Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta viisikymppinen ystävä matkustaa jonkun bändin perässä ympäri Suomea

Vierailija
20.10.2024 |

Ja ilmeisesti Eurooppaakin.

Ystävä on naimisissa, on lapsiakin ja talolaina, mutta nyt on alkanut joku kummallinen vaihe, johon en oikein osaa samaistua. 

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, itsekin juuri suunnittelen ensi kesän keikkakiertuetta. Aika moni kaverinikin käy melkein joka vuosi jossain ulkomailla omien suosikkiensa keikoilla.

t. N50

Onlo nahkatakki ja -minihame vielä samaa kokoa kuin ennenkin?

En ole ikinä harrastanut nahkatakkeja enkä minihameita ja oma ensi kesän matkakohdekin on jo melko kypsässä iässä, eli viittäkymppiä lähenee vauhdilla. Hyvä jos edes esiintyjä enää viitsii mitään nahkatakkeja harrastaa. :) Olen itse menossa niinkin lähelle kuin Tukholmaan ja saatan kyllä yhdistää reissuun myös asunnonetsintää vähän eri puolelta Ruotsia. Riippuu työtilanteesta siinä vaiheessa.

Vierailija
22/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, 70 täytin syyskuussa.

Käyn konserteissa Rammstein  Oslossa ja Lauluväljakilla. Asun Tallinnassa.  Olin myös  Metalicn konsertissa,  Madonna sama paikka 2019.  Black Sabbath 2005 Helsinki.

On näitä tullut käytyä siellä ja täällä.  Enkä näe tässä mitään pahaa, omilla rahoillani matkustan ja käyn. 

Elämä on nyt ja tässä. Nautin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn konserteissa Rammstein  Oslossa ja Lauluväljakilla. Asun Tallinnassa.  Olin myös  Metalicn konsertissa,  Madonna sama paikka 2019.  Black Sabbath 2005 Helsinki.

On näitä tullut käytyä siellä ja täällä.  Enkä näe tässä mitään pahaa, omilla rahoillani matkustan ja käyn. 

Uhhh, jaa khöm

Vierailija
24/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ymmärrän tuon elämäntapasi.

Ap kertoi kaverista joka reissaa YHDEN poikabändin perässä. Ja ilmeisesti tämä harrastus on alkanut vastikään, normaalin perheenäitivaiheen aikana. 

joten en nyt vetäisi yhtäläisyysmerkkejä kuitenkaan teidän välillenne.

Vierailija
25/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläsi on alkoholismi.

Vierailija
26/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut kiertävät formulakisojakin katsomassa ympäri maailmaa. Onpa kummallista ihmettelyä.

Vierailija
27/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani voi ottaa eron. Ei kukaan tuollaista puuhaa katso. Osa menee vaikka mihin vaaralliseen paikkaan tai juhlaan joidenkin julkkisten perässä. Kuin lahko.

Vierailija
28/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut kiertävät formulakisojakin katsomassa ympäri maailmaa. Onpa kummallista ihmettelyä.

Ja jotkut matkustavat ympäri maailmaa vain käydäkseen jossakin kehutussa ravintolassa, nähtävyyksistä yms paikaliiserikoisuuksista viis.

Vierailija
29/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä bändi jonka perässä ystävä nyt ramppaa, koostuu jostain parikymppisistä pojista.

Voin arvata kys.bändin.

Vierailija
30/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa Ap reilut 15 v, sitten se kiertäminen vasta alkaa:) Moni festari päästää yli 65 vee asiakkaat ilmaiseksi sisään. Varaudu jo naamasi vihertymiseen.

Vierailija
31/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan venäläiset naisvihatrollit taas ihan hädässä huutamassa. Voi suominaiset, ettekö ymmärrä kärsiä ja olla surkeita, vaikka kuinka venäläiset teitä haukkuu!! Keikallekin aikaa ja varaa matkustaa!!!111

Vierailija
32/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellistahan tuollainen fanitus on, mutta ihan harmitonta. Monilla viisikymppisillä on paljon haitallisempia harrastuksia, kuten siiderin lipitys, kinkyjutut ja lihominen.

Vierailija
33/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, itsekin juuri suunnittelen ensi kesän keikkakiertuetta. Aika moni kaverinikin käy melkein joka vuosi jossain ulkomailla omien suosikkiensa keikoilla.

t. N50

Kaikki ei koskaan pääse putkahtamaan ulos teini-iästä. 

Ja toiset syntyvät jo valmiiksi tylsinä keski-ikisinä. 

Vierailija
34/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N50

Jos lähden oopperaan Milanon teatre alla scalaan, niin olen hienostunut ja kypsynyt nainen, mutta jos lähden Coldplayn keikalle Englantiin, niin olen teiniwannabe O.o

-eri

Vierailija
35/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N50

Ja toiset laittaa toisen jalan hautaan jo kolmekymppisenä. 

Vierailija
36/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ymmärrän tuon elämäntapasi.

Ap kertoi kaverista joka reissaa YHDEN poikabändin perässä. Ja ilmeisesti tämä harrastus on alkanut vastikään, normaalin perheenäitivaiheen aikana. 

joten en nyt vetäisi yhtäläisyysmerkkejä kuitenkaan teidän välillenne.

Onhan se nyt ihan eri asia jos bändi vaihtuu, LOL!

-eri

Vierailija
37/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N50

Ja toiset syntyvät jo valmiiksi tylsinä keski-ikisinä. 

Minä synnyin jo valmiiksi mummona. Tosin meidän mummo kuunteli rokkia ja jahtasi lapsenlapsia pihalla.

Vierailija
38/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N50

Jep, omassa kaveripiirissäninkn aika tavallista. 

Mikäpä siinä, jos rahat riittää.

Vierailija
39/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellistahan tuollainen fanitus on, mutta ihan harmitonta. Monilla viisikymppisillä on paljon haitallisempia harrastuksia, kuten siiderin lipitys, kinkyjutut ja lihominen.

Mitä haitallista kinkyjutuissa on?

Vierailija
40/71 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ap sinulle kuuluu? Miten se on sinulta pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä