Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset pumppaavat itselleen joka sentin asumistukea ennen kuin hallituksen muutokset alkavat

Vierailija
20.10.2024 |

Vuokralaiset taktikoivat hyödyntämällä vanhat asumistuet loppuun ennen edullisempaan asuntoon vaihtamista.

Asumistukeen on tehty isoja leikkauksia, joista suurin osa astui voimaan huhtikuussa, ja lisää leikkauksia on suunnitteilla.

Kunhan kaikki asumistuen heikennykset tulevat kaikilla voimaan niin alkaa olemaan isoimmissa asunnoissa vuokran alennuspaineita.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaisessa "taktikoinnissa" olisi mitään järkeä.. Asumistuki nousee ja laskee vuokran mukaan. Siinä on tietenkin ylärajansa jota enempää ei makseta.

Ap ei selvästikään ymmärrä miten asumistuki toimii, vai onko teksti kopioitu jostain?

Vierailija
22/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset pumppaa spermat suuhun aahh

Pakko myöntää, että naurahdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pumppaan "gigua" pumpulla!

M40

Samoin.

M49

Vierailija
24/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Ja minä katselen ikkunan takaa. VAU! näyttää hyvältä.

M55

Vierailija
25/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Ja minä katselen ikkunan takaa. VAU! näyttää hyvältä.

M55

Tule toki sisälle sieltä viileästä. Voidaan katsella p o r n o a ja pumpata "gigujamme"!

M40

Vierailija
26/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helevata näitä navanalusaivoisia! 

Vierailija
27/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helevata näitä navanalusaivoisia!

Olet selvästikin jo yli 70v koska et enää ymmärrä huumoria.

Vierailija
28/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitää asua sellaisessa luukussa mihin on varaa. Jos ei semmoista löydy niin tehdään enemmän töitä, muutetaan halvemmalle alueelle tai vuokrataan kimpassa jonkun kanssa. Mikä tässä on niin ihmeellistä? Jokainen sentti asumistukea tulee jonkun muun tienaamista rahoista. En ainakaan minä halua maksaa tuntemattomien ihmisten asumista veroissani.

Sinä maksat kaikkea muutakin kivaa veroissasi. 

Vierailija
29/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakoot kukin omat kämppänsä itse.

Kaikki tuet pois.

Vierailija
30/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Voivat olla toiveikkeita olosuhteidensa muuttumisen suhteen. Yrittävät saada paremnat tulot, jolloin asumistuen tarve päättyy.

Jos on työtön, vaikeus uuden asunnon saamisessa isompi.

Vierailija
31/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pumppaan A:n "anneliin".

-Pekka

Vierailija
32/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijat siirretään asumislisän piiriin elokuussa 2025, siinä maksimi on 260 eikä sitä saa kesäkuukausina.

Vierailija
33/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle se asimistuki päätyy? Vuokranantajalle.

Pumppaaminen on väärä sana. Olemassa oleva päätös on vuoden mittainen. Ei mitään pumpata ja tuki menee vuokranantajalle. 

Sitä paitsi. Jos saa uuden kämpän, luultavasti siihenkin asumistuki tarpeen

Pumppaavat.

Mene sinä pumppaamaan muovibarbaraas!

Vierailija
34/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisää leikkauksia asumislisään. Vanhemmiltaan vuokraamassaan tai vanhempansa omistamassa asunnossa asuva opiskelija voi saada tulevaisuudessa enintään 83 euroa asumislisää kuukaudessa, suunnittelee hallitus."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010717026.html

Vierailija
35/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

För att konceptet att klara sig själva inte hör till deras planer.

Suomenkielinen palsta. Qué pasaría si todos comenzaran a escribir en cualquier idioma?

Finnehoren tror att den är smart. Lol.

Vierailija
36/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija voi saada toimeentulotukea vasta kun kaikki opintolainat on nostettu eli ensi elokuussa pappa betalar tai pitää mennä töihin. 

Vierailija
37/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitää asua sellaisessa luukussa mihin on varaa. Jos ei semmoista löydy niin tehdään enemmän töitä, muutetaan halvemmalle alueelle tai vuokrataan kimpassa jonkun kanssa. Mikä tässä on niin ihmeellistä? Jokainen sentti asumistukea tulee jonkun muun tienaamista rahoista. En ainakaan minä halua maksaa tuntemattomien ihmisten asumista veroissani.

Ei kyse ole sinun halustasi. Jättäydy työttömäksi niin verot eivät enää aiheuta sinussa noin suurta ahdisttusta.

Vierailija
38/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläkeläiset saa asumistuen ketkä oikeutettuja?  Ei saa omistusasujat? Ei sen puoleen en oo saanutkaan. 

Vierailija
39/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksakoot kukin omat kämppänsä itse.

Kaikki tuet pois.

Myös kansanedustajat mukaan talkoisiin. Heillä kunnon palkkio muutenkin! Samoin mepit tukea ja lisiä joka lähtöön!!

Vierailija
40/41 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis mutta jos asuu jo halvalla alueella tai vaikka halvassa kaupunginosassa Helsingissä? Varmaan järkevämpää odotella sitten vielä halvempaa samalta alueelta kun muuttaa hevon kuuseen varsinkin jos on lapsia jotka käy koulua.