Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon lähihoitajat tienaa kuukausittain?

Vierailija
21.10.2024 |

Luin jutun jossa lähihoitaja tienaa 70 000euroa vuodessa.

alkoi kiinnostamaan lähihoitajan työ. koska pitäisi saada maksettua ulosottoon velat (noin 20 000€).

Lähihoitajaksi onneksi nykyään pääsee helposti ja nopeasti kouluttautumaan, mutta mitä millaista palkkaa te lähihoitajat oikeasti tienaatte kuukausittain ?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töitä voi tehdä eri tavoin ja erilaisille yrityksille. Tässä kysyttiin lähihoitajan palkkaa ja vastasin siihen. Ei se sen kummempaa ole. Toisekseen hyvin yleistä nykyään, että tehdään rekryn kautta.

Suurin osa ei tee töitä rekryn kautta ja se on ihan fakta. Asiallista on kertoa tekevänsä töitä rekryn kautta koska niillä palkkaus on erilainen. Koita nyt jo tajuta.

Miksi jankutat? Mikä ongelmasi on? Vituttaako kun ei itselläsi ole selkärankaa lähteä keikkailemaan paremmalla liksalla? Se on jo tullut tässä useaan otteeseen esiin että teen rekryn kautta, mutta silti jankkaat ja jankkaat. Olet varmaan helvetin inhittava työkaveri, oikein sellainen myrkyttäjä.

Voi luoja. En todellakaan ole kateellinen mistään rekryn kautta tehtävästä työstä koska mä olen halunnut vakaan työpaikan eli vakituisen työpaikan. Sun ensimmäisessä viestissä ei todellakaan mainittu sanaakaan rekrystä. Mä jankkaan sen vuoksi, että sä et näytä millään tajuavan mun pointtia. No olet typerys jos haluat ja vääristä muille mikä on todellisuutta lähihoitajan työssä. Ihan sama mulle. Sä tässä myrkyllinen olet kun et suostu ottamaan palautetta vastaan.

Vierailija
42/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän onnistuu tällähetkellä rekryn kautta tienata? Hyvinvointialueilla on rahahanat tiukasti kiinni, eikä ostopalveluita herkästi käytetä. Meilläpäin ei ainakaan ole keikkaa tarjolla. Yksityisellä toki on. Mutta valtava ero on parin vuoden takaiseen  jolloin kadulta vedettiin töihin vähänkään hoitoalan kokemusta omaavat, avoimia paikkoja oli niin paljon ettei mitään rajaa. Nyt on tilanne taas aivan eri.

Pakkohan sille palkkarallille on tulla loppu kun ei rahat riitä, sen nyt tajuaa jokainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töitä voi tehdä eri tavoin ja erilaisille yrityksille. Tässä kysyttiin lähihoitajan palkkaa ja vastasin siihen. Ei se sen kummempaa ole. Toisekseen hyvin yleistä nykyään, että tehdään rekryn kautta.

Suurin osa ei tee töitä rekryn kautta ja se on ihan fakta. Asiallista on kertoa tekevänsä töitä rekryn kautta koska niillä palkkaus on erilainen. Koita nyt jo tajuta.

Miksi jankutat? Mikä ongelmasi on? Vituttaako kun ei itselläsi ole selkärankaa lähteä keikkailemaan paremmalla liksalla? Se on jo tullut tässä useaan otteeseen esiin että teen rekryn kautta, mutta silti jankkaat ja jankkaat. Olet varmaan helvetin inhittava työkaveri, oikein sellainen myrkyttäjä.

Voi luoja. En todellakaan ole kateellinen mistään rekryn kautta tehtävästä työstä koska mä olen halunnut vakaan työpaikan  Sun ensimmäisessä viestissä ei todellakaan mainittu sanaakaan rekrystä. Mä jankkaan sen vuoksi, että sä et näytä millään tajuavan mun pointtia. No olet typerys jos haluat ja vääristä muille mikä on todellisuutta lähihoitajan työssä. Ihan sama mulle. Sä tässä myrkyllinen olet kun et suostu ottamaan palautetta vastaan.

Olen eri mutta ihmettelen miksi jollekulle menee jonkun random nettikirjoittajan tekstit näin tunteisiin :D  Johan se tuli selväksi että osa täällä vastanneista tekee vuokrafirman kautta keikkaa ja ne joilla selvästi pienemmät tulot vakkaripaikoilla. Ja mitä sitten? Onko sun asia oikeasti jaella "palautetta" kun sellasita ei pyydetty? Rauha vaan ja relaa vähän :D

Vierailija
44/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän onnistuu tällähetkellä rekryn kautta tienata? Hyvinvointialueilla on rahahanat tiukasti kiinni, eikä ostopalveluita herkästi käytetä. Meilläpäin ei ainakaan ole keikkaa tarjolla. Yksityisellä toki on. Mutta valtava ero on parin vuoden takaiseen  jolloin kadulta vedettiin töihin vähänkään hoitoalan kokemusta omaavat, avoimia paikkoja oli niin paljon ettei mitään rajaa. Nyt on tilanne taas aivan eri.

Etelärannikolla on hyvin tarjolla myös hyvinvointialueilla. Mutta tosiaan, tilanne on muuttunut muutaman vuoden takaisesta ja vaatimukset kasvaneet.

Vierailija
45/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3300€ kuukaudessa vain. Meillä on aika heikot palkat koulutustasoon nähden. Aika pienellä täytyy pärjätä.

Vierailija
46/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. En todellakaan ole kateellinen mistään rekryn kautta tehtävästä

Tuon tyypin ekassa viestissä ei mainittu sanallakaan rekryfirmaa. Mua ärsyttää näissä lähihoitajien palkkakeskusteluissa se, että tuolla tavalla vastaamalla vääristetään todellisuutta ja jotkut kuvittelevat sen vuoksi kaikkien lähihoitajien tienaavan noin hyvin. Siksi on täysin asiallista, että kirjoittaa heti alkuunsa missä tekee töitä, millä työajalla ja millaisia vuoroja.

Vierailija
47/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 3300€ kuukaudessa vain. Meillä on aika heikot palkat koulutustasoon nähden. Aika pienellä täytyy pärjätä.

Missä olet töissä? 3300 ei ole mikään vain vaan tuo on lähihoitajalle hyvin. Koulutus on toisen asteen koulutus ja siihen nähden 3300 euron palkka on hyvä.

Vierailija
48/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. En todellakaan ole kateellinen mistään rekryn kautta tehtävästä työstä koska mä olen halunnut vakaan työpaikan

Se on nimenomaan sitä todellisuutta, että on mahdollisuus tehdä sitä työtä erin tavoin ja eri palkoilla 🙂 Ei ole mitään yhtä ainoaa sinun totuuttasi, vaan kokonaisuus.

Vierailija
49/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateriaedun kanssa vähän päälle 3200 euroa kuussa.

Ma- pe päivätyö joten ei mitään lisiä.

Vierailija
50/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä lähihoitaja tienaa päivätöissä noin paljon? Miksi on niin vaikea kertoa missä tekee töitä?

Vierailija
51/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei voi olla totta. Missä olet töissä?

Vierailija
52/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei voi olla totta. Missä olet töissä?

Sosiaalipuolella kuntayhtymän työllistämänä alueella jossa ei ole sotea.

Vierailija
53/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 2500e. Tuohon 70 000 euroon pääsee jos tekee kahta kokoaikaista työtä, esim. on yökkönä jossain ja tekee iltavuoroa jonnekin muualle.

Vierailija
54/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun peruspalkka Attendolla kahdella kokemuslisällä on vähän alle 2500€. Siihen päälle kolmivuorotyön lisät 250-500€ riippuen tehdyistä vuoroista. Julkisella puolella peruspalkka on 150-200€ enemmän. 

Sen jutun lähihoitaja tekee töitä monessa eri paikassa. Yhdessä paikassa normaalia työmäärää tekevä lähihoitaja ei todellakaan tienaa lähellekään noin paljon. 70 000 euroon pitää tehdä todella paljon töitä ja kyllä siinä ihminen uupuu.

Ei sellainen jutun ripsityrkky mitään 14-tuntisia päiviä tee. 

Pakko tehdä jos 70000 vuodessa tienaa 

Vierailija
55/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. En todellakaan ole kateellinen mistään rekryn kautta tehtävästä

Et sitten vieläkään tajunnut mitä tuo yksi yritti sulle selittää. Olisit ollut rehellinen ja laittanut jo ensimmäiseen viestiisi, että työskentelet kahden rekryfirman kautta. Sä myös varmaan saat lomapäivät maksettuna joka palkan yhteydessä? Niin ei tapahdu määräaikaisissa tai vakituisissa työsuhteissa yksityisellä tai julkisella. Sekin vääristää todellisuutta niille jotka ovat alalle hakeutumassa ja kuvittelevat sitten saavansa joka paikassa tuollaista palkkaa. Myös kokemuslisät vaikuttaa palkkaan. Vasta valmistunut saa luonnollisesti huonompaa palkkaa.

Vierailija
56/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olet töissä? 3300 ei ole mikään vain vaan tuo on lähihoitajalle hyvin. Koulutus on toisen asteen koulutus ja siihen nähden 3300 euron palkka on hyvä.

Itse teen julkisella kokoaikaisesti, ja saan 3300e/kk jos teen iltojen ja viikonloppujen lisäksi vähintään kaksi lisävuoroa. 

Vierailija
57/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun peruspalkka Attendolla kahdella kokemuslisällä on vähän alle 2500€. Siihen päälle kolmivuorotyön lisät 250-500€ riippuen tehdyistä vuoroista. Julkisella puolella peruspalkka on 150-200€ enemmän. 

Sen jutun lähihoitaja tekee töitä monessa eri paikassa. Yhdessä paikassa normaalia työmäärää tekevä lähihoitaja ei todellakaan tienaa lähellekään noin paljon. 70 000 euroon pitää tehdä todella paljon töitä ja kyllä siinä ihminen uupuu.

Tässä on asiallinen tapa kertoa omasta palkastaan kun kerrotaan mikä on peruspalkka kahdella kokemuslisällä, paljonko on lisät ja missä on töissä. 

Vierailija
58/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vakihoitajat keikkailee rekryfirmojen kautta oman työnsä lisäksi.

Vierailija
59/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaan rikosrekisteriote hoitajan työssä nykyään! T. Alalla oleva

Vierailija
60/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaditaan rikosrekisteriote hoitajan työssä nykyään! T. Alalla oleva

Ai joka paikkaan? Aiemmin se vaadittiin jo opiskeluaikana vain lasten/nuorten kanssa tehtävää harkkaa varten. Itse opiskelen sairaanhoitajaksi eikä muihin kuin lasten/nuorten harkkaan ole vaadittu rikosrekisteriotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan