Köyhien nyt on vain hyväksyttävä se tosiasia, ettei ole varaa kaikkeen kivaan.
Jos haluaa jotain lisää, pitää olla valmis tekemään jotain asian eteen.
Kommentit (343)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokratappiot saa vähentää verotuksessa pääomatuloista.
Pitää ehdottaa päättäjille, että tuo pitää poistaa niin laskee asuntojen vuokrat.
Veroja voi maksaa vain tuloista. Vuokratappio ei ole tuloa.
Vuokratappiot saa vähentää pääomatuloista.
Pääomatuloja ovat vuokra-, metsä -, korko-ja osinkotulot myös osakesäästötili.
onneks vuokrat nousee ja asumistuki ajetaan nollaan olen siitä niin onnellinen.
<
tämä oli tarkoitettu jankuttaja kusipäälle mikä selittää et kaikki menettää omistusasunnot ja vakituisia irti sanotaa ynnä muuta vasemmisto paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkaan terveydenhoito ei pitäisi olla mikään ihmisoikeus
Terveydenhoito nimenomaan on ihmisoikeus! Samoin kuin ruoka, vesi ja katto pään päällä. Ihan perusasioita
Absoluuttisen sairasta ja mt-ongelmaista settiä taas oikeiston edustajilta koko ketju täynnä.
Jakaminen, yhteistyö ja omista huolehtiminen paha.
Oma rikastuminen seuraamuksista viis hyvä.
Ilman mitään nyansseja tai pointteja, ihan vaan suoraan väitätte mustaa valkoiseks tavalla jota lapsi osais osottaa sormella ja kutsua pahikseks.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kumppanini kanssa sairaseläkkeellä, mutta koska me huolletaan pientä lasta meidät tiputettiin normaalille asumistuelle, tt-tukea ei saada koska niiden kanssa venkoilu on tampereella hävytöntä perseilyä, meille on mm laskettu perheenjäsenten väliset siirrot kauppareissuja varten laskettu tuloksi.
Nyt valkataan syödäänkö vai jätetäänkö sähköt maksamatta.
Me ei olla sairaseläkkeellä huvikseen, työ kykyä ei ole, on yritetty sen suhteen kaikkemme.
Mitäs ap on mieltä? Mitä mun pitäis tehdä?
Mun vaihtoehdot alkaa oleen aseellisen ryöstön ja/tai poliitikkojen tappamisen välillä että mun lapsella edes vois olla tulevaisuus, puukko reppuun ja retkelle helsinkiin, sitäkö ap haluaa?
Teitte lapsen tietoisesti ilman elatuskykyä? Peilistä löytyy syyllinen.
Jos kykenette lapsen hoitamaan kykenette työelämään.
Nykyisen hallituksen leikkaukset koskevat myös keski- ja hyvätuloisia, joiden tulot ovat alle 14.000€/kk eli alle 170.000€/v. Ja ostovoima heikenee entisestään. Ja he ovat suurimmat kärsijät.
Eikä edes akateeminen ja pitkä koulutus takaa työpaikkaa tai toimeentuloa, vaan yhä useampi elää köyhyydessä, kuten opettajat, kun työsuhteet ovat pätkätlitä.
Suomessa köyhyyteen ovat tämän hallituskaudella pudonnut suuri määrä ihmisiä, myös keski- ja hyvätuloisia, ettei heillä ile edes varaa asuntoon ha ruokaan, kivasta puhumattakaan. Ja yhä useampi lapsi elää köyhyydessä.
Puhumattakaan eläkekäisistä, jos sattuvat sairastumaan.
Toimeentulotukeen tulee työvelvoite, mutta toimeentulotuesta ei mene eläkemaksua.
Samoin kun palkkoja lasketaan paikallisella sopimisella niin eläkemaksuja maksetaan vähemmän.
Eläkkeitä maksetaan 37,8 miljardia vuodessa eli mistä rahat eläkkeisiin otetaan jatkossa?
200 000 miljardin rahasto riittää 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Absoluuttisen sairasta ja mt-ongelmaista settiä taas oikeiston edustajilta koko ketju täynnä.
Jakaminen, yhteistyö ja omista huolehtiminen paha.
Oma rikastuminen seuraamuksista viis hyvä.
Ilman mitään nyansseja tai pointteja, ihan vaan suoraan väitätte mustaa valkoiseks tavalla jota lapsi osais osottaa sormella ja kutsua pahikseks.
Pistää vähän miettiin onko semmoista asiaa olemassakaan kun kriittiseen ajatteluun kykenevä oikeistolainen, koskamihan oikeesti, missä ne on?
Niiden jutut murenee aina ensimmäiseen vastalauseeseen, missä on ne oikeistolaiset jotka osais artikuloida oman puolensa pointit?
Eiks ketään muuta mietitytä miks niitä ei näy eikä kuulu?
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotukeen tulee työvelvoite, mutta toimeentulotuesta ei mene eläkemaksua.
Samoin kun palkkoja lasketaan paikallisella sopimisella niin eläkemaksuja maksetaan vähemmän.
Eläkkeitä maksetaan 37,8 miljardia vuodessa eli mistä rahat eläkkeisiin otetaan jatkossa?
Hallitus ei ole huomannut ajatella tota.
Eläkkeellä on miljoona kuusisataa tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kumppanini kanssa sairaseläkkeellä, mutta koska me huolletaan pientä lasta meidät tiputettiin normaalille asumistuelle, tt-tukea ei saada koska niiden kanssa venkoilu on tampereella hävytöntä perseilyä, meille on mm laskettu perheenjäsenten väliset siirrot kauppareissuja varten laskettu tuloksi.
Nyt valkataan syödäänkö vai jätetäänkö sähköt maksamatta.
Me ei olla sairaseläkkeellä huvikseen, työ kykyä ei ole, on yritetty sen suhteen kaikkemme.
Mitäs ap on mieltä? Mitä mun pitäis tehdä?
Mun vaihtoehdot alkaa oleen aseellisen ryöstön ja/tai poliitikkojen tappamisen välillä että mun lapsella edes vois olla tulevaisuus, puukko reppuun ja retkelle helsinkiin, sitäkö ap haluaa?
Teitte lapsen tietoisesti ilman elatuskykyä? Peilistä löytyy syyllinen.
Jos kykenette lapsen hoitamaan kykenette työelämään.
Olihan meillä elatuskykyä, rikoin selkäni töitä tehdessä ja veroja maksaessa.
Onko se oikeasti niin iso rikos minun osalta että nyt mulla ei ole varaa perustason elämiseen enää?
Tai että meidät siirrettiin tavallisen asumistuen piiriin ilman mitään selitystä tai mahkua vaikuttaa asioihin?
Sinä olet sairas päästäsi ja kylmä sydämmeltäsi, minä en välitä mitä sinä luulet, sinä olet maanpetturi ja saastaa.
"Sinä olet sairas päästäsi ja kylmä sydämmeltäsi, minä en välitä mitä sinä luulet, sinä olet maanpetturi ja saastaa."
Word! Hienosti tuot esiin täälä sen ahdingon mitä natsît nyt piilottelee kivojen asioiden alle.
Me muut kuullaan sun ahdinko vaikka toixyks maanpetturi narsistisesti etsimällä etsiikin siitä nyt jotain vikaa jolla syyttää sua, ne on kaikki ollu ilmiselviä argumentointivirheitä.
Köyhät varmasti ymmärtävät ja hyväksyvät sen, ettei ole varaa kaikkeen kivaan.
Mutta... sitten tulee se iso mutta.
Kukaan ei ymmärrä sitä, ettei koskaan ole varaa mihinkään kivaan.
Huomaatko eron kaikkeen kivaan tai ettei ole koskaan varaa yhtään mihinkään kivaan. Jos joutuu jättämään kauppaan sen karkkipussin tai vähän paremman ruoan, koska oikeasti ei ole varaa koskaan eikä ikinä. Jos vaihtoehto että joutuisit aina ostamaan porkkanoita ja lanttua ja joudut sulkemaan silmäsi kala-altaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei ole huomannut ajatella tota.
Eläkkeellä on miljoona kuusisataa tuhatta.
jankuti jankuti jankuti.
Eipä tässä on 30 vuoden pätkätyöuran aikana ole kertaakaan päässyt olemaan varaa liikaa mihinkään rahalla ostettavaan mukavaan. Että ei aiheuta toimenpiteitä nämä uudistukset. Mä köyhä oon ja köyhks jään. Omalla työllä en ole päässyt vaurastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Köyhän on hankittava kaikki pikku hiljaa, yksi ehjä lakana, tyynyliina, t-paita jos ylimääräistä rahaa.
Ainakin jouluisin oltava jotain kivaa.
100% puuvillaiset t-paidat olivat hulluilla päivillä noin 8€. Ostin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko eron kaikkeen kivaan tai ettei ole koskaan varaa yhtään mihinkään kivaan. Jos joutuu jättämään kauppaan sen karkkipussin tai vähän paremman ruoan, koska oikeasti ei ole varaa koskaan eikä ikinä. Jos vaihtoehto että joutuisit aina ostamaan porkkanoita ja lanttua ja joudut sulkemaan silmäsi kala-altaalla.
Kaalit ovat hyviä. Syön erilaisia kaaleja monta kertaa viikossa. Tänään tosin fenkolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaalit ovat hyviä. Syön erilaisia kaaleja monta kertaa viikossa. Tänään tosin fenkolia.
hyvä se on sulle oikeeta sonta ruokaa sitä voit syödä loppuelämäsi jos ei työt maistu niin itänaapurissakin syödään.
Me oltiin syysloma Lontoossa. Äiti & tytär -matka. Käytiin Harry Potteria katsomassa, pari musikaalia, ostoksilla, syömässä.
Lennot oli halvat ja majoitus airbnb vaihtona.
Rahaa meni silti lähemmäs 1000 euroa.
Yhtään en halua kuulla narinaa kyllä kelpaa jne. Ihan itse tein työt matkan varaamiseen ja rahojen saamiseen
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin syysloma Lontoossa. Äiti & tytär -matka. Käytiin Harry Potteria katsomassa, pari musikaalia, ostoksilla, syömässä.
Lennot oli halvat ja majoitus airbnb vaihtona.Rahaa meni silti lähemmäs 1000 euroa.
Yhtään en halua kuulla narinaa kyllä kelpaa jne. Ihan itse tein työt matkan varaamiseen ja rahojen saamiseen
no eipä menny kovin paljoa rahaa.paska palkka vai miks noi halpa reissu?
köyhät voi syödä vaikka paskaa.
vuokrat ylös tuet alas siitä mä tykkään.