Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako työtön omistaa 400€ talvitakin?

Vierailija
19.10.2024 |

Työttömällä tutulla on 400€ talvitakki, minä käyn töissä eikä ole varaa edes 100€ takkiin, tuet on selvästi liian suuret.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan sano että Konalan jauhelihamies kuuluu sun tuttavapiiriisi?

Vierailija
22/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin viime talvena työtön, vaikka minulla on miljoonan omaisuus. Vietin pakkolomanikin Kanarialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta trollaaminen ja hanki elämä.

Vierailija
24/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnainen juoksee ja perintörahat on tilillä, niin mitä se kenenkään persettä painaa, mitä päällensä ostaa.j

Vierailija
25/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa omistaa noin kallista takkia. Se pitää heti lahjoittaa Ukrainaan. PM lainatakseni suomalaiset tietää mitä on kylmä . 

Vierailija
26/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä mikään estä mutta ihan turha vinkua lisää rahaa että saa maksettua laskut ja ostettua ruokaa kun aikaisemmin saadut rahat on tuhlattu 400€ takkiin.

Tuleeko sinun ja ystäväsi ero siinä että ystäväsi osaa säästää rahaa pienistä tuloista mutta sinä et osaa säästää edes suuremmista tuloista? Oletko varma että sitä takkia ei ole ostanut joku muu ystävällesi tai oletko varma että se on nimen omaan maksettu tuki rahoilla?

Oletko muuten noin kateellinen ihminen vai onko tämä takki ainoa asia mistä olet kateellinen ystävillesi?

Vierailija
27/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön ei saa omistaa mitään muuta kuin päällä olevat vaatteensa. Nih.

Nekin mieluiten rikkinäisiä ja kuluneita.

Vierailija
28/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää saako työtön sitä sun tätä avaukset jatkuvasti on. Jos sillä työttömällä on varaa ostaa 450 eur takki, niin mitä sitten? Meitä työttömiä on hyvin eri lähtökohdista. Osalla voi olla puoliso joka tienaa hyvin.

Mustamaalauskampanja menossa. Paha, paha työtön. Se kaikki ongelmat aiheuttaa. Uskooko joku oikeasti tuohon?

Vierailija
29/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää saako työtön sitä sun tätä avaukset jatkuvasti on. Jos sillä työttömällä on varaa ostaa 450 eur takki, niin mitä sitten? Meitä työttömiä on hyvin eri lähtökohdista. Osalla voi olla puoliso joka tienaa hyvin.

Se on yhden luullakseni yhden enemmän ja vähemmän mieleltään sairaan ihmisen avauksia, joka saa ilm. suunnatonta tyydytystä siitä kun saa päivittäin tai useammin potkia ja halveksia työttömiä. Mitä lokkaavampi ja satuttavampi isku työtöntä kohtaan sitä nautinnollisempaa hänelle. Pahinta olisi, jos työttömyys lakkaisi olemasta, koska kenen päälle hän sitten voisi oksentaa ja osoittaa oman viisautensa ja älykkyytensä.

Sinkkumies

Vierailija
30/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on selvästi rahaongelmainen pienipalkkainen, joka on kateellinen entiselle kovapalkkaiselle nyt työttömäksi jääneelle. Ihan tiedoksi vaan, se työtön asuu todennäköisesti edelleen kivitalossaan meren rannalla ja sillä on Mersu tallissa ja jakkupuvut henkarissa.

Vierailija
31/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietysti.

Työttömällä on aikaa bongailla alennuksia. Voi tehdä uskomattomia löytöjä. 

Vierailija
32/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön ei saa omistaa mitään muuta kuin päällä olevat vaatteensa. Nih.

Niin mutta jos sillä on se 400€ takki ja 200€ kengät + muut vaatteet?? Kun ei rikkaallakaan niihin rahat riitä niin ei saa köyhät olla parempia taloudenhoidossa.

Vierailija
33/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin viime talventa työtön "Lomautettu" kolmisen kuukautta.

Ajelin vaan hienolla autollani ja kävin matkustelemassakin vaimon kanssa.

Ja Takkinikin taisi maksaa päälle satasen.

Vierailija
34/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ei ole aina köyhä, ilman töitä voi olla varakaskin. Minulla on satasen syystakki ja olen työtön. Myös kalliimpi talvitakki jonka ostin töissä ollessani. 

Vierailija
35/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako työtön omistaa seksilelun?

Vierailija
36/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietysti. Eihän se köyhän vika ole jos rikas ei osaa elää omilla tuloillaan. Köyhä voisi antaa vinkkejä miten rikaskin saa kalliita vaatteita.

Vierailija
37/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin viime talventa työtön "Lomautettu" kolmisen kuukautta.

Ajelin vaan hienolla autollani ja kävin matkustelemassakin vaimon kanssa.

Ja Takkinikin taisi maksaa päälle satasen.

Mutta työttömälläpä oli 400€ takki.

Vierailija
38/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt pitkäaikaistyöttömänä asettaa tietokoneen kameran siten, että design-olohuoneeni näkyisi Teams-haastattelun taustalla. Ihan vain rikkoakseni mahdollisia luullun arvauksia kategorisoimisineen.

Vierailija
39/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä mikään estä mutta ihan turha vinkua lisää rahaa että saa maksettua laskut ja ostettua ruokaa kun aikaisemmin saadut rahat on tuhlattu 400€ takkiin.

Tuleeko sinun ja ystäväsi ero siinä että ystäväsi osaa säästää rahaa pienistä tuloista mutta sinä et osaa säästää edes suuremmista tuloista? Oletko varma että sitä takkia ei ole ostanut joku muu ystävällesi tai oletko varma että se on nimen omaan maksettu tuki rahoilla?

Oletko muuten noin kateellinen ihminen vai onko tämä takki ainoa asia mistä olet kateellinen ystävillesi?

Ai että edellisenä talvena töissä ollessa ostetusta takista pitää luopua pelkkää työttömyyskorvausta vastaan?

Vierailija
40/58 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli auto ja kävin töissä autolla noin 70 km suunta mutta kun kaikki kallistui kuten bensa niin en saanut lisää palkkaa. Palkkani oli 1400 netto mutta käteen jäi 300 euroa verojen ja asumiskulujen jälkeen. Pyysin työnantajalta lisää palkkaa 250 euroa kk mutta ei suostunut joten lopetin työt. Kelassa ne sanoi minun pitää myydä auto jotta saisin tukia. Nyt olen ollut työtön 2022 lähtien ja pääsisin töihin mutta ei ole autoa enää. En halunnut velkaantua joten myin auton pois ja nyt vaan olen työtön sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän