Selittäkää Taylor Swift! Näen vain tavallisen ilman karismaa ja säteilyä ja
olevan tavallisen tytön/naisen, jolla ei ole sen kummempaa lavasäteilyä. Kappaleetkin mitään sanomattomia. Mihin perustuu hänen suosionsa? Hän on upporikas, joten suosiota löytyy.
Kommentit (198)
"Selittäkää Taylor Swift! Näen vain tavallisen ilman karismaa ja säteilyä ja"
Vastaus on tuossa otsikossa, kuka tahansa voi samaistua häneen.
Voisi kysyä myös miksi Uuno Turhapuro on niin suosittu.
Taylor on paljon upeempi kuin esim. Vilkkumaa, en todellakaan tiedä mihin sen suosio perustui aikoinaan.
Luin ekan sivun. Ei ainuttakaan oikeaa vastausta. Ei jaksa lukea paskaa enempää mutta sinänsä asia kiinnostaa. Onko joku jo osannut vastata otsikon kysymykseen oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Luin ekan sivun. Ei ainuttakaan oikeaa vastausta. Ei jaksa lukea paskaa enempää mutta sinänsä asia kiinnostaa. Onko joku jo osannut vastata otsikon kysymykseen oikeasti?
Emme ymmärrä sinua.
Kaupallinen ilmiö tai poliittinen ilmiö. Aletaan kauppaamaan jotain henkilöä jonain ihmeenä. Meillä esim. Sanna.
laiha ruikku teko tisseillä
ei syki
Se ottaa suikkiin kuuluisalta jenkkifutarilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ymmärrä sinua.
Kohta alan epäillä että "te" ette osaa sanoittaa oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ymmärrä sinua.
Kohta alan epäillä että "te" ette osaa sanoittaa oikein mitään.
Miksi kiusaat meitä Taylor-faneja täällä.
Oletan että se wokettaa sekä hyvesignaloi ja on siksi tietyn aineksen suosiossa.
Kerro ap mielilaulajasi/bändi niin ehkä ymmärrämme sua paremmin.
Taylorilla on pitkä ura takana ja paljon suuria hittejä. Itse olen kuunnellut hänen kappaleitaa lähes päivittäin vuodesta 2008. Hänen kappaleensa ovat olleet mukanani kasvaessani teinistä aikuiseksi. Tämän takia ainakin minulle on tärkeä artisti.
Vierailija kirjoitti:
Taylorilla on pitkä ura takana ja paljon suuria hittejä. Itse olen kuunnellut hänen kappaleitaa lähes päivittäin vuodesta 2008. Hänen kappaleensa ovat olleet mukanani kasvaessani teinistä aikuiseksi. Tämän takia ainakin minulle on tärkeä artisti.
Sepä se, myös sanoituksista löytyy tartuntapintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, myös sanoituksista löytyy tartuntapintaa.
Ai turhaa ammattilaisten tekemää höpöä. Mutta ilmeisesti tehoaa tyhmempään jengiin.
Tavalliseen on helppo samaistua. Tuollainen kevyt ja helppo parisuhteista kertovaa poppi tuli Suomessakin muotiin jonkun aikaa sittten.
Tiedän vain sen yhden kappaleen, jossa hän laulaa Ed Sheeranin kanssa. Vähän epäselvää itselleni, onko se edes hänen kappaleensa, vai Ed Sheeranin. Mutta se oli söpö kappale, missä päiväkoti-ikäinen tyttö ja poika leikkii yhdessä ja ehkä ihastustakin on ilmassa.
Olen niin laiska, etten jaksa edes vaivata päätäni sillä, miksi hän on suosittu. Mutta hienoa, että tähän kysymykseen tuli silti vastauksia. Ilmeisesti sanoitukset on hyviä, tämä tieto riittää minulle.
Joku ihmetteli Benjaminin suosiota. Veikkaisin persoonaa. Sama juttu kuin Antti Tuiskun kanssa, joka ei hänkään ole kummoinen laulaja. Mutta ovat molemmat sellaisia, joista ihmiset tykkäävät. Eivät mitään diivoja, vaan symppiksiä. Ja enemmän viihdyttäjiä kuin mitään taiteilijoita. Sellaisellekin on kysyntää ja ihmiset tykkäävät heistä keikoilla, tai näin olen ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla tytöillä (8-12v) on aina ollut merkittävä vaikutusvalta kuluttajina, etenkin musiikin suhteen. Varmasti teistä jokainen muistaa omat suosikit. Minun aikana spice girls sekä backstreet boys esimerkiksi. Taylorin kohdeyleisö on aina ollut lapset, minkä vuoksi taylor ei esimerkiksi pukeudu yhtä paljastaviin vaatteisiin kuten muut naisartistit eikä tanssi/lavaesiintyminen ole mitään seksikästä saati twerkkausta. Taylorin kohdeyleisö on siinä iässä, missä kaikki tykkää samoista artisteista kuin kaverit ja fanittaa samoja asioita. Taylorilla on taitava tiimi ja onnistunut brändi.
Tässä kiva naapurintyttö esim. saa ta nan asussa.
https://x.com/JeaneneVon60735/status/1850276391843242362/photo/1
ihq 💗💗💗 M58