Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon lähihoitajat tienaa kuukausittain?

Vierailija
21.10.2024 |

Luin jutun jossa lähihoitaja tienaa 70 000euroa vuodessa.

alkoi kiinnostamaan lähihoitajan työ. koska pitäisi saada maksettua ulosottoon velat (noin 20 000€).

Lähihoitajaksi onneksi nykyään pääsee helposti ja nopeasti kouluttautumaan, mutta mitä millaista palkkaa te lähihoitajat oikeasti tienaatte kuukausittain ?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sulla muutama vuosi menee opiskeluun, että kai siinä ajassa lyhentelee muutakin työtä tekemällä.

No mitä töitä voisin päästä tekemään. en ole löytäny mitään töitä omasta kaupungistani. tai olen löytänyt mutten saanut sitä duunipaikkaa mistään.

Elämässä on kuitenkin tällä hetkellä koulunkäyntiä, joka loppuu ihan pian, muttei se ala näköjään työllistä ainakaan kovin helposti vaikka niin luvattiin ennenkuin hain opiskelemaan.

Ja monet paikat joihin olen yrittänyt töihin vaativat ajokorttia myös. sitä minulla ei ole.

laita mulle muutama vinkki työpaikoista joihin pääsee helposti duuniin kuka tahansa:

Mikä saa sut ajattelemaan että susta ylipäätään on hoitotyöhön? Raha on väärä motivaattori sille alalle.

Vierailija
22/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sulla muutama vuosi menee opiskeluun, että kai siinä ajassa lyhentelee muutakin työtä tekemällä.

No mitä töitä voisin päästä tekemään. en ole löytäny mitään töitä omasta kaupungistani. tai olen löytänyt mutten saanut sitä duunipaikkaa mistään.

Elämässä on kuitenkin tällä hetkellä koulunkäyntiä, joka loppuu ihan pian, muttei se ala näköjään työllistä ainakaan kovin helposti vaikka niin luvattiin ennenkuin hain opiskelemaan.

Ja monet paikat joihin olen yrittänyt töihin vaativat ajokorttia myös. sitä minulla ei ole.

laita mulle muutama vinkki työpaikoista joihin pääsee helposti duuniin kuka tahansa:

Mikä saa sut ajattelemaan että susta ylipäätään on hoitotyöhön? Raha on väärä motivaattori sille alalle.

Mulle ainakin oli riittävä motivaattori se, että mulla on loppuelämän ammatti jota voin vielä eläkkeelläkin tehdä, saan tuloja yli 3500€/kk ja työttömäksi en joudu. Musta on hienoa että jotkut ihmiset on kilpailuhenkisiä ja motivoituneita, mutta musta ei itsestä olisi ollut opiskelemaan epävarmaa maisterintutkintoa jolla pääsen joko hyviin tuloihin tai jään työttömäksi. Joskus ihan hyvä on tarpeeksi hyvä. Varsinkin kun hoitoalalla on niin paljon eri vaihtoehtoja.

Jos nyt puhut jostain "kutsumuksesta" niin älä huoli, se on myytti. Hoitoalalle sopii kunhan älyä on sen verran ettei jaa lääkkeitä miten sattuu ja ei ole täysi ihmisvihainen psykopaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan 3400 bruttona. Normi tessin mukainen liksa lienee jotain 2400.

Tässä taitaa olla kaikki vkl, vuoro ja ylityölisät mukana?

Tuo on se peruspalkka jonka saan. Lisät päälle. Teen ainoastaan keikkaa parille rekryfirmalle. Maksavat hyvin nykyään.

On eri asia tehdä rekryfirmojen kautta kuin olla esim. sairaahoitopiirillä tai yksityisellä kuten Attendolla töissä. Monesti rekryfirmat maksaa lomat heti pois eli palkallista lomaa ei kerry pidettäväksi.

Tottakai on eri asia, olen tehnyt tätä työtä jo 17 vuotta. Tässä kuitenkin kysyttiin lähihoitajan palkkaa ja minä vastasin omalta osaltani.

Vierailija
24/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se peruspalkka jonka saan. Lisät päälle. Teen ainoastaan keikkaa parille rekryfirmalle. Maksavat hyvin nykyään.

On eri asia tehdä rekryfirmojen kautta kuin olla esim. sairaahoitopiirillä tai yksityisellä kuten Attendolla töissä. Monesti rekryfirmat maksaa lomat heti pois eli palkallista lomaa ei kerry pidettäväksi.

Tottakai on eri asia, olen tehnyt tätä työtä jo 17 vuotta. Tässä kuitenkin kysyttiin lähihoitajan palkkaa ja minä vastasin omalta osaltani.

Tuo vääristää sitä todellisuutta koska suurin osa tekee kuitenkin töitä suoraan sille työnantajalle eikä minkään rekryfirman kautta. Sä olisit voinut heti kertoa, että teet rekryfirmojen kautta. 

Vierailija
25/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku sellainen soppari, että maksetaan täyttä palkkaa ja sen mukaan saat niitä sijaisuuksia? Oon itse joskus nimittäin katsellut noita missä luvataan tollasia summia mut oon aina vähän epäillyt noita keikkafirmoja :D

Teen tuntisijaisuuksia ja lyhyitä, muutamien viikkojen sijaisuuksia, n. 40 tuntia/viikko. Tarjontaa on jokaiselle päivälle moniin eri yksiköihin ja vuoroihin täällä missä asun.

Vierailija
26/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähihoitaja on kokoomuslainen voittaja. Nauraa, kun on matkalla pankkiin nostamaan 70 000 euroa.

Vierailija
27/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähihoitajan työ mielestäsi mukavaa työtä?

Olen mies. Tehnyt paljon virheitä menneisyydessä. Nyt kuitenkin tuntuu siltä että hoitajan työt ovat ainoa mahdollisuus työllistyä, koska ei muitakaan hommia ole joihin helposti pääsisin. Ehkä osittain johtuu siitä että maine on sellainen huono, koska joskus käytin päihteitä ja varastelin jne...

Olen jättänyt kaikki nuo päihteet ja muut elämästäni pois monta vuotta sitten ja keskittynyt kaikkeen tärkeisiin asioihin kuten opiskeluun ja työpaikan löytymiseen.

Minua harmittaa sellainen juttu kun ihmisillä on ennakkoluuloja sellaisia ihmisiä kohtaan joilla on ollut rankempi menneisyys kuin monilla. ehkä myös jotkut työpaikat ovat sen takia jättäneet palkkaamatta minua, koska menneisyyden sekoilut..

kuinka kauan pitää kulua aikaa että kaikki asiat alkavat helpottumaan. Toisinaan tuntuu että minulla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta parantaa omaa asemaa tässä yhteiskunnassa, koska mokasin aikanaan....

joo sori pitkä teksi. teki vain mieli sano mitä on mielen päällä

Vierailija
28/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähihoitaja on kokoomuslainen voittaja. Nauraa, kun on matkalla pankkiin nostamaan 70 000 euroa.

Siinä jälleen yksi idio otti joka ei osannut lukea sitä lehtijuttua.

Vierailija
29/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töitä voi tehdä eri tavoin ja erilaisille yrityksille. Tässä kysyttiin lähihoitajan palkkaa ja vastasin siihen. Ei se sen kummempaa ole. Toisekseen hyvin yleistä nykyään, että tehdään rekryn kautta.

Vierailija
30/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä voi tehdä eri tavoin ja erilaisille yrityksille. Tässä kysyttiin lähihoitajan palkkaa ja vastasin siihen. Ei se sen kummempaa ole. Toisekseen hyvin yleistä nykyään, että tehdään rekryn kautta.

Suurin osa ei tee töitä rekryn kautta ja se on ihan fakta. Asiallista on kertoa tekevänsä töitä rekryn kautta koska niillä palkkaus on erilainen. Koita nyt jo tajuta.

Vierailija
31/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lähihoitajan työ mielestäsi mukavaa työtä?

Olen mies. Tehnyt paljon virheitä menneisyydessä. Nyt kuitenkin tuntuu siltä että hoitajan työt ovat ainoa mahdollisuus työllistyä, koska ei muitakaan hommia ole joihin helposti pääsisin. Ehkä osittain johtuu siitä että maine on sellainen huono, koska joskus käytin päihteitä ja varastelin jne...

Olen jättänyt kaikki nuo päihteet ja muut elämästäni pois monta vuotta sitten ja keskittynyt kaikkeen tärkeisiin asioihin kuten opiskeluun ja työpaikan löytymiseen.

Minua harmittaa sellainen juttu kun ihmisillä on ennakkoluuloja sellaisia ihmisiä kohtaan joilla on ollut rankempi menneisyys kuin monilla. ehkä myös jotkut työpaikat ovat sen takia jättäneet palkkaamatta minua, koska menneisyyden sekoilut..

kuinka kauan pitää kulua aikaa että kaikki asiat alkavat helpottumaan. Toisinaan tuntuu että minulla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta parantaa omaa asemaa täss

Itsekin mies hoitotyössä. Elämänkokemuksesta on vain hyötyä siinä työssä. Etenkin päihde-ja mielenterveyspuolella on todellinen valttikortti jos olet mies ja sulla on kokemusta elämän nurjastakin puolesta. Saa aivan erilaisen tatsin asiakkaisiin kuin joku 19v vaaleanpunaisine laseineen.

Vierailija
32/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yövuoroa & viikonloppuduunia pukkaa..?

Vierailija
33/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 70 000 tarkoittaa 80 tunnin työviikkoa ja sitä sitten kellon ympäri ja vuoden ympäri. Veikkaan ettet jaksa ellet ole psykopaatti joka ei piittaa työstään tai hoidettavistaan pätkän vertaa. 

Vierailija
34/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon on tarjolla oppisopimuspaikkoja ja työttömille koulutuspaikkoja opparilla. Siinä tienaa opiskellessa ihan hyvin ja valmistuttua on ensimmäinen työpaikka varma. aika pian voikin lähteä hakemaan lisäkeikkaa viikonlopuiksi jne. 

Itsellä harkinnassa uudeksi uraksi. Jos saisi opparilla tehtyä tutkinnon ja sen jälkeen painaisi pari, kolme vuotta täysillä ja pistäisi rahat säästöön. Sen jälkeen voisikin jäädä ansiosidonnaiselle ja mun tapauksessa eläkkeelle. Eläkeiässä voisi tehdä vuoroja joita muut ei halua tehdä.  Olis vaan niin iso statuslasku että en tiedä "kehtaanko". Toisaalta viiskymppiselle talousalan ihmiselle ei tunnu olevan kysyntää omalla alalla :( 

Vierailija
35/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lähärituttavani tekee niin, mutta hänellä onkin todettu personallisuushäiriö ja hän on istunut linnassa. Että sellainen henkilö voi pärjätä lähihoitajana hyvinkin. Ja hän tienaa hyvin.

Vierailija
36/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei tee töitä rekryn kautta ja se on ihan fakta. Asiallista on kertoa tekevänsä töitä rekryn kautta koska niillä palkkaus on erilainen. Koita nyt jo tajuta.

Miksi jankutat? Mikä ongelmasi on? Vituttaako kun ei itselläsi ole selkärankaa lähteä keikkailemaan paremmalla liksalla? Se on jo tullut tässä useaan otteeseen esiin että teen rekryn kautta, mutta silti jankkaat ja jankkaat. Olet varmaan helvetin inhittava työkaveri, oikein sellainen myrkyttäjä.

Vierailija
37/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ja tavallaan ei. Harva meistä käsvisi töissä ollenkaan jollei rahan takia olisi pakko.  En usko hetkeäkään että juuri lähärit tuntisi polttavaa intohimoa omaan työhönsä.

Vierailija
38/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen aina tullut hyvin toimeen ihmisten kanssa. Olen empaattinen ja hyvä kuuntelemaan. osaan usein auttaa toisia ja kuuntelen heidän murheitaan.

Haluan olla avuksi.

Raha ei ole mikään mikä minua motivoi. enemmän minua kiinnostaa hoitoala, koska se on niin laaja sekä monia erilaisia ihmisiä. Itselläni on kokemusta myös päihteistä ja sellaisesta, jonka koen olevan hyödyksi varsinkin mielenterveys&päihde -puolen hommissa.

Olen hyväkuntoinen ja pärjään vaikka olisi kuinka kova paine. En ole luovuttamassa helposti.

Ap

Vierailija
39/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yövuoroa & viikonloppuduunia pukkaa..?

Kahta vuoroa, n. 40 tuntia/vko. Toki viikonloppuisinkin välillä.

Vierailija
40/90 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän onnistuu tällähetkellä rekryn kautta tienata? Hyvinvointialueilla on rahahanat tiukasti kiinni, eikä ostopalveluita herkästi käytetä. Meilläpäin ei ainakaan ole keikkaa tarjolla. Yksityisellä toki on. Mutta valtava ero on parin vuoden takaiseen  jolloin kadulta vedettiin töihin vähänkään hoitoalan kokemusta omaavat, avoimia paikkoja oli niin paljon ettei mitään rajaa. Nyt on tilanne taas aivan eri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi