Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö joku vielä kuivakakkuja? Onko menneen maailman tuote?

Vierailija
20.10.2024 |

Itse en edes muista, koska olisin syönyt.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunakakkua. Leivoin viimeksi eilen. Olen tarjonnut myös juhlissa. Ja todellakin VOILLA LEIVOTTU 😁

Vierailija
42/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kahvikakkuja, ei kuivakakkuja. Ovat makoisia 😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kuivakakkua nakerreta, PR-toimisto on nimennyt sen uudestaan kahvikakuksi. Minulla luottoresepti, jolla vuodesta toiseen leipaisen mehevät ja hyvin säilyvän kahvikakun.

Vierailija
44/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin, jos en olisi dieetillä.

Vierailija
45/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitruunakakkua. Leivoin viimeksi eilen. Olen tarjonnut myös juhlissa. Ja todellakin VOILLA LEIVOTTU 😁

Joo, voilla se pitää leipoa. Muuten ei syödessä tule sellaista oloa, että on syönyt jotakin. Eihän se edes maistu miltään rypsiöljyyn tehtynä. Ja jos rasvaa on vähemmän, tulee vain syötyä enemmän. Eli sama sitten laittaa normaali määrä voita ja syödä yksi viipale kerrallaan.

Vierailija
46/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin. Jouluksi yleensä olen tehnyt hedelmäkakkua. Näissä on runsaasti voita, joten ei tee mieli leipoa usein. Kompromissina menee banaani- tai sitruunakku, missä voi on korvattu kasvisöljyllä.

Vierailija
47/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää kuivakakkua nakerreta, PR-toimisto on nimennyt sen uudestaan kahvikakuksi. Minulla luottoresepti, jolla vuodesta toiseen leipaisen mehevät ja hyvin säilyvän kahvikakun.

Teoriasi ontuu: Aika monesta reseptistä on jätetty itse kahvi pois. Eihän se kakku silloin voi olla kahvikakku.

Vierailija
48/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriasi ontuu: Aika monesta reseptistä on jätetty itse kahvi pois. Eihän se kakku silloin voi olla kahvikakku.

Olen ymmärtänyt, että nimi tulee siitä, että sitä syödään samalla, kun juodaan kahvia.

Vierailija
49/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että nimi tulee siitä, että sitä syödään samalla, kun juodaan kahvia.

Ai että sitäkö ei saisi sitten syödä teen kanssa ollenkaan? 

Vierailija
50/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tiikerikakku on kyllä hyvää. Piirakoita suolasta ja makeaa teen eniten. Sämpylöitä ja leipää.

Vierailija
51/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh! Sokeri ja voi, nuo viholliset kaloreineen!!

Vierailija
52/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehevä suklaakakku on suosikkini. Ja tiikerikakku mummon reseptillä. Yksi hyvä niksi saada kakusta vähemmän "kuiva" on lisätä taikinaan omenasosetta.

Vierailija
53/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki taatelikakku! Helppo tehdä ja säilyy hyvin. Tai noh, ei meillä kyllä säily.

Vierailija
54/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka leipoo tai ostaa leivonnaisia:

SOKERIA

VOITA

VEHNÄJAUHOA

Aika moni. Mitä se sinua haittaa, pure sinä vaan sitä sellerin vartta.

Vierailija
55/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en juo teetä enkä kahvia, mutta voin kyllä syödä kahvikakkua.

-edellinen

Vierailija
56/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argh! Sokeri ja voi, nuo viholliset kaloreineen!!

Voi on ihan ok, mutta sokeri on nyt pannassa.

Vierailija
57/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon tiikerikakku on kyllä hyvää. Piirakoita suolasta ja makeaa teen eniten. Sämpylöitä ja leipää.

Tiikerikakku on muuten gluteenittomana parempaa kuin perinteisenä. Tai sitten sen leiponut henkilö vain oli tosi taitava leipuri.

Vierailija
58/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulet? Ehkä parempi, ettet kokeile. Varmuuden vuoksi.

Vierailija
59/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mauttomia ja kuivia. ei kiitos

Vierailija
60/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ne on kahvikakkuja. Kerran viikossa ja juhlissa. Synttäreillä. Banaanikakku ja leivokset. Toki suklaakuivakakku. Sitruuna kakku. Nyt on saanut hyviä myös pakasteesta. Täytekakun on oma juttu ja piirakat. Mutta siis meidän kakkuun tulee kyllä munia ja suklaata. Parempaa kuin tylsät muffinit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi