Voiko mies olla seksikäs olematta varsinaisesti hyvännäköinen?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö koko rottamiehen käsite perustu tähän.
Ja pidettiinhän Irwin Goodmania joskus seksikkäänä 😆Irwinillä oli niin hyviä lauluja kuten muta kuono ja laku pelle 👍
Vexi Salmi sentään osasi yhdyssanat.
Tietysti voi. Sellaiset "renttumaiset" miehet ovat harvemmin mitään miesmalleja mutta seurasta ei ole puutetta, se seksikkyys tulee muualta kuin ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Jemaine Clement on mielestäni esimerkki rumasta mutta ihan mmmmetin seksikkäästä miehestä. Semmoinen hauska jännä velmu. Jack Black on mielestäni myös seksikäs, vaikka samalla epäviehättävän näköinen.
black jack on kortsu
Vierailija kirjoitti:
Voi. Laulava talonmies Sepi Kumpulainen suorastaan hehkui seksiä 90-luvulla. Hehkuneeko vieläkin, kun en ole uusia kuviaan nähnyt?
No ei todellakaan hehkunut. Säälittävän reppanan näköinen peräkamarinpoika.
Voi olla myös hyvännäköinen olematta seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Teinityttöjen mielestä Timothee Chalamet on seksikäs vaikka näyttää omenalta tikun päässä.
Mä en ymmärrä Timothee pitämistä seksikkäänä.
Ilmeisesti voi olla vaikka peili on eri mieltä. Mä en ymmärrä naisia eikä mun onneksi tarvi ymmärtää.
Voiko harmaahiuksinen mies olla seksikäs?
Voi, itsevarmuus on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö.
Voi olla, nuorena ihailin samalla kylällä asuvaa kaljua miestä. Miehessä oli jotain vetoavaa. Oli silloin jo päälle 40 ja hieman vatsakumpua.
Eikö rumuus ole seksikästä? Sellainen entisen rikollispomon sikaniska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli?
Kyllä voi, särmää pitää olla. En pidä liian hyvännäköisiä seksikkäänä, jotenkin antaa kalskean fiiliksen.
Mitä olen seuraillut vuosikausia ihmisten kommentteja, niin ehkä 10-20 % sekä miehistä että naisista liittää mielikuvan komea tai hyvännäköinen siihen että pitää olla tummat piirteet. Se sekoittaa aina keskustelua aika paljonkin.
Muutenkin olen alkanut huomata miten paljon sekoittuu termit hyvännäköinen ja katseenkestävä. Hyvännäköisellä tarkoittaisin ihmistä joka kiinnittää kauppakeskuksessa muiden huomion ja kääntää päitä. Katseenkestävä taas olisi ainoastaan ihminen joka ei herätä kenenkään huomiota, mutta jota on täysin miellyttävä katsella vaikka tunnin kahvilassa vastapäisellä tuolilla ja olla vuorovaikutuksessa hänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. M65 harmaahapsinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. M65 harmaahapsinen.
Jännä, että miehet ajattelee harmaiden olevan epäseksikästä. Naisena voin sanoa, että se vain komistaa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mikäli ei kärsi peräsuolen laskeumasta.
Veetillä (6 vee) menee laskeuma ja prolapsi sekaisin kun Veeti on vähän tyhmä juntti.