Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kriteerit pitää täyttyä, että antaisit?

Vierailija
19.10.2024 |

Nyt siis siskot oikeesti rehellisiä kommentteja eikä mitään toivotaan-toivotaan osastoa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kova panetus itsellä ja kumppanilla riittävän iso, niin sen jälkeen ei niin väliä kunhan ylipainoa ei ole ja hygineenisyys kunnossa.

Vierailija
22/27 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamamman vaatimukset miehelle:

- Väh195cm pitkä

- 20 cm meisseili ja paksu kuin cokistölkki

- Akateeminen koulutus

- Pankkiiri, lakimies, lääkäri ym ammatiltaan

- Harrastaa lentämistä

- Atleettinen

- Sixpack

- Naama kuin Brad Pittillä

- Ajaa Ferrarilla

- Ei lapsia mut naisen kuus mukulaa ei saa olla ongelma

Nuo vaatimukset kun täyttää niin pääsee jo alkuun mut ei välttämättä riitä

MIkä rokonarpisessa naamassa viehättää? Outo juttu minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen

Vierailija
24/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mies ja kalu vähintään 25cm, niin heti annan.

N.24v

Vierailija
25/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse wn "anna" kenellekään. Antaminen on terminä vallankäyttöä kuvaava, eikä seksi saa olla vallankäytön väline. Harrastan seksiä molempien yhteisestä halusta, ihmisen kanssa joka herättää älyllistä ja henkistä mielenkiintoa.

mieheni ei taatusti alista ketään. meillä vaan hurisee hormonit niin kovaa vieläkin, että annetaan ja antaudutaan molemmat. vongata saa, samoin myös kieltäytyä. nautitaankin vielä, eikä edes hävetä.

Vierailija
26/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läsnäolo, keskittyy siihen jutteluun tässä ja nyt, eikä ainakaan näkyvästi ole tekemässä sitä välineenä housuihin pääsemiseen. Silti jompikumpi vie juttua flirttailuun jne. 

Oon aika helppo jos toi onnistuu, tietysti meiltä molemmilta. Ei tarvi luvata loppuelämää kunhan lupaa sen hetken. 

Vierailija
27/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus tai kunnolla vahva kiinnostus, turvallisuuden tunne hänen seurassaan ja vahva fyysinen vetovoima joka ei minulla liity mihinkään ulkoiseen vaan on enemmän ihmisen persoonallisuus ja varmaankin myös hormonaalinen yhteensopivuus. Edellyttää siis että tunnen henkilöä edes vähän että halu syttyy. En uskaltaisi koskaan kenenkään ventovieraan matkaan lähteä baarista ja Tinder-treffit (missä olisi seksiä heti) ei myöskään kiinnosta yhtään.

Miesten on tätä varmaan vaikea ymmärtää mutta monella naisella on tämä sama. Itse esim olen todella seksuaalinen ja aloitteellinen vaikka minkälaiseen seksiin mutta vain tutun rakkaan kumppanin kanssa. Toki ihastusvaiheessa jo tämä toteutuu, ei tarvitse vielä rakastaa. Kovista haluista huolimatta olen suht tyytyväisenä ollut ilman seksiä sillon kun en ole ollut suhteessa. Se ei ole samanlainen perustarve kun monella miehellä tuntuu olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä