Voiko mies olla seksikäs olematta varsinaisesti hyvännäköinen?
Kommentit (51)
Nimenomaan pitää olla särmää. Inhoan miesbarbeja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään universaalia seksikkyyttä.
Sinä voit nähdä seksikkäänä kenet tahansa. Eli henkilö, jota kohtaan tunnet seksuaalista vetoa, on sinun näkökulmastasi seksikäs.
Minä en pidä stereotyyppisen komeita miehiä seksikkäinä.
En minäkään yleensä.
Voi todellakin. Minäkään en perusta "miesbarbeista" (lol). Älykkyys ja tunneälykkyys esimerkiksi voivat tehdä miehestä puoleensavetävän. Itse pidän kaiken sortin intellektuelleista ja klassisista muusikoista.
Voi. Mads Mikkelsen ei minusta ole mitenkään poikkeuksellisen hyvännäköinen, mutta on ihan pirun seksikäs mies. Jonkun mainitsema Jack Black on myös niin karismaa tihkuva ukko, että vaikka en häntä komeaksi sanoisi millään mittarilla niin jotain seksikästä hänessäkin silti on.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Mads Mikkelsen ei minusta ole mitenkään poikkeuksellisen hyvännäköinen, mutta on ihan pirun seksikäs mies. Jonkun mainitsema Jack Black on myös niin karismaa tihkuva ukko, että vaikka en häntä komeaksi sanoisi millään mittarilla niin jotain seksikästä hänessäkin silti on.
Oi Mikkelsen! Ihastus. Samoin Ralph Fiennes, Colin Firth....onhan näitä.
No voi! Joskus nuorena seukkailin (lähinnä pantiin, kun nähtiin) miehen kanssa, joka ei millään mittapuulla ollut seksikäs, (pitkä, laiha, kaljuuntuva), mutta herraisä, miten mulla pöksyt kostui, kun mies katsoikin minua! Nähtiin harvoin, elämämme eivät kohdanneet miltään muulta osin kuin sänkykamarissa. Erosimme juurikin tuon erilaisen elämäntyylin vuoksi, mutta välillä näen kiihkeitä seksiunia vieläkin hänestä..
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös hyvännäköinen olematta seksikäs.
Kyllä, ja tämä on mielestäni paljon yleisempää kuin seksikkys ilman hyvännäköisyyttä.
Todellakin voi. Kaikista komein hunksi ei ole ollut paras nussimaan. Ei sinne päinkään. Tavalliset miehet on olleet parhaita. T Homo
Vierailija kirjoitti:
Voiko harmaahiuksinen mies olla seksikäs?
Totta kai voi.
Voi Somali ola sexy?
Olen Somali itseki.
Moi sulle kiimanainen.
T. Somalis
Tuskin ymmärrät sitten miehiäkään. Naisten ja miesten ero on toisessa sukupuolikromosomissa, jonka vaikutuksesta miehen vehkeet lipsahtaa kehon ulkopuolelle.
Yläpäässä eli aivoissa ei ole eroa, paitsi naiset on tasalaatuisempia. Puuttuu ääripäät ja hutit.