Selittäkää Taylor Swift! Näen vain tavallisen ilman karismaa ja säteilyä ja
olevan tavallisen tytön/naisen, jolla ei ole sen kummempaa lavasäteilyä. Kappaleetkin mitään sanomattomia. Mihin perustuu hänen suosionsa? Hän on upporikas, joten suosiota löytyy.
Kommentit (371)
Näin setämiehenä näen tietysti hyvännäköisen naisen, mutta se ei ole koko totuus.
Olemme liian vanhoja ymmärtääksemme. Hän vetoaa tyttöihin ja nuoriin naisiin. Emme ole kohderyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi se pitäisi sinulle kenenkään selittää?
On täällä muitakin, jotka ihmettelee kuin ap. Miksi tavallinen karaoke-laulaja on tähti?
Onko hänen liberaali poliittinen näkemyksensä syy, että vasemmiston on pakko kuunnella häntä?
Vähän niin kuin laulava Greta Thunberg?
Anteeksi?
Hän on kylläkin nuorten naisten suosikki. Vitustako sinä tiedät heidän puoluekantansa?
Ketä sitten pitäisi suosia? Tai kenestä tykätä?
Tayloriin on helppo samaistua, siksi. Onneksi tälläisia on olemassa, eikä jotain tissi-pillu bimboja, jotka ovat miesten fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Näin setämiehenä näen tietysti hyvännäköisen naisen, mutta se ei ole koko totuus.
Olemme liian vanhoja ymmärtääksemme. Hän vetoaa tyttöihin ja nuoriin naisiin. Emme ole kohderyhmää.
Tuotakaan en ymmärrä. Swift taitaa olla jo 35 v. ja tekee edelleen ilkeitä dissauksia ja rallatuksia lukuisista existään ja näitä sitten ihastuksissaan pettyneet teinit fanittavat. Vuodet vierii, mutta kohderyhmä pysyy.
Itse pidän naisesta. Saan nopeasti runkatessa kun katsellen hänen sääriä ja reisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotakaan en ymmärrä. Swift taitaa olla jo 35 v. ja tekee edelleen ilkeitä dissauksia ja rallatuksia lukuisista existään ja näitä sitten ihastuksissaan pettyneet teinit fanittavat. Vuodet vierii, mutta kohderyhmä pysyy.
Tälle on tilausta. Avril Lavigne on 40v ja jatkaa yhä samalla reseptillä kuin 20 vuotta sitten. Miksi lopettaa jos kaikki ovat tyytyväisiä?
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän naisesta. Saan nopeasti runkatessa kun katsellen hänen sääriä ja reisiä
Levitä kannikkasi niin minä tulen sinun peräaukkoosi ja sen jälkeen vielä SILMILLESI. Laita yhteystietosi tänne niin voin tulla heti. Runkkaan tykkini valmiiksi kuntoon.
Terveisin Jorma 69
Max Martinin tekemiä hittejä joita esittää nainen jonka näköisiä muut naiset haluaisivat olla ja jonka näköisiä naisia miehet haluaisivat panna. Perus hittikaava siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:n rikkaan rahastavan eliitin rakentama tuote, valtavalla rahoituksella ja resursseilla tehty poliittisen vallankäytön väline...
Ai Swift alkoi vuonna 2006 tehdä musiikkia, että voisi tänä vuonna ilmoittaa kannattavansa Harrisia?
Aika huono jopa salaliittoteoriaksi.
Tieto Taylor Swiftin olemassaolosta saavutti Suomen vasta viime vuonna, siksi tämä jatkuva ihmettely.
Älä nyt höpöjä puhu ! Minäkin olen tiennyt Taylorin jo vuosia
Kiva että hän ei laula niitä lähi-itä väristysulinoita, mitä nykyään muutamat suomilaulajatkin ulisee.
En oo koskaan pitänyt... Ehkä ulkonäkö on keskivertonäköinen eurooppalainen, ehkä se ns tavallisuus vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko syynä ainakin se, että tekee musiikkinsa itse? Sävel ja sanoitukset mukaansa tempaavia, osuvat ns. suureen yleisöön. Tekee laulunsa existään, jokainen voi samaistua.
Ottanut voimakkaasti kantaa tyttöjen ja naisten oikeuksiin. On uskaltanut olla reilusti oma itsensä, vaikka on saanut kuraa niskaansa. Perhearvot tärkeitä.
Ja ei, en ole fani. Kuulin hänestä ensimmäisen kerran viine kesänä ja ihan mielenkiinnosta otin selvää, koska on aikansa ilmiö.
Vai perhearvot tärkeitä, laulaa eroista eikä tällä ikisinkulla joka vaihtaa miestä kuin paitaa ole tietoakaan omasta perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko syynä ainakin se, että tekee musiikkinsa itse? Sävel ja sanoitukset mukaansa tempaavia, osuvat ns. suureen yleisöön. Tekee laulunsa existään, jokainen voi samaistua.
Ottanut voimakkaasti kantaa tyttöjen ja naisten oikeuksiin. On uskaltanut olla reilusti oma itsensä, vaikka on saanut kuraa niskaansa. Perhearvot tärkeitä.
Ja ei, en ole fani. Kuulin hänestä ensimmäisen kerran viine kesänä ja ihan mielenkiinnosta otin selvää, koska on aikansa ilmiö.
Vai perhearvot tärkeitä, laulaa eroista eikä tällä ikisinkulla joka vaihtaa miestä kuin paitaa ole tietoakaan omasta perheestä.
En tiedä hänen yhtäkään biisiä. Noloa minulle ja hänelle. Mutta kihloissa on, sen tiedän.
TS laulut eivät ole sieltä rivoimmasta päästä. Mutta kun pitää kaikki saada rypemään siihen jätekasaan niin täytyyhän joka kuulijaryhmälle olla jotain. Iso jäte, pieni jäte, molemmat ovat sitä samaa jätettä.
Nähdäkseni hänen musiikki voimannuttaa, etenkin jos on heikkoitsetuntoinen nuori tyttö niin kuin valtaosa maailman nuorista tytöistä, joiden elämä pyörii poikien ympärillä. Suhteet sitä ja tätä, itku ja nyyhky.
Tämä Swiftin särmikäs ilmeily on aina ollut suosikkini. Siitä näkee kuinka hän oli nuorena kaunis ja myös asennetta löytyi.
Swift tekee laulunsa itse ja on lahjakas.
Et ilmeisesti ymmärrä esim. TTPD-levyn sanoituksia? Taylor on aivan jumalattoman hyvä kuvailemaan sanoilla tunteita, ajatuksia, kokemuksia ym.
Olen yli 5- kymppinen ja ihastuin hänen sanoituksiin vasta vuosi sitten. En tietenkään pidä kaikista hänen biiseistään niin kuin en pidä kenekään muunkaan muusikon.
Huvittavinta tässä on, että kuuntelin nuorena punkkia, heavya ym. ja kuuntelen edelleenkin. En edelleenkään ole suuri popmusiikin fani. Silti olen Swiftie.
Muistan jopa sen kun Swift oli jonkun Grammyn voittaessaan vain 17 -vuotias ja Kanye West eli Ye ryntäsi lavalle, nappasi mikin ja selitti että palkinto olisi kuulunut Beyoncélle. Varmasti kamala tilanne niin nuorelle kuulla olevansa väärä voittaja, koska on valkoihoinen nuori tyttö. Onneksi Beyoncé asettui Swiftin puolelle ja antoi hänen pitää puheensa omalla voittovuorollaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistan jopa sen kun Swift oli jonkun Grammyn voittaessaan vain 17 -vuotias ja Kanye West eli Ye ryntäsi lavalle, nappasi mikin ja selitti että palkinto olisi kuulunut Beyoncélle. Varmasti kamala tilanne niin nuorelle kuulla olevansa väärä voittaja, koska on valkoihoinen nuori tyttö. Onneksi Beyoncé asettui Swiftin puolelle ja antoi hänen pitää puheensa omalla voittovuorollaan.
Sori edellinen, tämä oli siis eri kirjoittaja.
Taylor on alun perin viaton maalaistyttö joka halusi laulaa ja tehdä biisejä, perhe kannusti.
Monet nuoret naiset samastuivat häneen ja erobiiseihinsä. Aivan kuten suomalaiseen laulaja Viiviin, joka on nyt Vain Elämää-sarjassa.
Tayloria ja miljoonabisnestään alettiin kusettaa, ja ahneet amerikanjuutalaiset ottivat haltuun biisinsä, kaappasivat ne. Taylor joutui luopua katalogeistaan ja alkoi äänittää uusiksi kaikkea. Siksi hänen omistamillaan biiseillä lukee nykyään "Taylor's Version". Kuunnelkaa vain niitä jotta hän saa jotain tuottoa menetysten jälkeen.
Taylor on kuulemma aina ollut todella ihana fanejaan kohtaan. Siksi hänestä pidetään.
Tulee jostain syystämieleen Paulo Coelhon lukijat, joiden mielestä hänen tekotaiteellista vuodatustaan vähänkin kritisoivat ovat niitä tyhmiä. 😄 Toki kaikki saavat vapaasti pitää mielipiteensä, kaikilla on siihen oikeus.