Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen orgasmi miehen vastuulla?

Vierailija
20.10.2024 |

Onko miehen orgasmi naisen vastuulla vai onko se eri asia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää ei paljon mun orgasmi kiinnostanut. Nyt on ihana rakastaja, jonka kanssa saan parikin kertaa. Ja kummallekin olen itse tarjonnut aina parasta. Mutta tälle nykyiselle tulen antamaan vielä paljon enemmän, koska hän on sen ansainnut.

Vierailija
22/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten (onnistunut) itsetyydytys on fëmakkojen luoma harha.

Jos nainen voisi (onnistuneesti) tyydyttää itsensä, olisi ihmiskunnan tarina päättynyt jo ammoisina aikoina. Mutta meidän luoja järjesti niin että nainen tarvitsee miehen osallistumisen saadakseen kliimaksin, sekä niin että naisille iskee polttava vauvakuume viimeistään hedelmällisyysaikansa viimeisellä neljänneksellä.

Ja vastaavasti: Jos mies voisi (onnistuneesti) tyydyttää itsensä, olisi ihmiskunnan tarina päättynyt jo ammoisina aikoina. Mutta meidän luoja järjesti niin että mies tarvitsee naisen osallistumisen saadakseen kliimaksin. Näinkö?

Luojan järjestelyistä en tiedä, itse kuitenkin tyydytän itseäni säännöllisesti ja onnistuneesti ja oletan olevani suunnilleen normaali ihminen. Seksi toisen ihmisen kanssa taas, se tyydyttää paljon muitakin kuin orgasmitarpeita, toivoakseni myös sen toisen osapuolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Weckis
23/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti molempien vastuulla, mutta mies voi tehdä sille enemmän.

Lähetyssaarnaaja asento toisinpäin. eli nainen päällä ihan haliasennossa. Mies tekee kuitenkin työt. Tietysti vaatii kuntoa (kuntosalikäyntejä). Vaimo haluaa vain tätä ainakin ennen huippua..Katse kontakti on plussaa. .

Sen verran työmatkoja tehnyt, että tiedän, että naiset yleensä pitävät tästä. Pari naista on sanonut suoraan, että sai orgasmin ensimmäistä kertaa yhdynnän aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi