Miksi joku sanoo osaavansa hyvin matematiikkaa ja sitten onkin hiljaa, kun annan geometrisen algebran tehtäviä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä herätin mieheni yöllä ja kysyin, osaako se derivoida. Ei osannut, vaikka luki pitkän matematiikan.
Itse en osaa derivoida lyhyellä matematiikalla.
Eli mitä hyötyä oli pitkästä matematiikasta?
Ei ainakaan siinä että olisi saanut nukkua rauhassa
Meillä on omat huoneet sitä varten, että haluaa nukkua rauhassa. Mun sänkyyni änkeämisessä on riskinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koko päivän vuorotellen miettinyt tätä sormet suussa ja tutkinut prostataani rectumin kautta.
Nyt meni sormet sekaisin ja suussa maistuu kitkerältä.
Ap
Ai saatana, kahvit lensi suusta ! LoL.
Pissakakkahuumori on aina varma tapa hauskuttaa Suomalaista.
Isosta alkukirjaimesta päätellen et osaa hyvin suomea.
Enpä ole elämäni aikana tarvinnut koskaa geometristä algebraa.
Vain -, +, , / ja prosenttilaskuja. Kuitenkin ihan hyvissä positioissa aina asiantuntijatehtäviän myöten:)
Moni ei osaa päässälaskua mikä on paljon tärkeämpää
Se varmaan miettii, mitä on geometrinen algebra.
Itseään täynnä oleva, ehkä jopa narsistinen tyyppi
Minulla on aina nippu algebrantehtäviä mukanani ja annan ne keskustelukumppanille. Sitten nauran hänen tyhmyyttään kun ei osaa ratkaista niitä.
Olisi mielenkiintoista tietää missä tilanteessa tämä on tapahtunut.
Normaalit ihmiset eivät anna toisilleen matikantehtäviä.
Mitä ihmettä on geometrinen algebra?
Algebrallisen geometrian tiedän, mutta ap on nyt keksinyt jotain aika lailla uutta.
Niin mitäpä siitä maksetaan jos tietääkin miten kaikki ihmiskunnan ongelmat ratkaistaan? Eliitti pitää kyllä huolen siitä että mitään sellaista ei milloinkaan sallita. ;)
Vierailija kirjoitti:
Algebrallisen geometrian tiedän, mutta ap on nyt keksinyt jotain aika lailla uutta.
Juuri näin. Aloitus on provo. Ja muille sivistykseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Aloitus on provo. Ja muille sivistykseksi
Provo, ja lisäksi aloitus on venäjältä. Parikin käännöskonevirhettä aplla ja aplla joka väitti olevansa eri.
Epäloogisuudessaan naivi provo.
Jos joku on kiinnostunut tietämään mitä on geometrinen algebra, voi googlettaa haulla "Cliffordin algebra". AV-palsta ei liene paras foorumi tällaiselle aiheelle.
Ei matikkaa tarvi nykyään osata. Wolfram Alpha on keksitty.
:D :D