Olen pitkäaikaistyötön 39v mies, ja tapailemani nainen tuli raskaaksi...Hän ei suostu tekemään aborttia, vaikka olen koittanut selittää
Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.
Olen ollut yli 20 vuotta työttömänä, ja koulutuksena on vain lukio.
Nainen ei silti halua tehdä aborttia...Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisia viimeinenkin järki päästä töihin.
Nainen on kovin nuori, 25v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.
Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.
Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.
Olemme tapailleet noin 4kk lähinnä seksin merkeissä
Kommentit (55)
Siitä vaan lisää ruokapalkalla. Kela kyllä hoitaa tulevilleweeteeyyhoille "free meal ticketit".
Laita vaikka lehteen ilmoitus, että tulen siittämään ateriaa vastaan.
Anna lahjaksi mahdollisuus osallistua synnytystalkoisiin!
hahahahaaaaaa...ei muuta kuin maksamaan elatusmaksuja...ja pennun kasvaessa KAIKKEA muutakin...aina käsi ojossa ...rahaa,rahaa,maksa sitä ja tätä...hahahaaaaaaa...jää omat bisset ostamatta ja juomatta..
Vierailija kirjoitti:
hahahahaaaaaa...ei muuta kuin maksamaan elatusmaksuja...ja pennun kasvaessa KAIKKEA muutakin...aina käsi ojossa ...rahaa,rahaa,maksa sitä ja tätä...hahahaaaaaaa...jää omat bisset ostamatta ja juomatta..
Niin.
Sinä maksat veroilla nuo haahaahaa.
Nainen tuli kerran raskaaksi ja sanoi että tekee abortin koska olen työtön ja olisi mahdotonta pitää huolta lapsesta. Yritin selittää että pärjäämme kyllä mutta nainen piti päänsä. Olisi minulla ollut rahaa noin 400000 euroa tilillä mutta en heti kertonut siitä sille. Sanoin vaan että halusin normaalin parisuhteen ja tietää että se haluaa olla kanssani mutta jotenkins e suuttui kun en kertonut omaisuudestani.
AP
Suomi tarvitsee vauvoja jumalauta ! Kannat vastuun ja perustat perheen tämän naisen kanssa. Pariutuneet on onnellisempia kuin muut
Miestä joka kuksii ilman kortsua, sanotaan 9kk kuluttua isäksi!
Lapsihan on itsessään rikkaus. Uusi ihminen elämässäsi, aina niitä ei rahassa lasketa. Ymmärrätkö mitä tarkoitan. Jos missään yapauksessa ei lasta halua niin sitten piuhat poikki tai muu varma ehkäisy.
Pahus! Onko näitä ylivuotoja sattunut Konalalle useinkin?? Eka kerta kun kuulen. Olen ihan ällistynyt - nainen löytynyt, kun vielä kesällä vakiviikkoaineistoa oli vinkuminen siitä, että yhtään naista ei löydy mistään. Viimeisin ketju alle 4 kk sitten. Ei kai Konalalla matikat heitä? #retorinenkysymys
Sen verran on aikaa, kun ekan kerran näin tämän aloituksen, että raskaushan on jo pulivälissä ainakin. Ei sitä aborttia enää voi tehdä.
Ei hitto. Konala on saanut naista. Nyt jos koska on vedettävä rasti seinään. Tämä oli vähemmän todennäköistä kuin helvetin jäätyminen.
Konala, ikävä kuulla tilanteesta. Kuinka paha tyttiksen kehitysvamma on: Onko vakituisesti hoitolaitoksessa?
Onpa vastuuton nainen kun on suostunut ottamaan tyhjäntoimittajalta mällit sisään.