Kun juttelette online reaaliajassa tapailukumppanin kanssa, niin millaista se on? Mitä jos toinen on online, mutta häipyy keskustelustanne??
Esim. whatsapissa.
Häipyykö toinen yhtäkkiä keskustelustanne, niin että vastaukseesi et saa lukukuittausta, mutta näet hänen olevan online? Kuinka kauan odottaisit, että kumppani palaa viestiketjuunne jatkamaan jutteluanne?
Mun tapailukumppani tekee tätä, tuntuu tosi pahalta. Tulee tietenkin fiilis, että joku muu kiinnostavampi tapailutyyppi tuli online ja reaaliajassa alkoihin chattaamaan sen kanssa ja mut jätettiin roikkumaan linjoille.
Tapahtuuko tämmöistä useinkin teille?
Kommentit (92)
Lisää kokemuksia juttelusta online jonkun kanssa. Onko tapana häipyä ihan kesken juttelun, kun toinen on kirjoittamassa vastausta ja sitten se toinen joutuu odottelemaan, että se häipyjä suostuu palaamaan viestiketjuunne. Ja koko ajan tuo häipyjä on siis online siellä kuitenkin.
Kuinka kauan odottaisitte, että palaa juttelemaan sulle? 1 min? 5 min? 15 min?
En mä mitään odottelisi. Ehkä sen minuutin. Menisin tekemään omia juttujani.
Harvoin on tuollaisia ihan reaaliajassa tapahtuvia keskusteluja. Deittiäpeissä vastausta saattaa odottaa pitempäänkin, esim. seuraavaan päivään. Tällöin kuitenkin kyse keskusteluista, joissa viestit ovat oikeasti aika pitkiä ja ajatuksella kirjoitettuja, jolloin en itse osaa kaivata välitöntä vastausta ja jään mielelläni itsekin kirjoittamaan vastausta pidemmäksi aikaa.
Tulee muistoja mieleen 2000-luvulta, nuorena hölmönä venaili jopa tunteja avoinaisessa mesessä että toinen tulisi takaisin. Näki siis että oli online koko ajan. Tai sitten se että sanoo että pitää mennä ja muka sulkee äpin mutta jonkin ajan päästä ilmestyy uudestaan online. Nämä ovat ajan tuhlaajia.
Lisää kokemuksia nimenomaan kun reaaliajassa kirjoittelet toisen kanssa ja sitten toinen häipyy keskenkaiken, mutta on yhä kuitenkin online
Eiks oo ihan normaalia häipyä hetkeksi, kun toinen kirjoittaa viestiä, ja sitten palata kohta lukemaan se viesti?
Se vastailee muille naisille ensin.
Vierailija kirjoitti:
Eiks oo ihan normaalia häipyä hetkeksi, kun toinen kirjoittaa viestiä, ja sitten palata kohta lukemaan se viesti?
No mutta jos viestin lähetyksestä on esim 15-20 min ja molemmat ovat koko ajan online, eikä se tule kuin vasta 20 min päästä lukemaan sen viestin? Siis tekee tätä kesken keskustelun, Ollaan kuitenkin jo pari vuotta kirjoiteltu, en ymmärrä.
Ei näköjään halua kirjoitella mun kaa reaaliaikaan, jos satutaan olemaan samaan aikaan online?
Jos tekee noin niin jää kyllä nielemään pölyä hyvin pian.
Mulla on muutakin sosiaalista elämää, kuten ystäviänja sukulaisia. Ahdistaisi aivan hemmetisti jos joku kiinnittäisi tuollaiseen huomiota ja etenkin jos mainitsisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu usein nykyaikana. Laita tarvittaessa uutta viestiä perään, kerro, että tämä ei ole okei, ja jos tilanne häiritsee ja jatkuu vaan, niin sitten kattelemaan seuraavaa
Ihan helkkarin painostavaa omistamishalua tollanen. Samantien luiskaan jos jollekin on ongelma että keskustelen ihmisten kanssa.ä tai jos sutomaattisesti ajattelee, että on monta rautaa tulessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta jos viestin lähetyksestä on esim 15-20 min ja molemmat ovat koko ajan online, eikä se tule kuin vasta 20 min päästä lukemaan sen viestin? Siis tekee tätä kesken keskustelun, Ollaan kuitenkin jo pari vuotta kirjoiteltu, en ymmärrä.
Ei näköjään halua kirjoitella mun kaa reaaliaikaan, jos satutaan olemaan samaan aikaan online?
Pari vuotta?? Eikä suhde oo ton pidemmälle edennyt. Eikä etenekään.
WA:ssa taitaa olla toiminto missä pystyy näyttämään koko ajan online läsnäoloa vaikka ei olekaan. Joten todennäköisesti puuhaa jotain muuta.
Tapahtuu usein nykyaikana. Laita tarvittaessa uutta viestiä perään, kerro, että tämä ei ole okei, ja jos tilanne häiritsee ja jatkuu vaan, niin sitten kattelemaan seuraavaa