Mielipiteitä kiitos.
kyse on 16v tytöstä joka lukee lähihoitajaksi, opintoja on takana 2kk.
Hän meni äitinsä työpaikalle töihin kun ei saatu sijaista sinne, toimii parina toisen kouluttamattoman nuoren naisen kanssa vaikeasti kehitysvammaisten parissa. Eli siis onko edesvastuutonta että asuntolassa on kaksi kouluttamatonta töissä ja toinen vielä 16v joka hyvä kun edes on ikinä nähnyt vammaista, asuntolassa on 6 asiakasta, yksi väkivaltainen. Muutamilla lisäksi paha epilepsia...Tuli vaan mieleen et tekisi mieli tehdä valitus jonnekkin, esimies oli vielä antanut luvan tytön tulla töihin.
Jos itselläni olisi pahasti kehitysvammainen lapsi, niin en todellakaan halua että häntä hoitaisi nuori kouluttamaton ihminen, vieraassa paikassa.
Kommentit (3)
Joku, jolla on koulutusta ja kokemusta tuohon hommaan.
Mua niin raivostuttaa kanssa ja pelkään et niille ihanille asiakkaille käy jotain, ymmärrän viel jos on opiskelija jolla on menossa kuntoutumisen jakso, mutta kun tää nuori tyttö ei todellakaan tiedä mitään kehitysvammaisista...näin taas hoitoalalla:( -ap
Minun setäni on vaikeasti vammainen ja on nyt laitoksessa kun mummillani todettiin alzhaimer. Häntä ei pystyisi hoitamaan kouluttamaton henkilö, niin vaativaa työ on!
Minä valittaisin!