Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnollinen ehkäisy

Vierailija
19.10.2024 |

Olemme reilu parikymppinen pari ja yhteistä taivalta on takana reilu 4 vuotta. Oon käyttänyt useaa hormonaalista ehkäisyä seurustelun aikana (e-pillerit, laastari, rengas ja kierukka). Mikään näistä ei kuitenkaan valitettavasti tunnu sopivan mulle ja jokaisessa on ollut jokin huono puoli. Viime aikoina oon alkanut pohtimaan, että jättäisin hormonaalisen ehkäisyn pois ja käytettäisiin varmoja päiviä ja keskeytettyä yhdyntää. Kortsua kun ei kumpikaan meistä mukavuus syistä halua käyttää. Oon ymmärtänyt että varmat päivät on ihan luotettava ehkäisykeino kun vaan seuraa tarkkaan kiertoaan. Kellään kokemuksia?

Onko varmat päivät luotettava ehkäisy?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varmoja päiviä!

Vierailija
2/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat harrastaa seksiä juuri niinä päivinä kun luonnostaan panettaa vähiten?

Ja abortti tuntuu ajatuksena ihan OK:lta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi on varmin luonnollinen ehkäisy

Vierailija
4/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat harrastaa seksiä juuri niinä päivinä kun luonnostaan panettaa vähiten?

Ja abortti tuntuu ajatuksena ihan OK:lta?

Pokasin vuosia sitten kolmekymppisen naisen baarista ja oli aikamoinen luomuhenkilö. Selitti miten rokotukset on lääketeollisuuden salaliittoja ja jne...  Jatkoilla, kertoi että käytti parisuhteessa ollessaan luonnollista ehkäisyä ja miten hyvin se toimi. Totesin, että terveenä miehenä varmaan voin luomuna panna ja nyökkäsi. Todella hyvä pillu oli ja useemman kerran laskin siemenet sisään. Parin kk päästä laittoi viestiä, että oli käynnyt pullan ottamast uunista pois ja oli ovis just silloin kun pantiin...

Vierailija
5/9 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt pessaaria? Se on myös yksi vaihtoehto. 

Vierailija
6/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me käytetään keskeytettyä yhdyntää ja se toimii.

Jos haluaa sisälle tulla niin sit uskalletaan vaan pari päivää menkkojen jälkeen tai pari päivää ennen niiden alkua, pidemmällä välillä on turha alkaa leikkimään vaikka säännölliset kuukautiset onkin. Peppuun tai suuhun toki sit voi tulla aina joten ei oo ollu ongelmaa sen kanssa kun vaihtoehtoja on paljon.

Vierailija
7/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä luottaisi sellaisiin. Mä oon kolme kertaa tullut samantien raskaaksi, ekalla kerralla kumi puhkesi yhden kerran niin heti paksuna. Mutta kaikki ei tuu niin helposti ehkä se niille sopii. Mutta kuka sen tietää etukäteen.

Vierailija
8/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon alfa hakkaa partnerin kuoliaaksi aktin päätteeksi ni on varmempi ehkäisy kuin hormoonalliset tai varmat päivät 

Vierailija
9/9 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikaudet on naitu paljaalla ilman hormonaalista ehkäisyä enkä ole tullut raskaaksi. Yleensä ensin paljaalla ja sitten kun mies lähellä tulemista niin laitetaan kumi tai sitten vetää ulos ja ruikkii mun päälle. Vaatii toki säännöllisen kierron että tietää milloin on ovulaatio, sillon varmuudeksi koko akti kumin kanssa. Toki sisäänkin voisi laueta esim just ennen menkkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi