Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko tulossa "hulluksi", kun en saa ajatuksistani 45 vuotta sitten tapaamaani tyttöä?

Vierailija
20.10.2024 |

Olen 78-vuotias naimisissa oleva mies. Tapasin muutaman kerran ujon, kiltin, pitkätukkaisen tytön. Suhteemme ei edennyt silloin. Nyt vuosien päästä olen alannut kaivata häntä. Runkatessani ajattelen häntä.

Olenko tulossa "hulluksi", kun en saa ajatuksistani 45 vuotta sitten tapaamaani tyttoä?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat suhteen etenemisellä? Suhde ei edennyt seurusteluksi vai suhde ei edennyt seksiin.

Vierailija
2/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat suhteen etenemisellä? Suhde ei edennyt seurusteluksi vai suhde ei edennyt seksiin.

Tapailin silloin vakituisesti toista naista ehkä halunnut luopua hänestä.Tämän pitkätukkaisen tytön tapasin sattumalta siinä ohessa pari kertaa. Harrastimme vain esileikkiä. Silloin en ymmärtänyt, että hän jätti minuun niin syvän vaikutuksen, että kaipaan ja muistelen häntä vielä vanhanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielun kumppani.

Vierailija
4/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin silloin vakituisesti toista naista ehkä halunnut luopua hänestä.Tämän pitkätukkaisen tytön tapasin sattumalta siinä ohessa pari kertaa. Harrastimme vain esileikkiä. Silloin en ymmärtänyt, että hän jätti minuun niin syvän vaikutuksen, että kaipaan ja muistelen häntä vielä vanhanakin.

Esileikkikin on seksiä. Riippuu tietty mitä tekee, mutta näin yleisestiottaen.

Vierailija
5/22 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa ihmeellistä. Itsellä yksi tyttö ylä-asteelta mielessä pitkän välillä pitkän aikaa vaikka ylä-asteesta on jo yli 20 vuotta. Itsellä ei edes ollut hänen kanssaan mitään, olin vaan ihastunut häneen mutta vieläkin aina tietyin väliajoin näen hänestä unta ja muuten ajattelen häntä ja haaveilen suhteesta hänen kanssaan.

Vierailija
6/22 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tosirakkaus on se pitkätukkainen tyttö. Säälittää, kun hän ei ole saanur elää rakastamansa naisen kanssa.

Vierailija
7/22 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa sitä haaveilee ihan mielikuvitusihmisestä. Kun toista ei tunne hyvin, hänestä rakentaa mielessään haavekuvan, joka ei perustu todellisuuteen.

Vierailija
8/22 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa ihmeellistä. Itsellä yksi tyttö ylä-asteelta mielessä pitkän välillä pitkän aikaa vaikka ylä-asteesta on jo yli 20 vuotta. Itsellä ei edes ollut hänen kanssaan mitään, olin vaan ihastunut häneen mutta vieläkin aina tietyin väliajoin näen hänestä unta ja muuten ajattelen häntä ja haaveilen suhteesta hänen kanssaan.

Itselläni sama ollut viimeiset 25 vuotta. Katselimme toisiamme välitunnilla. Se on kuin eilinen päivä kun tönäisin jalallani hänen reppuaan, mikä roikkui tuolin selkänojasta ja hän kääntyi ujosti katsomaan minua. Mitään ei meidän välillä tapahtunut, mutta en varmaan koskaan pysty unohtamaan miltä tyttö näytti, miltä hänen äänensä kuulosti kun hän pehmeästi lausui ruotsin tunnilla "hela tiden"...

Vierailija
9/22 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että ekaa ihastustaan ei unohda koskaan. Oikeastaan se on rakkautta. Tunne on silloin niin voimakas.

En minäkään ole unohtanut sitä poikaa, vaikka olen ollut naimisissa vuodesta 2005. Miltä hän näytti, miltä kuulosti, hänen maneereitaan, sitä miten kuumana hän kävi minuun. Pääsimme suuteluasteelle, enkä sitäkään ole unohtanut miten hän suuteli. Miten kiihottavaa se kaikki oli, miten isona pojalla seisoi minua vasten nojatessaan....

Vierailija
10/22 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni sama ollut viimeiset 25 vuotta. Katselimme toisiamme välitunnilla. Se on kuin eilinen päivä kun tönäisin jalallani hänen reppuaan, mikä roikkui tuolin selkänojasta ja hän kääntyi ujosti katsomaan minua. Mitään ei meidän välillä tapahtunut, mutta en varmaan koskaan pysty unohtamaan miltä tyttö näytti, miltä hänen äänensä kuulosti kun hän pehmeästi lausui ruotsin tunnilla "hela tiden"...

Ihana! Olitte varmasti niin söpöjä ja kauniita. Ah, ne suloiset pitkät katseet. Kuulostat tekstisi perusteella ihanalta mieheltä. Rakastuin suhun ihan vähäsen..

Vierailija
11/22 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, samanlaiset tuntemukset reilun 30 vuoden takaa, tosin olimme ihna yhdessä mutta "maailma erotti"

Vierailija
12/22 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit rakastuu ja ihastus jää mieleen loppuiäksi. Mutta minä tapasin 33-vuotiaana 25-vuotiaan naisen. Välillämme oli esileikkiä parina iltana. Minun ex-naiseni juonittelivat, niin että suhde katkesi. Nyt 30 vuoden jälkeen muistan selvästi mitä tämä nainen sanoi, miltä tuntui kosketella hänen rintojaan ja jalkoväliään. Ajattelen tätä naista jatkuvasti. Kuvittelen hänet alleni,kun panen vaimoani.

Vierailija
13/22 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyteni on järkkynyt. Ajattelen jatkuvasti 40 vuotta sitten tapaamaani tyttöä. Hänessä oli "sitä jotakin".  Mietin miltä tuntuisi panna tyttöä. Vaimon kanssa seksi ei tunnu miltään.

Vierailija
14/22 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielun kumppani.

HAISAAPPAAT ne kumpparit oli. Mullakin oli.

Vierailija
15/22 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena rakastuin naiseen. Meidät erotti pahansuopa juonittelu. Nainen on nykyään tahollaan naimisissa. Itse en ole mennyt naimisiin, kun en ole löytänyt hänen vertaistaan. Nainen on aina ajatuksissani.

M 58v

Vierailija
16/22 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö 78-vuotiaalla oikeasti ottaa eteen? Kun Ap kirjoitti, että ajattelee tyttöä runkatessaan...

Vierailija
17/22 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli petit naistasi tämän ihastuksesi kanssa. Millä tavoin muut juonivat "suhteenne" loppumaan? Kertoivat naisellesi tästä ihastuksestasi 25-vuotiaaseen vai 25-vuotiaalle että sinulla on jo nainen. Kerroit alussa ettet halunnut luopua tästä vakituisesta naisestasi, joten mikä on ongelma. Sinä valitsit hänet, et tuota 25-vuotiasta.

Vierailija
18/22 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi korostat koko ajan että oli esileikkiä, vain esileikkiä. Rintojen hyväily, varsinkin imeminen ja sukupuolielinten koskettelu on seksiä eikä mitään esileikkiä. Ei pelkästään yhdyntä ole seksiä. 

Vierailija
19/22 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kala, joka pääsi karkuun, oli aina isoin. Ruoho on aidan takana vihreämpää. Toisin sanoen: arkinen elämä ei täytä kaikkia toiveitamme, se on realismia. Haavemaailmassa kaikki on täydellistä. Kuvittelet tuolle tytölle ominaisuuksia, joita hänellä ei luultavasti ole. Jos silloin olisit valinnut hänet, haaveilisit nyt siitä naisesta, jonka jätit. Haaveilu on sallittua, mutta ei kannata päästää siitä pakkomielteeksi asti.

Vierailija
20/22 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi naista, jotka ovat olleet rakastunieita, mutta miehet on jättänyt. He eivät ole pystyneet unohtamaan miesystäviään, vaan kaipaavay näitä vuosienkin päästä niin syvästi etteivät ole huolineet itselleen uusia miehiä, vaikka tulijoita olisi ollut.

Samaten yksi miestuttavani rakastui naiseen, mutta suhde katkesi. Mies ei pystynyt unohtamaan naista, vaan muistelee tätä edelleen ja on edelleen sinkku.