Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut laittavat esim. fb profiilikuvakseen kuvan jossa poseeraa puolisonsa kanssa?

Vierailija
19.10.2024 |

jos ei ole mikään yhteisprofiili vaan henk.koht.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä haluaa yhdellä kuvalla viestiä mikä hänelle on elämässä tärkeää.

Mutta paljon kiinnostavampi kysymys on, että miksi ihmiset tekevät jotain FB-profiileja? Miksi omaa elämää pitää esitellä netissä?

Emmä tiiä. Osaa nuo pariprofiilityypitkin pettää. Niin no saattaahan se kumppani oli hyödykkeenä tärkeä jne.

Vierailija
22/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä vähän yksinkertaisella, läheisriippuvaiselle keski-ikäisellä rouvalla on facessa yhteiskuva miehensä kanssa ja taustakuvana heidän omakotitalon kuva, Ukko pettää ja valehtelee rouvallensa mennen tullen, mutta rouva varmaan ajattelee, että nämä kuvat facessa auttavat pitämään miehen uskollisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee niistä mieleen semmoinen riippuvuussuhde. Kontrollikin. 

Vierailija
24/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä vähän yksinkertaisella, läheisriippuvaiselle keski-ikäisellä rouvalla on facessa yhteiskuva miehensä kanssa ja taustakuvana heidän omakotitalon kuva, Ukko pettää ja valehtelee rouvallensa mennen tullen, mutta rouva varmaan ajattelee, että nämä kuvat facessa auttavat pitämään miehen uskollisena.

Joo, se rouvahan tässä se outo on, ei tosiaankaan vieraissa juokseva valehteleva h u o r i pukki miehensä.

Vierailija
25/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu profiilikuvassa ystävän kanssa, en kumppanin, vaikka myös kumppani löytyy.

Vierailija
26/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee niistä mieleen semmoinen riippuvuussuhde. Kontrollikin. 

Tämä. Mun exällä yhteiskuva ja hiton kova oli kontrolloimaan. Onneksi pääsin eroon, ehti sotkea elämääni ihan riittävästi. Nyt uusi kierroksessa.

Vierailija
27/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. 

Vierailija
28/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mun mies laittaa. Itse en laittaisi. Sillä on myös puhelimensa taustakuvana mun naama! Mulla on koira :D

Ootko kysyny mix?

En oo itseasiassa kysynyt. Suuttuu varmaan jos kysyn kun siinä taas yksi asia mitä mä en ymmärrä joten annan hänen nauttia tästä omalla tavallaan ja pitää kuvan. Se tekee hänet ilmeisesti onnelliseksi. 

Vierailija
29/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nyt toisten profiilikuvia paljon katsele. En ole kiinnittänyt huomiota. Ällömpää, jos tulee jatkuvasti jotain megaimeliä parisuhdepäivityksiä. Omituisempia on ne kenellä on joku auto tai eläin profiilikuvana.

Vierailija
30/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä samoja ihmisitä, jotka tulee paukalle pariskuntana vaikka vaan Maija on kutsuttu? Tottakai kutsu koskee myös Mattia.

Vierailija
31/31 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni laittoi sellaisen kuvan miehensä kuoltua, ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi