Suhteen alkuaikoina minulla oli pari muutakin naisia kuin nykyinen vaimoni. Asia vaivaa.
Asia painaa minua, kun aikanaan toimin noin eikä vaimoni tiedä sitä. Tästä on kohta jo 10 vuotta. Rakastan vaimoani ja olen joskus jopa harkinnut,että kertoisin. Mutta en ole kertonut, kun lapsikin on jo. Pari kaveriani tietää tästä, mutta he ovat pitäneet salaisuuden myös 10 vuotta.
Kommentit (29)
Ajattele, että se oli nuoruuden typeryyksiä. Tässä vaiheessa ei enää kannata kertoa vaimolle, siitä tulee vain pahaa mieltä.
Tuollaisen asian salailu on epärehellistä, sitä perinteistä sikailukulttuuria jota miehet on harrastaneet maailman sivu. Et ole siis yhtään parempi kuin muutkaan siat.
Kerro vaan. Nainenkin voi sitten kertoa sulle kuinka sillä on ollut sivusuhteita ihan tähän päivään saakka
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä kommentteja, että ei kannata kertoa. Ilmeisesti on yleistäkin olla epärehellinen huijari. Itse haluaisin todellakin tietää, jos miehellä olisi tuollaista ollut, muutenhan suhde perustuu valheeseen. Ja miten muka voi haluta salata tuollaisen asian ihmiseltä jota olevinaan "rakastaa" ja josta välittää. Rehellisyys maan perii.
Samaa mieltä, mielelläni kuulisin. En usko että mitään kilareita vetäisin kymmenen vuoden takaisesta asiasta, varsinkaan jos mies vaikuttaisi katuvalta. Ja muuten ap, on ihan mahdollista että vaimosi tietää asiasta - yleensä sitä kyllä vaistoaa, jos ei ole miehen ainut.
Kumma ettet silloin aikanaan kertonut? Itse kerroin heti seurustelun alussa uudelle poikaystävälle kaikki miessäätöni.
Ei hemmetti älä edes harkitse kertovasi. Kymmenen vuoden takainen asia! Jos kerrot, tulee hirmuinen aviokriisi, vaimosi pahoittaa mielensä varmasti. Ei tuommoisilla vanhoilla asioilla ole mitään merkitystä nykyisessä suhteessanne. Nyt olet viisaampi ja luotettava puoliso, älä vedä mattoa teidän jalkojen alta.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti älä edes harkitse kertovasi. Kymmenen vuoden takainen asia! Jos kerrot, tulee hirmuinen aviokriisi, vaimosi pahoittaa mielensä varmasti. Ei tuommoisilla vanhoilla asioilla ole mitään merkitystä nykyisessä suhteessanne. Nyt olet viisaampi ja luotettava puoliso, älä vedä mattoa teidän jalkojen alta.
Mistäs sinä sen tiedät, että ap on nykyään viisas ja luotettava puoliso? Oman elämänkokemukseni mukaan se on kyllä yleensä niin että kerran pettäjä, aina pettäjä. Ja varsinkin, jos asian vielä salaa puolisolta eikä pysty rehellisesti kertomaan. Kertoo siitä, että tyyppi kokee edelleenkin oikeudekseen olla epärehellinen ja salata vaimolta asioita, joista tietää ettei toinen tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä kommentteja, että ei kannata kertoa. Ilmeisesti on yleistäkin olla epärehellinen huijari. Itse haluaisin todellakin tietää, jos miehellä olisi tuollaista ollut, muutenhan suhde perustuu valheeseen. Ja miten muka voi haluta salata tuollaisen asian ihmiseltä jota olevinaan "rakastaa" ja josta välittää. Rehellisyys maan perii.
Miten perustuu valheeseen? Mieshän on omasta mielestään parhaan kanssa jatkanut naimisiin asti ja muiden kanssa lopetanut touhut.
Vaimos panee säännöllisesti niitä sun kavereita kiitokseksi kun kertoivat touhuistasi. Kaikki voitti.