Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osallistuuko teillä mies ruokien suunnitteluun

Vierailija
19.10.2024 |

Joko tekemällä ruokaa tai ehdottamalla mitä syödään ?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä. Käy myös kaupassa ostamassa aineksia.

Vierailija
2/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen omat ruokani, kuten normaalit ihmiset. Ei se yleensä mitään erityistä suunnittelua vaadi.

- Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun, koska huolehdin perheen ruokahuollosta kokonaan meillä.

M58

Vierailija
4/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minä kokkaan enemmän, mies käy useammin kaupassa ja laittaa joskus jotain koko perheelle. Aika 50-50 menee.

Vierailija
5/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osallistu. Jos osallistuisi, syötäisiin mautonta ja puolikypsää possua joka ikinen päivä.

Vierailija
6/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Suunnitellaan yhdessä mitä syödään, mutta hän laittaa ne.

Vierailija
7/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuu, koska teen 90% meidän sapuskoista.

M52

Vierailija
8/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käy kaupassa ja kokkaa. Ja ikää on 54 vee, eli ei mikään nuoren polven edustaja. Muuten vain fiksu mies.

Vierailija
9/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuu , ostaa ja valmistaa, silloin mulla ei ole asiaa keittiöön.

N36

Vierailija
10/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa ruuanlaiton useimmiten arkena, joten kyllä.

Vierailija
11/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuu. Kysyn mieheltä, mitä hän haluaa ruoaksi. Hän ehdottaa jotain ja minä päätän teenkö sitä vai jotain muuta. Minulla on viimeinen sana valinnassa, koska olen se, joka ruoan aina valmistaa.

Vierailija
12/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistuu, koska teen 90% meidän sapuskoista.

M52

Sama. M61

Vierailija
13/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokia ei suunnitella, vaan syödään.

Vierailija
14/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee ruokaa, varmaan 90% kaikesta. Käy myös kaupassa ja siivoaa jälkensä. Minä tykkään leipomisesta ja teen usein salaatit.

Vierailija
15/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi miehen kanssa, joka ei osaisi laittaa ruokaa ja ostaa tarvikkeita kaupasta. En ymmärrä, miksi edes kysellä tällaista? Kuinka avuttomia miehiä jotkut huolivat itselleen?

Vierailija
16/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osallistu. Jos osallistuisi, syötäisiin mautonta ja puolikypsää possua joka ikinen päivä.

Meillä toisinpäin. Ostan ja laittelen ruuat enimmäkseen ja tykkään kunnolla tehdyistä kypsistä ja haudutetuista ruuista. En paljon suunnittele, joskus saatan ostaa lohifileen ja savustaa sen, joskus jauhelihakastiketta kera pastan tai perunan. Joskus teen keiton. Mitä milloinkin. Vaimo syö jotain "terveellistä" ja vegeruokaa mutta kyllä sillekin aito ruoka kelpaa. Hän tekee kyllä hyvät salaatit ja niihin lisätään vain ripaus suolaa ja oliiviöljyä, ei mitään ällökastikkeita. Vegeruuat taitaa pierettää aika lailla, olen havainnut :)

Vierailija
17/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50, suurinpiirtein vuoroviikoin. Ostetaan monta ruokaa kerralla ja sitten loppuviikosta haetaan jotain lisää jos tarvitaan. Ja usein se kokkaa, joka ostaa, koska tietää mitä on tulossa. Ja toiselta kysytään, jos oma pää lyö tyhjää. Usein se oma viikko tarkoittaa omia lempiruokia ja motivaatio kauppareissulle syntyy siinä

Vierailija
18/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi miehen kanssa, joka ei osaisi laittaa ruokaa ja ostaa tarvikkeita kaupasta. En ymmärrä, miksi edes kysellä tällaista? Kuinka avuttomia miehiä jotkut huolivat itselleen?

Varmaan sinä sitten vaihdat auton renkaat, ostat tekniikat, hoidat asennukset ym. tai miten avuttomia naisia miehet huolii itselleen?

Vierailija
19/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe osallstuu, siitä lähtien kun lapsi oppi puhumaan. Tehdään seuraavien päiviek ruokalista aina päivällistä syödessä.

Tänään mies lämmitti puu-uunia, kuori perunat ja porkkanan, vahti paistoa. Mä tyrkkäsin uuniin punajuuret ja kalan.

Vierailija
20/31 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se hoitaa kaiken ruokaan liittyvän. Käy kaupassa ja tekee ruuan.