Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri aikoo viedä 100e:n kissan 350e maksavaan eläinlääkäriin.

Vierailija
19.10.2024 |

Ei kuuntele mitään järkipuheita mitä talkoissa yritin selittää, vaan vänkäsi kaljapäissään vain vievänsä. Ei yllätä yhtään, että köyhillä on usein lemmikkejä ja sitten valittavat kun sossutuet ei riitä, jos laskupää tuota tasoa.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa ei maksanut mitään ja elinaikanaan eläinlääkärilaskut olivat n 2500€. Tyttäreni rotukissa maksoi hiukan vajaa 1000 € ja eläinlääkärikulut olivat n. 6000€, onneksi oli vakuutus, joka kattoi osan. 

Perheenjäsenistä huolehditaan, tottakai.

Vierailija
22/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun 8000e maksaneelle hevoselle pitäisi tehdä 14 000 euron ähkylaikkaus, tekisin sen epäröimättä hetkeäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tuossa nyt kateuden paikka, kuten tavallista, kun toisella on laittaa 350€ eläinlääkäriin? Suomalaiset ovat maailman tyhmintä kansaa.

Vierailija
24/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, mun kissa ei maksanut mitään ja se käy joka vuosi 250€ eläinlääkärin tarkistuksessa ja rokotettavana.

Vietkö 5000e:n autonkin 25000e korjaukseen? 

Kissani on minulle perheenjäsen, sen hyvinvoinnille ei ole max summa olemassa.

Vierailija
25/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidatin löytökissan kuntoon omalla kustannuksella. Kissa olisi muuten tapettu. Eläinlääkäri maksoi nelinumeroisen summan.

Ostohinta on eläimillä aina nimellinen. Arvo tulee muualta.

Maksaisin tästä edelleen mitä vain, ellei se jo olisi minun. 

Vierailija
26/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, mun kissa ei maksanut mitään ja se käy joka vuosi 250€ eläinlääkärin tarkistuksessa ja rokotettavana.

Kissani on minulle perheenjäsen, sen hyvinvoinnille ei ole max summa olemassa.

Kyllä on. Et maksaisi sen hyvinvoinnista edes miljoonaa.

Vierailija
27/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja eka kommentoija on mainoita esimerkkejä suomalaisesta miehestä, ei piittää eläimistä pätkääkään.

Vierailija
28/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just käytin 1500e kissan 155e eläinlääkärissä.

Vierailija
29/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan sanoi naapurilleen "Tuohan on kuin veisi 2000e maksaneen auton 1000e huoltoon. Tyhmä!" xDDD

Ihmiset yleensä rakastuvat lemmikkeihinsä ja ovat valmiita tekemään mitä tahansa niiden hyvinvoinnin vuoksi. Lemmikit myös antavat rakkautta takaisin. Ainakin normaalit ihmiset käyttäytyvät noin.

Vierailija
30/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin rakkaan perheenjäsenen hyvinvoinnista pitää huolehtia <3

Vierailija
31/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja eka kommentoija on mainoita esimerkkejä suomalaisesta miehestä, ei piittää eläimistä pätkääkään.

Kyllä mieheni piittaa. Vie lääkäriin ja maksaa, niin koiran kuin kissankin.

Vierailija
32/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole minkäänlaista tunnesidettä autoon. Sinullako on? 

Vierailija
33/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on perheenjäsen. Perheenjäsenen arvoa ei mitata rahassa. Lemmikki ei ole mikään esine joka korvataan heti jos tulee sairastuminen. 

Vierailija
34/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa on perheenjäsen. Perheenjäsenen arvoa ei mitata rahassa. Lemmikki ei ole mikään esine joka korvataan heti jos tulee sairastuminen. 

Tämä just! Lemmikistä tulee perheenjäsen ja rakkauden kohde. Lemmikit antaa mös rakkautta takaisin! joka ikinen kerta kun tulet kotiin ja tullaan häntä heiluen vastaan tai kun illalla haluaa tulla sänkyysi viereesi nukkumaan. Ei ole mitään hintalappua sille.

Vierailija
35/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut paljoa matkustella. Suhtautuminen eläimiin on kulttuurisidonnaista. Suomessa syödään nautaa, Intiassa päädyt vankilaan, jos tapat lehmän. Suomalaisille koirat ovat tärkeitä, mutta Vietnamissa niitä syödään. Lopeta myös typerä sukupuolettaminen. Tiedät itsekin miten naiset suhtautuvat rottiin, hyttysiin jne.

Vierailija
36/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan sanoi naapurilleen "Tuohan on kuin veisi 2000e maksaneen auton 1000e huoltoon. Tyhmä!" xDDD

Ihmiset yleensä rakastuvat lemmikkeihinsä ja ovat valmiita tekemään mitä tahansa niiden hyvinvoinnin vuoksi. Lemmikit myös antavat rakkautta takaisin. Ainakin normaalit ihmiset käyttäytyvät noin.

Eivät ole ja riippuu ihan lemmikistäkin. Harva veisi kultakalaansa 10.000e:n hoitoon, hevosen monikin jne. Mammat taas jeesustelee, vaikka pitävät itsekin eläimiä eri arvoisina. Jos ap ei arvosta kissoja esim. sauvasirkkaa enempää, niin ihan loogista ihmetellä asiaa.

Vierailija
37/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapoin aikoinaan satoja kissoja pelkästään kuristamalla,veloitin 10mk,per kisu.

Sairas.

Karma is a bitch.

Vierailija
38/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapoin yhden kesäkissan hukuttamalla muovikassissa. Kaupunkilaiset olivat niin niin kovin eläinrakkaita myös, että piti ihan kesäkissa hankkia mökille. Eipä tuo enää kiinnostanut kun piti loman jälkeen lähteä kaupunkiin. Sinne jättivät pikkulintuja tappamaan kunnes olisi kuollut pakkasiin.

Vierailija
39/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole minkäänlaista tunnesidettä autoon. Sinullako on? 

Huomattavasti syvempi kuin johonkin sekarotuiseen karvakasaan voi ikinä syntyä. Tuleeko yllätyksenä, että ihmiset pitävät eri asioista?

Vierailija
40/77 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas.

Karma is a bitch.

Niinpä. Montako hyttystä olet tappanut?