Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri aikoo viedä 100e:n kissan 350e maksavaan eläinlääkäriin.

Vierailija
19.10.2024 |

Ei kuuntele mitään järkipuheita mitä talkoissa yritin selittää, vaan vänkäsi kaljapäissään vain vievänsä. Ei yllätä yhtään, että köyhillä on usein lemmikkejä ja sitten valittavat kun sossutuet ei riitä, jos laskupää tuota tasoa.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, voin viedä sinut 150 euron lopetuspiikille.  Sen verran olen valmis sinuun satsaamaan inhimillisyyden nimissä. 

Voin kyllä tehdä ilmaiseksi pakokaasullakin, mutta se on hitaampaa. Myös sotkuista, koska huudat ja oksennat.

Rikosilmoitus tehty laittomasta uhkauksesta ja Sanoma Oy:n otettu yhteyttä. -Ap

Vierailija
62/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te sairaat, luonnehäiriöiset psykot ihmiset maksatte yhteiskunnalle ja muille ihan liikaa! Tehän vaan jätätte jälkeenne roskat, paskat ja maksettavaa muille olette tuhoajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, mun kissa ei maksanut mitään ja se käy joka vuosi 250€ eläinlääkärin tarkistuksessa ja rokotettavana.

Vietkö 5000e:n autonkin 25000e korjaukseen? 

Auton voi aina viedä romuttamoon. Mutta kyllä minä olen koiraani pelkästään vuoden aikana tonnin eläinlääkäriin, kohta on tulossa uusi meno ero joka maksaa 500-1000 euroa. Koira on 12 vuotias. 

Koiran voi aina syödä.

Vierailija
64/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, erikoinen logiikka aloittajalla. Lapsen hankinta ei maksanut mulle mitään, mutta kyllä sen hengissä pitäminen ja hoitaminen maksaa. Voisin toki hankkia uuden lapsen taas ihan ilmaiseksi, jos nykyisen jättää hoitamatta, mutta se olisi aika kyseenalaista. 

Vierailija
65/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun elätykseesi ja koulutukseen ym on yhteiskunta laittanut miljoonan. Mitä tuli?

hakkaat tuntemattomia, ryöstät mummoja, heität natsat maahan ha sotketolet kauhea.

Vierailija
66/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ilmaiseksi tehdyn (ihmis)lapsen arvo? Kannattaako sitä esim. käyttää lääkärissä? 

Vierailija
67/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, mun kissa ei maksanut mitään ja se käy joka vuosi 250€ eläinlääkärin tarkistuksessa ja rokotettavana.

Vietkö 5000e:n autonkin 25000e korjaukseen? 

Auto ei ole elävä olento. Ei voi verrata.

Kyllä voi. Maksaisitko miljoonakalan hoidosta enemmän kuin auton remontista?

Vierailija
68/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maatiaiskissoja saa ihan ilmaiseksikin. Kissaihmisistä monet ovat aspergereita yms.

En tunne yhtään kissanomistajaa joka kävisi ihan täysillä tai olisi minkäänlainen yhteiskunnan tukipilari.

Vierailija
69/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te sairaat, luonnehäiriöiset psykot ihmiset maksatte yhteiskunnalle ja muille ihan liikaa! Tehän vaan jätätte jälkeenne roskat, paskat ja maksettavaa muille olette tuhoajia.

Ja sinä lähettelet viestejä tännekin ajatuksesi voimalla paremmuuttasi, etkä lasten tekemällä älylaitteella jonka materiaalit on kaivettu kehitysmaasta orjatyövoimalla, oi sinä jalo olento. 

Vierailija
70/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, erikoinen logiikka aloittajalla. Lapsen hankinta ei maksanut mulle mitään, mutta kyllä sen hengissä pitäminen ja hoitaminen maksaa. Voisin toki hankkia uuden lapsen taas ihan ilmaiseksi, jos nykyisen jättää hoitamatta, mutta se olisi aika kyseenalaista. 

Aika erikoista, jos et pidä lapsiasi kissoja tärkeämpinä. 

Vierailija
71/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiriin ja kissoihin menee rahaa. Vakuutukset kuntoon. Omariskikin on jo ihan järjetön.

Kaverini laitto joku 30 tuhatta kruunuissa koiransa polvileikkaukseen. Hän on sinkku, eikä lapsia. Pikkusumma verrattuna siihen mitä lapset maksaa.

Antaa ap kaverisi maksaa, ei ole sinulta pois.

Vierailija
72/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä työkaveri jolla vanha kissa. Laittaa siihen ja eläinlääkäriin isoja summia.

Ei ole keneltäkään pois. Kissa on sevästi hälle tärkeä.

Olen tämän ymmärtänyt, vaikka en itse ole vielä eläessäni laittanut eläintä näin korkealle.

Meitä mahtuu niin erillaisia tähän maailmaan.

Eikä minun menetelmäni tai elämäni tartte todellakaan olla se oikea./ Lapset, ukko, perhe./

Vierailija
73/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluyhdistykseltä muutama vuosi sitten tullut 350€ kissa on tänä vuonna käynyt jo parin tonnin edestä eläinlääkärillä.

Vierailija
74/77 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatiaiskissoja saa ihan ilmaiseksikin. Kissaihmisistä monet ovat aspergereita yms.

En tunne yhtään kissanomistajaa joka kävisi ihan täysillä tai olisi minkäänlainen yhteiskunnan tukipilari.

Mites vaikka istuva presidentti ja edellisen edellinen?

Vierailija
75/77 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on paras lemmikki.

Sain oman, entisen kissani viidellä eurolla ja ell-kulut hänen eläessään olivat useita tuhansia.

R.i.p Nappi. 🖤

Vierailija
76/77 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaa syövät lemmikkieläimet pitää kieltää.

Mikään ei ole puhtaampaa jeesustelua kuin vegettää kaikille ja omistaa koira tai kissa.

Vegettää?

Vierailija
77/77 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin takia kissoista pyydetään rahaa, että ne päätyvät vastuullisille omistajille. Kuten naapurisi on. Eläimiä pitää käyttää lääkärissä välillä, kun on aihetta. Maksoi se eläin mitä tahansa tai ei mitään.