Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syvälle sydämeen sattuu...itse olen mokannut elämäni..

Vierailija
20.10.2024 |

Olen niin katkera.. ja kateellinen... miten ihmeessä tästä pääsee irti? Olen niin eristäytynyt... yksinäinen. Pelokas. Ahdistunut. 

Tiedän, että itse täytyy olla oman onnensa seppä. Mutta en todellakaan tajua miten! Olen niin mokannut elämäni. Vaikeaa tässä on myös se etten osaa edes kertoa kenellekään mikä minulla on.!!??? 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on tie, totuus ja elämä. Ainoastaan hän on vastaus. Totuuden tunteminen vapauttaa sinut.

Vierailija
22/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko oikeasti, että minua edes kiinnostaa enää olla oman onneni seppä? Joko saan elämäni takaisin tai sitten kuolen.

Minä olen muuttanut 22 kertaa, 3 kertaa eri maahan, 4 kertaa olen menettänyt kaiken, mukaanlukien vanhempani.

Minä en ole vahva, minäkin selvisin ja selviäisin uudelleenkin.

Sinä kuolet jos sinä luovutat, se on sinun valinta, sinä et ole omien valintojesi uhri, valitse paremmin, valitse selviytyä, valitse paremmin joka kerta kun se tilaisuus tulee, älä valehtele.

Ihan turha yrittää muuttaa minun mieltäni. Minä en selviä ns. elämästäni. Kuolen mieluummin. Minua ei kiinnosta olla selviytyjä. Nykyhetkellä tai tulevaisuudella ei ole enää mitään väliä. Tarvitsen elämäni takaisin, jotta pystyn ja haluan elämään.

En minä yritä muuttaa mieltäsi, minä kerroin sinulle miten ollaan oman onnensa seppä, tekemällä oikeita valintoja vaikka ne on vaikeita ja pysymällä totuudessa jotta voisit olla ylpeä itsestäsi.

En minä sääli sinua surkeiden valintojesi vuoksi, jos sinä väen väkisin haluat jatkaa niitä hautaan asti niin kuka minä olen sinua estämään, luonnollista valintaa sekin kai on tavallaan, olet liian epärehellinen selvitäksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf 🤣

Vierailija
24/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä yritä muuttaa mieltäsi, minä kerroin sinulle miten ollaan oman onnensa seppä, tekemällä oikeita valintoja vaikka ne on vaikeita ja pysymällä totuudessa jotta voisit olla ylpeä itsestäsi.

En minä sääli sinua surkeiden valintojesi vuoksi, jos sinä väen väkisin haluat jatkaa niitä hautaan asti niin kuka minä olen sinua estämään, luonnollista valintaa sekin kai on tavallaan, olet liian epärehellinen selvitäksesi."

Raaka mutta reilu peli, pyynö arvostaa.

Vierailija
25/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en ole aloittaja. Olen joku joka ei edes halua olla oman onnensa seppä tässä tilanteessa. Tulevaisuudella ei ole väliä, jos menneisyys on mitä on.

Vierailija
26/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut surkeiden valintojen tekemisen. Ne eivät kuitenkaan muuta menneisyyttä.

Vierailija
27/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En minä yritä muuttaa mieltäsi, minä kerroin sinulle miten ollaan oman onnensa seppä, tekemällä oikeita valintoja vaikka ne on vaikeita ja pysymällä totuudessa jotta voisit olla ylpeä itsestäsi.

En minä sääli sinua surkeiden valintojesi vuoksi, jos sinä väen väkisin haluat jatkaa niitä hautaan asti niin kuka minä olen sinua estämään, luonnollista valintaa sekin kai on tavallaan, olet liian epärehellinen selvitäksesi."

Raaka mutta reilu peli, pyynö arvostaa.

pyynö?

Vierailija
28/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on tie, totuus ja elämä. Ainoastaan hän on vastaus. Totuuden tunteminen vapauttaa sinut.

😂

Vierailija
29/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitätkö nyt toista henkilöä? Sellaista, joka ei oikeasti ole edes suuremmin mokannut.

APUA! En ymmärrä mitä mahdat tällä tarkoittaa?

Et varmasti. :) esität toista henkilöä, jonka luulet mokanneen, koska jotkut ovat puhunee hänestä pahaa. Ehkä joku korkeassa asemassa oleva? Ehkä ystävä, johon luotat?

Mitä ihmettä? Ihan omasta elämästäni kerron. Miksi ihmeessä kirjoittaisin jonkun toisen ihmisen ongelmia tänne, ketä se hyödyttää? Kukaan edes tiedä kenestä olisi kyse?? Jotenkin todella randomia nämä sinun väitteet.

Vierailija
30/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitätkö nyt toista henkilöä? Sellaista, joka ei oikeasti ole edes suuremmin mokannut.

APUA! En ymmärrä mitä mahdat tällä tarkoittaa?

Et varmasti. :) esität toista henkilöä, jonka luulet mokanneen, koska jotkut ovat puhunee hänestä pahaa. Ehkä joku korkeassa asemassa oleva? Ehkä ystävä, johon luotat?

Mitä ihmettä? Ihan omasta elämästäni kerron. Miksi ihmeessä kirjoittaisin jonkun toisen ihmisen ongelmia tänne, ketä se hyödyttää? Kukaan edes tiedä kenestä olisi kyse?? Jotenkin todella randomia nämä sinun väitteet.

Jotkut esittävät toisia palstoilla kiusaamismielessä. Vaikea uskoa, että joku kirjoittaisi itsestään tosissaan tuollaista aloitusta. Kuulosti enemmän siltä, että haukkuu jotain toista.

Vierailija
31/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toivot elämältäsi? Kirjoita ylös yksinkertaisimmatkin ja mahdottomaltakin tuntuvat haaveet ja ala mennä niitä kohti.

Minkö koet mokanneesi? Oletko vain ollut saamaton tai et ole tiennyt mitä tehdä ym. Kaikilla on heikko hetkiä ja siitä vain eteen päin. Kateellinen ei kannata olla. Jokaisella on ongelmansa. 

Kiitos vastauksestasi. Kannustava ja toivoa antava

Vierailija
32/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
33/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vit tziisus, yksi elämä!

Vierailija
34/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, tämä on justiinsa mitä en ymmärrä. Esitetään toista keskustelupalstalla jossa ollaan nimettömiä ja kasvottomia????? Miten täällä voi ketään kiusata.?

Kerron itsestäni. Olen ahdistunut ja eristäytynyt jne.. koska ITSE olen elämäni mokannut.

Vierailija
35/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö, tämä on justiinsa mitä en ymmärrä. Esitetään toista keskustelupalstalla jossa ollaan nimettömiä ja kasvottomia????? Miten täällä voi ketään kiusata.?

Kerron itsestäni. Olen ahdistunut ja eristäytynyt jne.. koska ITSE olen elämäni mokannut.

Miten olet mokannut? Saitko hyvät lähtökohdat, mutta silti meni pieleen?

Vierailija
36/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Paljastuit.

Vierailija
37/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehova tai muu sellainen hörhö julistaa.