Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla mahdollista että kun poistin itseni useammalta kaupan postituslistalta niin samalla lakkasi roskapostin tulo?

Vierailija
21.10.2024 |

Siis tiedättekö gmailissa on se roskaposti-kansio, no mulla sinne on tullut jotain pakettisi on saapunut ja halutaan seuraa ja sen tyyppisiä sähköposteja jotka ovat suoraan jo ohjautuneet tuonne. Silloin tällöin olen tarkistellut sitä. No nyt päätin etten halua enää yhtään uutiskirjettä, siis tyyliin Dermosil tai mitä näitä muita on, jotain vaatekauppoja yms niin poistin itseni heidän postituslistaltaan tuossa kuun alussa. 

Jännä juttu että se roskapostikansio on pysynyt tyhjänä siitä saakka! Voiko olla mahdollista että nämä roskapostittajat käyttävät jotain tyyliin Dermosilin tietokantaa osoitteista?

Aika pelottava ajatuksena mutta en oikein muutakaan selitystä keksi. Tässä on nyt tosiaan kuun alussa tullut viimeisin roskaposti ja samaan aikaan niitä viimeisiä uutiskirjeitäkin mutta nyt en ole varma minkä kaupan mukana tuo roskapostispämmikin lakkasi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän tuo on. 

Vierailija
2/4 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän tuo on. 

Ai mikä on hyvä? Että osoitteet vuotaa kauppojen uutiskirjerekisteristä roskapostittajille? Minusta se ei ole hyvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat roskapostilla?

Minulle roskapostia ovat juurikin nuo kauppojen mainosviestit. Ja kun perun ne, niin niitä ei tule.

Vierailija
4/4 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat roskapostilla?

Minulle roskapostia ovat juurikin nuo kauppojen mainosviestit. Ja kun perun ne, niin niitä ei tule.

Roskapostikansioon on mennyt suoraan sellaisia sinulla on noutamaton paketti, gmail-tallennustilasi on loppu jne roskapostitusta. Niin nämä ovat loppuneet samalla kun jonkin uutiskirjeen tilaus. Ja noita uutiskirjeitä olen tilannut kun niistä on saanut esim. alennuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä