Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen orgasmi miehen vastuulla?

Vierailija
20.10.2024 |

Onko miehen orgasmi naisen vastuulla vai onko se eri asia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen orgasmi on miehen vastuulla. Naisen orgasmi on miehen vastuulla. Miehillä on pakollinen asevelvollisuus. Naisilla ei ole pakollista asevelvollisuutta. Näin helppoa se on.

Vierailija
2/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme kun lapsia ei synny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen homomies, mutta kyllä minusta on parasta se, kun saan tuottaa kumppanille mielihyvää ja orgasmin. Ihana katsella toisen ilmeitä, kun hän nauttii. Molemminpuoliset suikkarit on parasta. Ollessani topin roolissa huolehdin siitä, että myös bottom saa sen orgasmin. Tuntuu aika kurjalta se, jos joku heteromies ei halua tuottaa kumppanilleen nautintoa, vaan se oma tyydytys on siinä se pääasia. 

Vierailija
4/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti oon sitten vastuuni hoitanut, kun 30 vuoteen en ole yhtään orgasmia saanut vaimolle tuotettua, en millään konstillla. Ei auta solmileikit, kielikylvyt, eikä paneminen. Hänelle itselleenkin se on sormin vaikeaa, Satisfyerillä tulee ehkä 10 minuutin jälkeen.

Vierailija
5/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

perälä sanoi aamulypsyssä että jokainen hoitakoon omst orgasminsa itse

Vierailija
6/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehestä samantekevää jos nainen saa (tai ei saa) orgasmin miehestä riippumatta? Voisi kuvitella että jos näkee vähän vaivaa asian eteen ja saa naisen tulemaan, niin se voisi olla miehelle palkitseva hetki.

Itse ainakin naisena koen näin kun saan miehen laukeamaan omilla tekemisilläni. En välittäisi seksistä jossa mies hoitelisi itsensä minusta riippumatta, mihin minua siinä tarvittaisiin.

Vierailija
7/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pidän tärkeänä, että vaimo saa orgasmin vähintään kerran. Ensimmäinen tulee yleensä sormituksella ja nuolemisella. Vaimolla tulee aika reippaasti nestettä lauetessa ja on mukavaa jos sen saa omalle naamalle.

sitten aktin aikana rukkaa tulla sen 1-2 kertaa. Jättää kyllä jälkensä lakanoihin monestikko on tullut.

Vierailija
8/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin minä miehenä ajattelen. Eli että minun tehtäväni on antaa naiselle orgasmi ja toisaalta huolehtia myös siitä, että itse saan.

Nuolen/sormetan aina niin kauan, että vaimo joko tulee tai pyytää lopettamaan. Ei hän joka kerta saa orkkua, mutta se ei johdu minun yrityksen puutteesta. Me ollaan puhuttu avoimesti, että hänen on joskus vaikea saada niin ei kumpikaan oteta siitä paineita. Hän tietää että rakastan nuolla ja olen sanonut että nuolen aina niin kauan kuin hän haluaa, ettei ole mikään kiire. Kuulemma nauttii nuolemisesta vaikkei saisikaan.

Ja onhan se todella palkitsevaa ja kiihottavaa, kun vaimo painaa kädellään naamaani pilluaan vasten, puristaa pään reisien väliin ja laukeaa kasvojani vasten. Paras tunne mitä on. Parempi kuin oma orkku.

Vierailija
9/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kliimaksi ei tietenkään ole miehen vastuulla. Mutta jos nainen on riittävän hyvä nainen, eli nöyrä, tottelevainen, taipuvainen, antautuvainen, niin mies hyvin mielellään antaa naiselleen paljon isoja kliimakseja. /M67v

Vierailija
10/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei luo naiselle orgasmia, niin naiselle on parempi lopettaa seksin harrastaminen miehen kanssa ja hoitaa homma itsekseen. Varma lopputulos ilman vaivaa. Joten jos mies haluaa seksiä naisen kanssa, niin tietenkin täytyy hoitaa hänelle orgasmi.

Vierailija
11/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei luo naiselle orgasmia, niin naiselle on parempi lopettaa seksin harrastaminen miehen kanssa ja hoitaa homma itsekseen. Varma lopputulos ilman vaivaa. Joten jos mies haluaa seksiä naisen kanssa, niin tietenkin täytyy hoitaa hänelle orgasmi.

Naisten (onnistunut) itsetyydytys on fëmakkojen luoma harha.

Vierailija
12/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten (onnistunut) itsetyydytys on fëmakkojen luoma harha.

Jos nainen voisi (onnistuneesti) tyydyttää itsensä, olisi ihmiskunnan tarina päättynyt jo ammoisina aikoina. Mutta meidän luoja järjesti niin että nainen tarvitsee miehen osallistumisen saadakseen kliimaksin, sekä niin että naisille iskee polttava vauvakuume viimeistään hedelmällisyysaikansa viimeisellä neljänneksellä.

Vierailija
13/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat orkkuni olen saanut yksin, siksi olen sinkku. Eli yllä olevat viestit ovat täyttä höpönlöpöä :) Ja voi sanoa, että historiassa kaikki raskaudet eivät todellakaan ole alkaneet siksi, että nainen niitä on halunnut. Ihmiskunnan historia on raiska/uksen historia.

Vierailija
14/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vastuulla on. Miehen orgasmi ei ole naisen vastuulla. Mikähän lusmu tämänkin ketjun aloitti? Voithan tietysti jättää naisen ilman, ja valittaa, kun naiset ei halua. Ehkä olet niin jo tehnyt, ja nyt katkerana huudat tasa-arvoa. Jotkut asiat vaan kuuluvat miehen vastuulle. Kyllä naisillakin riittää ihan tarpeeksi vastuuta monista asioista. Ollaan erilaisia, niin turha meistä yrittää tehdä samanlaisia. Varmaan aloittajan mielestä painavien tavaroidenkin kantaminen kuuluu naiselle. Vedä ap mekko päällesi tasa-arvon nimissä, ja synnytä, niinhän naisetkin tekee.

M46

Vierailija
15/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vastuulla on. Miehen orgasmi ei ole naisen vastuulla. Mikähän lusmu tämänkin ketjun aloitti? Voithan tietysti jättää naisen ilman, ja valittaa, kun naiset ei halua. Ehkä olet niin jo tehnyt, ja nyt katkerana huudat tasa-arvoa. Jotkut asiat vaan kuuluvat miehen vastuulle. Kyllä naisillakin riittää ihan tarpeeksi vastuuta monista asioista. Ollaan erilaisia, niin turha meistä yrittää tehdä samanlaisia. Varmaan aloittajan mielestä painavien tavaroidenkin kantaminen kuuluu naiselle. Vedä ap mekko päällesi tasa-arvon nimissä, ja synnytä, niinhän naisetkin tekee.

M46

Naisella on vastuu omastaan ja miehellä omastaan.

Semmonen nainen joka sälyttää vastuun omastaan miehelle saa sitten mitä saa. Tai ei saa. Yksikään mies ei pysty korjaamaan kosketuskatkosta pään ja pillun välillä. Se on naisen itse hoidettava.

Vierailija
16/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä asiaahan voisi ajatella näin, että jos orgasmi on molempien omalla vastuulla, niin mihin sitä toista osapuolta sitten tarvitaan?

Rautalangasta väännettynä:

Harrastetaan seksiä. Mies laukeaa. Seksi loppuu siihen, kun mies on itse itsensä tyydyttänyt. Nainen hoidelkoot itse itsensä, koska orgasmi on jokaisen omalla vastuulla.

Harrastetaan seksiä. Nainen laukeaa. Seksi loppuu siihen, kun nainen on itse itsensä tyydyttänyt, vaikka mies ei olisi vielä tullutkaan. Samalla logiikalla mies hoidelkoot itse itsensä loppuun saakka.

Kuulostaako miesnäkökulmasta hyvältä?

