Olenko ainoa jonka mielestä television ei kuulu olla elokuvateatterin kokoinen
Itse juuri ostan uutta töllöä, ja mulle riittää vallan mainiosti 40-43 tuumanen, sekin on mun mielestä jo iso verrattuna televisipihin jooden parissa olen kasvanut. Tyttärellä ja parilla muulla on sellanen seinän kokoinen töllö, minusta niitä ei ole niin kiva katella, kaikki vaan näyttää suhteettoman isolta ja ovat kaikilla aina ihan liian lähellä sohvaa.
Kommentit (27)
55" on aika sopiva kahden metrin etäisyydeltä. Joskus oli projektori ja 85" valkokangas, mutta jatkuva pimennystarve ja projektorin tuoma lämpö saivat aika äkkiä siirtymään takaisin OLEDiin.
Meillä onisokokoisessa olohuoneessa 32 tuumainen ja makuuhuoneessa 24 tuumainen. Hyvin riittää.
Mulla aika pieni tv...se musta iso läntti seinällä on helvetin ruma ...oma tv on ovien takana ...isosta ruudusta sisustus kärsii.👍👍👍
Me ostettiin 65 tuumainen Sony juuri korona-ajan alussa 2/2020. Sohvalta ruutuun on matkaa 4,5 metriä ja se on hyvä etäisyys. Urheilulähetyksiä on kiva seurata vähän isommasta TVstä.
Paljonko vaikuttaa sähkönkulutukseen television koko. Pitää hankkia uusi kun YLE muuttaa systeemejä ensi vuonna.
Meillä on olohuoneessa iso telkkari mutta iso on huonekin ja pienempi siinä tilassa näyttäisi vain hassulta. Muissa huoneissa pienemmät telkkarit koska huoneetkin pienempiä ja katseluetäisyys lyhyempi.
Itselle 75 sopiva. Sängynpäädyssä 55.