuin toisen uskovan, niin mitä väliä, mitä muut ajattelee?
Olemme Suomessa, kirjoita suomeksi.
On kyllä. En voi ottaa satuihin uskovaa ihmistä tosissani enkä pitää ihan järkevänä. Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, pelasti iltani. Vihdoinkin on ilmeisesti olemassa toinenkin ihminen joka ymmärtää tämän kriittisen tärkeän eron uskon ja uskonnon(tojen) välillä.
Usko lähentää ihmisen Jumalaan, uskonnot estävät tämän lähentymisen. Uskonnot, kirkko, pappis-sääty, tämä epäpyhä kolminaisuus ovat pirun työkaluja.
Ei. Itse en edes katsele muita kuin konservatiivisia ortodoksimiehiä. Sille on syynsä. Ei kauaa tarvitse katsella ympärilleen kun ne syyt havaitsee.