Näinhän ei tietenkään yleensä käy, koska miehillä kestää huomattavasti lyhyemmän aikaa laueta, joten nainen ei monestikaan voi "käyttää" miestä samalla lailla itsensä tyydyttämiseen kuin monet miehet käyttävät naisia. Sanon tässä monet, koska varmasti on noita hyviäkin miehiä. Itse vaan en sellaisiin ole törmännyt, koska vaikka haluna oliskin tuottaa naiselle nautintoa, niin kärsivällisyys ei riitä ja ohjeita ei kuunnella. Pitää itse päästä kassit tyhjentämään ja sen jälkeen ei sitten enää kiinnosta se toinen osapuoli.

Tasa-arvon nimissä siis hoidellaan vain kaikki itse itsemme ja jätetään se seksi kokonaan harrastamatta hupitarkoituksessa. Lisääntymisyrityksiin sallittakoon!

Vierailija
17/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M46

Mä vierastan tätä vastuupuhetta seksin yhteydessä, vaikka sinänsä tarkoituksen ymmärränkin. Mun mielestä hyvässä seksissä toiselle tehdään juttuja sen vuoksi, että itsestä on kivaa, kiihottavaa ja ihanaa saada kumppani nauttimaan, yhtä ihanaa kuin itse nauttia toisen antamasta hyvänäpidosta. Ei se orgasmin antaminen ole mikään maksu pyykinpesusta, lastenhoidosta tai renkaanvaihdosta, vaan se on rakkaussuhteeseen kuuluvaa kehollista kommunikaatiota, YHDESSÄ toinen toisistaan nauttimista. Ainakin mulle/meillä näin.

M54

Vierailija
18/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halauisi seksiä naisen kanssa jolle en pysty tuottamaan orgasmia. 

Kädet toimii ja lelujakin on, jos vain haluaa kassit tyhjäksi.

Vierailija
19/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä asiaahan voisi ajatella näin, että jos orgasmi on molempien omalla vastuulla, niin mihin sitä toista osapuolta sitten tarvitaan?

Rautalangasta väännettynä:

Harrastetaan seksiä. Mies laukeaa. Seksi loppuu siihen, kun mies on itse itsensä tyydyttänyt. Nainen hoidelkoot itse itsensä, koska orgasmi on jokaisen omalla vastuulla.

Harrastetaan seksiä. Nainen laukeaa. Seksi loppuu siihen, kun nainen on itse itsensä tyydyttänyt, vaikka mies ei olisi vielä tullutkaan. Samalla logiikalla mies hoidelkoot itse itsensä loppuun saakka.

Kuulostaako miesnäkökulmasta hyvältä?

Näinhän ei tietenkään yleensä käy, koska miehillä kestää huomattavasti lyhyemmän aikaa laueta, joten nainen ei monestikaan voi "käyttää" miestä samalla lailla itsensä tyydyttämiseen kuin monet miehet käyttävät naisia. Sanon tässä monet, koska varmasti on noita hyviäkin miehiä. Itse vaan en sellaisiin ole törmännyt, koska vaikka h

Opettele tulemaan nopeammin, äläkä täällä valita.

Vierailija
20/23 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vierastan tätä vastuupuhetta seksin yhteydessä, vaikka sinänsä tarkoituksen ymmärränkin. Mun mielestä hyvässä seksissä toiselle tehdään juttuja sen vuoksi, että itsestä on kivaa, kiihottavaa ja ihanaa saada kumppani nauttimaan, yhtä ihanaa kuin itse nauttia toisen antamasta hyvänäpidosta. Ei

Vielä -70 luvulla nainen nostettiin tuolla tavalla jalustalle, mies luovutti viivyttelemällä ja jopa puudutusaineita käyttäen suuren osan omaa nautintoaan naisen myöhäaikaisen tulemisen vuosi. Mutta nyt parisuhteissa on tasa-arvo, ne jotka eivät pysy tahdissa putoavat pois tavalla tai toisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan