Onko täällä muita niin yksinäisiä että itkettää
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Olen suhteessa mutta yksin. Kaljalle tulin yksin. Ei ole oikein tämä homma. Koita jaksaa!
Nuorempana, kun vielä elin parisuhteessa niin se oli just tuollaista eli olin pääasiassa yksin ja kumppani viiletti jossakin omissa menoissaan eikä mua huolittu mukaan ikinä mihinkään. Yksin kävin sitten baarissa etenkin juhlapyhinä, koska jotain muutakin teki mieli tehdä kuin nokottää yksin kotona.
Eikä noita tuollaisia suhteita / kumppaneita osunut kohdalle vain yksi vaan niitä oli kaikkinensa kolme. Minussahan se vika varmasti on, koska ei noita miehiä oikein muu yhdistänyt ja siksipä totesin, etten ilmeisesti vain ole parisuhdeihminen kun en tuollaisesta suhteesta tykkää eikä toistakaan kiinnosta mun seura vaikka parisuhteessa ollaankin. En ole ollut koskaan kaverimielessäkään mitenkään erityisen suosittu ja tuolloin nuorena ne viimeisetkin kaverisuhteet hiipui, kun jokainen alkoi tahollaan vakiintumaan ja näillä muilla oli sitten yhteisiä menoja miestensä kanssa sekä pareittain näkemistä ja reissaamista.
Olen. Täysi- ikäiset lapset tosin kotona. Mies kyllästyi perhe- elämään muutama vuosi sitten. Ei ole elämisen arvoista tämä "elämä" enää. Ei ole kuin muutama vanha työkaveri jonka kanssa soittelen joskus. Muuten jäi "ystävät" eron myötä. Etätyö, joten kontakteja ihmisiin ei ole.
Oon kans tosi yksinäinen ja ahdistaa. Tsempit ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan. Ero, lapset aikuisia. Jotain meni elämässä pieleen. Ei ole edes ystäviä.
Jeps. Tosin ei ole niitä aikuisiakaan lapsia vaan jäin lapsettomaksi. Voi kun saisi aloittaa ihan alusta vaikka ihan tarkalleen en edes tiedä mitä tekisin toisin, koska en nuorenakaan viehättänyt miehiä romanttisesti ja parisuhdemielessä. Pitäisi varmaan olla kokonaan toisenlainenkin eikä vain saada uutta alkua.
No samapa tuo. Uusintaa ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan. Ero, lapset aikuisia. Jotain meni elämässä pieleen. Ei ole edes ystäviä.
Jeps. Tosin ei ole niitä aikuisiakaan lapsia vaan jäin lapsettomaksi. Voi kun saisi aloittaa ihan alusta vaikka ihan tarkalleen en edes tiedä mitä tekisin toisin, koska en nuorenakaan viehättänyt miehiä romanttisesti ja parisuhdemielessä. Pitäisi varmaan olla kokonaan toisenlainenkin eikä vain saada uutta alkua.
Kiva kun jaksatte esiintyä minuna. En halua lapsia. Oon täysin tyytyväinen sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä niin saa. Ihan samat ajatukset on. Tosin parisuhteita on ollut ja muuta.
Kun on elänyt suurimman osan elämästään parisuhteessa missä on eletty tiiviisti yhdessä on tämä yksinäisyys totaalisen raastavaa kun tietää mikä olisi vaihtoehto ja miten paljon olisi annetavaa jollekin toiselle. Kun on kumppani kenen kanssa yhdessä tehdä ja jakaa asioita ja kelle tehdä hyvää on kaikki niin paljon rikkaampaa. Kosketusta, välittämistä, kaikkea kaipaan. Toivon, että oma aika tulee vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kun on elänyt suurimman osan elämästään parisuhteessa missä on eletty tiiviisti yhdessä on tämä yksinäisyys totaalisen raastavaa kun tietää mikä olisi vaihtoehto ja miten paljon olisi annetavaa jollekin toiselle. Kun on kumppani kenen kanssa yhdessä tehdä ja jakaa asioita ja kelle tehdä hyvää on kaikki niin paljon rikkaampaa. Kosketusta, välittämistä, kaikkea kaipaan. Toivon, että oma aika tulee vielä.
Kiitos sinulle tästä. Näin itsekin ajattelen. Että tahtoisin niin kovasti antaa jollekin jotain. Edes jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on kun ei edes suuresta yrityksestä huolimatta kelpaa naisille
Itse taas siedän olematonta suhdetta vaikka naisia saisin vaikka kuinka paljon.
Ei ole kummoista tämäkään. Vaimolle olen lähinnä autokuski ja remottireiska.
En jaksa edes panosuhdetta hankkia.
m57
Niin. Olispa joku jota rakastaa. Ei ole paljon vaadittu.
Kannattaa oppia olemaan yksin ja nauttia vapaudesta. Suhde ei pelasta mitään, tai hyvin harvoin.