Kuinka saada nuori ihminen aamuvirkuksi?
On jo 35 v mutta unirytmi on kuin teinillä. Lapseton ja työkyvyttömyys eläkkeellä. Mutta mutta. Nukkuu myöhään. Jopa 12 asti ja myös päiväunia.
Olen alkanut käymään aamuisin oven takana. Kiskomassa ylös lenkille ja asioille. Onko mitään muita keinoja, kun tuntuu ettei auta?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis välillä ollut oven takana jo ennen 7 herättelemässä. Siitä tosiaan kiskottu ylös. Ja myös soittelu toimii hyvin, että varmistan että on herännyt. Miten saada vain ihminen itse haluamaan muutosta?
Ap
Toivottavasti hän piristyy sen verran, että alkaa kiskoa sinua puoliltaöin lenkille joka ikinen yö ja soittelee sinulle vielä aamuneljältä, ettet vain ehdi nukkua missään välissä.
Tämä!
Eikai ap ole niin laiska pska, että nukkuisi noihin aikoihin? Nyt sillä tutulla on elämänsä mahdollisuus ja missio tehdä aapeesta iltavirkku!
Se, onko aamuvirkku vai iltavirkku, on geeneissä Ei sitä pysty kukaan ulkopuolinen väkisin muuttamaan. Ja kuule ap, oletko koskaan kysynyt, mihin aikaan tuo tuttavasi, jota käyt hätistelemässä hereille jo ennen sianpieremää, on mennyt nukkumaan. Jos hän on iltavirkku ja menee myöhään nukkumaan, niin hän nukkuu pitkään aamulla. Jätä hänet rauhaan!