Kaikilla tyttärilläni on ulkomaalaiset miehet
Ihan kauniita ja nuoria naisia ovat. Näin vain on.
Kommentit (47)
Neeferit eivät ole Aadamilaista rotua. Tulva oli paikallinen.
Ulkomaalainen ei tarkoita tummaihoista. typerät palstalaiset, voi olla vaikka ruotsalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla sitten ei ole laadunvalvontaa.
Ulkomailta löytyy paljon laadukkaampaa. Suomalaisilla on jostain syystä käsitys, että Suomi olisi kansainvälisessä vertailussa jotenkin ylivoimainen maa. Jos ei ole asunut eri maissa niin on toki mahdotonta ajatella, että asiat (ja ihmiset) voisi olla muualla paremmin kun ei ole tietoa ja kokemusta muusta.
No mikäs mies se on täällä Suomess?. Itse katson usein alaspäin ja halveksien että mitähän karkureita, luusereita tai muuta vastaavia ovat kun eivät omiensa seurassa ole pärjänneet. Ja Sumessa suomalaisena vielä kun pidän vaan tiettyä väkeä alempiarvoisena.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalainen ei tarkoita tummaihoista. typerät palstalaiset, voi olla vaikka ruotsalainen.
Eikös normi ruotsalainen ala jo tänäpäivänä olemaan "paahtuneempi' yksilö?
Naitit heidät pakkoavioliittoon?
Vai mitä mielestäsi tarkoittaa ulkomaalainen? Jos itse asut vaikka Ruotsissa ja tytöilläsi suomalainen mies, niin sinun kannaltasi ulkomaalainen....
Sukulaisilla on yhdellä afrikkalainen mies, toisella saksalainen mies ja yhdellä suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte lapsia pestä niin usein kun lika ei näy.
?? Mun ulkomaalainen mies on iholtaan vaaleampi kuin minä ja olen sentään blondi. Ulkomaalaisia on hyvin monenlaisia. Muutenkin outoa, miten vahvasti täällä tuomitaan tummempi iho. Junttia.
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttärilläni N21 ja N19 on puhdasrotuiset PS-miehet!
N45
Saatat yllättyä jos teet geenitestin. Hassuja kommentteja tällaiset.
Vierailija kirjoitti:
On mielenkiintoista seurata tämän keskustelun kulkua; kuinka monelle asia on tyyliin mitä sitten ja kuinka moni asettuu siilipuollustukseen ja on valmis lyttämään välittömästi toisten parisuhdevalinnat vain kuullesaan, että se on kohdistunut ulkomaalaiseen, eik tosieen suomalaiseen.
Tää, kyllä on kummallista, ettei saakaan rakastua ihan vain keneen tahaansa. Jotkut suomaliaset ovat todella tuomitsevaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Muslimit on arvoiltaan todella PS.
Ilmankos ne tuntee toisensa kilpailijaksi.
Meillä tytöillä saksalaiset arjalaista perimää olevat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Muslimit on arvoiltaan todella PS.
Ilmankos ne tuntee toisensa kilpailijaksi.
Muslimit, jos nyt tarkoitat mm. libanonilaisia, syyrialaisia, irakilaisia, palestiinalaisia, ovat sentään oikein nationalistisempia kuin persut, joista melkein jokaisella on tummempi vaimo tai mies. Edes vihervasemmistolaisilla poliitikoillakaan ei ole samanlaista yliedustusta hakea puolisoa kehitysmaan perukoilta, vaan on valkoiset kumppanit ja jopa valkoisia lapsia tehty. Persut ovat reippaasti liberalisoitunut puolue, ei koskaan ääntä niille kuten ei muillekaan hallituspuolueille. Tarvitaan oikeasti nationalistinen vaihtoehto.
Avaus tai paremmin sen vastaukset kertovat karukka kuinka polarisaatio on ilmeinen Suomessakin; joillekin vieraat kulttuurit ja tavat ova arkipäivää toisille taas jo ajatus ulkomaisest vaihtoehdota aiheuttaa kauhun tunteita ja vetäytymsien siilipuollustukseen. - Eikä Ap edes kertonut avauksessaan muuta kuin, että tyttäriensä miehet ovat ulkomialta. Kai siinäkin on pieni ero, että ovatko vaikka ruotsista vai gambiasta ellei sitten vaikka Virosta.
Ymmärrän, onhan tyttäresikin ulkomaalaisen lapsi.
Oletko itsekin lihava kuten tyttäresi ?
Varmaan etsineet jotain todella erilaista kuin oma isä.
Suomalaiset ovat Euroopan sisäsiittoisin kansa.
Mulla on kolme tytärtä ja kaikilla suomalaismiehet. Yksi on todella hyvännäköinen, erittäin varakkaasta perheestä ja mukava mies muutenkin. Kiltti. Toinen on hyvän perheen poika, hyvätapainen ja ei nyt niin komea, mutta kyllä sekin katseen kestää. Kolmas on ahkera kuin piru ja tosi kätevä käsistään, mutta viina maistuu liian paljon. Tästä ei julkisesti puhuta, mutta mulla on haju, että ryyppää turhan rankasti aina, kun on mahdollista. Toisaalta pelko on takapuolessa, että tytär olisi kanssa samaan suuntaan...
Ulkomailta löytyy paljon laadukkaampaa. Suomalaisilla on jostain syystä käsitys, että Suomi olisi kansainvälisessä vertailussa jotenkin ylivoimainen maa. Jos ei ole asunut eri maissa niin on toki mahdotonta ajatella, että asiat (ja ihmiset) voisi olla muualla paremmin kun ei ole tietoa ja kokemusta muusta.