Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko minulla olla syyhy?

Vierailija
21.10.2024 |

Taustatietona: minulla on atooppinen iho, mikä oli tosin jo 15 vuotta levossa. En tarvinnut rasvoja, vaikka ajoittaisia pieniä ihottumaa saattoi välillä tulla.

Minulla alkoi maaliskuussa ilmetä kutinaa mikä kehittyi ihottumaksi. Ihottuma kehittyi todella pahaksi ja olen käyttänyt kortisoonia ja muita rasvoja siitä asti. Lääkäreillä on ravattu, yleislääkärillä, ihotautilääkärillä ym. Todettu, että allergioita minulla ei ole ja ranteeni on kaksi kertaa katsottu, ettei näy syyhyä.

Ihottuma alkoi tosi pienestä, ja kesästä asti ihottuma levinnyt kirjaimellisesti koko vartaloon. Minulla ei ole yhtäkään tervettä kohtaa kehossa. Päänahka, naama, kaula, selkä, vatsa, raajat ja jopa genitaali alue täynnä ihottumaa.

Nyt kumminkin kumpaankin kämmeneen on ilmestynyt pieniä vaaleita paukamia, tosi pieniä. Näitä löytyy myös vasemmasta jalasta. Hieman sai minut nyt miettimään, että voisiko kyseessä sittenkin olla syyhy. Voiko lääkärit ja nimenomaan ihotautilääkäri olla huomaamatta syyhyä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla huomaamatta. Itsellä  vasta  kolmannetla sain lääkkeitä. Kerron että apteekin Nix voide ei siten tapa nykyistä syyhyä. On  kallistakin turhaan ostaa. Reseptilääkkeet, tai bentsyylibentsoaatti 

Vierailija
2/3 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja

Tietyllä tapaa olisi helpotus, koska sen saisi ainakin parannettua. Mutta kuulostaa aika pelottavalta, jos kaikki oireeni on ollut syyhyn aiheuttamaa. Oon tosiaan joutunut sairauslomille, joutunut lopettamaan työni ja minulla vielä ollaan aloittamassa Trexan lääkityskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile syyhyhoitoa eli betsyylibentsoaattia ja tee radikaali syyhysaneeraus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan