Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kysy 50-vuotiaalta ukkomieheltä

Vierailija
19.10.2024 |

Pidetään kysymykset aihepiiriin liittyvänä.

Jos mies haluaisit esiintyä naisena, niin etsipä jokin toinen ketju.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele mikä on kaunis pillu. Oletko saanut nussia sellaista? Uskotko, että 15-20 vuoden päästä mulkkusi vielä jotenkuten toimii, vaikka harvemmin kin?

Vierailija
42/82 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö suihinotosta? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele mikä on kaunis pillu. Oletko saanut nussia sellaista? Uskotko, että 15-20 vuoden päästä mulkkusi vielä jotenkuten toimii, vaikka harvemmin kin?

Kaunis pillu on hyvin hoidettu, mun makuun posliini tai tosiaan siisti kiitorata. Tai pieni karvakolmio. Häppärit kuitenkin näkyvillä eli että näyttää aikuisen naisen tavaralta. Tuoksuu puhtaalta ja hyvältä. 

Olen saanut nussia sellaista. Ja nuolla paljonkin sekä sormettaa.

Toivottavasti toimii ja jos ei toimi, niin otetaan sitten purkista pilleriä. Toivottavasti tuntoa on kalussa vielä silloinkin. Aioin kyllä käyttää niin pitkään kuin mahdollista.

Vierailija
44/82 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai!! Rakastan sitä! Nopeat ja hitaat, kaikki käy!

Tykkään myös käsihommista. Siinä on jotain kiihottavaa, kun naisen kauniissa kädessä on miehinen kalu.

Vierailija
45/82 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään myös käsihommista. Siinä on jotain kiihottavaa, kun naisen kauniissa kädessä on miehinen kalu.

Ei ne kalut nyt aina niin miehisiä ole!:(

Vierailija
46/82 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kalut nyt aina niin miehisiä ole!:(

Kerroinkin vaan omasta kokemuksesta :)

Vierailija
47/82 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotutko ikäisistäsi naisista? 

Olen itse nuori ja mietin parisuhdetta, mutta tämä on jotenkin noussut kynnyskysymykseksi kun olen alkanut ajatella että sitä hyvää parisuhdeaikaa on liian vähän ennen kuin on miehen silmiin liian vanha. 

Itse pidän seksistä ja nyt ajatellen tuntuu hirveältä jos se pitäisi lopettaa viisikymppisenä kun ei enää kelpaa miehelle ja mies haluaa nuorempia. 

Vierailija
48/82 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotutko ikäisistäsi naisista? 

Olen itse nuori ja mietin parisuhdetta, mutta tämä on jotenkin noussut kynnyskysymykseksi kun olen alkanut ajatella että sitä hyvää parisuhdeaikaa on liian vähän ennen kuin on miehen silmiin liian vanha. 

Itse pidän seksistä ja nyt ajatellen tuntuu hirveältä jos se pitäisi lopettaa viisikymppisenä kun ei enää kelpaa miehelle ja mies haluaa nuorempia. 

Hyvä kysymys. Mä kiihotun itsestään huolta pitävistä ja myönnettäköön, että kauniista naisista. Eikä vaan ulkonäkö vaan se, mitä on pään sisällä. Jos nainen on samanikäinen, niin ei sillä ole väliä, kiihotun myös. Ehkä itseäni pari kolme vuotta vanhemmat on maksimi. 

Parikymppisistä haaveilin joskus, nyt ne tuntuu, että oonkohan liian vanha sellaiseen. He tuntuu ihan lapsilta. Vaikea olis kuvitella itseäni panemassa niin nuorta. Toki tsiigailen sellaistenkin perään, mutta mun mielestä kuumimmat mammat on neljänkympin pintaan ja vähän päälle. Ehkä vähän allekin. He tietää hyvästä seksistä.

Vierailija
49/82 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis pillu on hyvin hoidettu, mun makuun posliini tai tosiaan siisti kiitorata. Tai pieni karvakolmio. Häppärit kuitenkin näkyvillä eli että näyttää aikuisen naisen tavaralta. Tuoksuu puhtaalta ja hyvältä. 

Toivottavasti toimii ja jos ei toimi, niin otetaan sitten purkista pilleriä. Toivottavasti tuntoa on kalussa vielä silloinkin. Aioin kyllä käyttää niin pitkään kuin mahdollista.

"Kirje Joupukille!"

Haluan, että pillujen on oltava:

*hyvältä ja puhtaalta tuoksuvia*

*posliineja tai hyvin siistittyjä kiitoratoja*

*karvakolmiot...pieniä ja siistejä*

*häppärit ...näkyvillä (ei liikaa, eikä liian vähän)

Naisten on oltava nuoria ja kauniita &  kauniissa käsissään allekirjoittaneen  kaunista ja  miehekästä kalua piteleviä 

Ko naisten on annettava mm. hellyyttä ja villiä seksiä ......

T. ukkomies 50v

Vierailija
50/82 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kirje Joupukille!"

Haluan, että pillujen on oltava:

*hyvältä ja puhtaalta tuoksuvia*

*posliineja tai hyvin siistittyjä kiitoratoja*

Haluan, että mieheni on pahantuoksuinen, epäsiisti, karvainen, pienimunainen, lerppakaluinen ja rumilla käsillään pimppaani räpeltävä vanha mies. Näinkö?

Vierailija
51/82 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihastunut muihin? Onko sillä ollut vaikutusta suhteeseen?

Vierailija
52/82 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisosi seksihalut hiipuu kokonaan, tai aivan minimiin, niin oletko valmis jatkamaan suhdetta? Jos avoin suhde tai salarakas ei tule kysymykseen. 

Kysyn, koska tuntemallani miehellä on tuo ongelma. Pari vuotta hän on nyt miettinyt, että kyllä se siitä vielä korjaantuu, mutta en usko. Ja minä en oikein usko, että joku kämppissuhteen tapainen lopulta toimii.

Vierailija
53/82 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihastunut muihin? Onko sillä ollut vaikutusta suhteeseen?

Olen aikanaan. Varmaan sellainen vaikutus on ollut, että kiinnostus puolisoa kohtaan on siinä kohtaa hiipunut. Luulen, että näitä tapahtuu joka suhteessa puolin ja toisin.

Vierailija
54/82 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisosi seksihalut hiipuu kokonaan, tai aivan minimiin, niin oletko valmis jatkamaan suhdetta? Jos avoin suhde tai salarakas ei tule kysymykseen. 

Kysyn, koska tuntemallani miehellä on tuo ongelma. Pari vuotta hän on nyt miettinyt, että kyllä se siitä vielä korjaantuu, mutta en usko. Ja minä en oikein usko, että joku kämppissuhteen tapainen lopulta toimii.

Jos pitää laittaa puntariin kaikki muu hyvä vai seksi, niin kallistuu kaiken muun hyvän puolelle. Ei se poista ongelmaa, että suhde olisi täydellinen. Niillä on hyvä tuuri, joilla parisuhteessa toimii kaikki. Muun koetun elämän kautta näen realistisena, että aina ei voi saada ihan kaikkea, toiset saa, toiset ei. Vaihtoehto on, että seksittömyys on väliaikaista.

Vierailija
55/82 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten antaisit minulle eroottisen hieronnan?

Pystyisitkö naimaan julkisella paikalla?

Vierailija
56/82 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten antaisit minulle eroottisen hieronnan?

Pystyisitkö naimaan julkisella paikalla?

Meillä olisi rauhallinen, tunnelmallinen tila, vailla kiirettä minnekään. Pyytäisin sinua riisuutumaan ja asettautumaan makuulle vatsallesi. Siirtäisin hiuksesi selältäsi niskasi viereen siten, että niskasi paljastuisi. 

Aloittaisin hellästi hyväilemällä niskaa ja hieromalla kevyesti hartioitasi, samalla niskaasi hellästi suudellen. Lämmintä hierontaöljyä käsissäni ja koko kämmenten leveydeltä selkääsi vahvasti ja varmasti hieroen, siirtyisin hitaasti alaspäin.

Pysähdyn ennen pakaroitasi, siirrän kätesi molemmin puolin pakaroittesi sivulle ja suutelen hellästi alaselkääsi ja siitä nousevaa kaarta. Lisään hierontaöljyä käsiini ja puristan hellästi pakaroitasi yhteen niitä samalla suudellen ja huulillani näykkien. Levitän hieman ja hieron pakaroita, kunnes tunnet sormeni lähellä herkkää kohtaasi. Keskisormeni tunnistaa pakaroiden välistä paikan, joka sykähtää sitä kosketellessani. Öljystä liukas sormeni jatkaa sen kiusoittelua. Tästä on hyvä jatkaa

Onnistuu julkisella paikalla. Olisiko hyviä ideoita siihen?

Vierailija
57/82 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää laittaa puntariin kaikki muu hyvä vai seksi, niin kallistuu kaiken muun hyvän puolelle. Ei se poista ongelmaa, että suhde olisi täydellinen. Niillä on hyvä tuuri, joilla parisuhteessa toimii kaikki. Muun koetun elämän kautta näen realistisena, että aina ei voi saada ihan kaikkea, toiset saa, toiset ei. Vaihtoehto on, että seksittömyys on väliaikaista.

Ok. Jännä juttu, että jotkut kokevat asian noin. Itselleni seksuaalisuus on niin suuri osa itseäni, ja parisuhdetta, että en varmaan voisi vain jättää sitä pois elämästäni. Olisi jotenkin todella ristiriitaista, että mulla olisi mies, mutta meillä ei olisi seksielämää.

Mutta kiitos tästä näkökulmasta, mielenkiintoista kuulla muiden kantoja asiaan.

Vierailija
58/82 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Jännä juttu, että jotkut kokevat asian noin. 

Itselleni seksuaalisuus on niin suuri osa itseäni, ja parisuhdetta, että en varmaan voisi vain jättää sitä pois elämästäni. Olisi jotenkin todella ristiriitaista, että mulla olisi mies, mutta meillä ei olisi seksielämää.

Mutta kiitos tästä näkökulmasta, mielenkiintoista kuulla muiden kantoja asiaan.

Täältä sivusta toinen 50+ mies vastailee omalta osaltaan. Eiköhän tuo riipu aika paljon myös elämäntilanteesta ja -vaiheesta? Meillä esimerkiksi on 30 yhteistä vuotta takana, kolme nyt jo aikuista lasta ja kaikki se yhteinen elämä mitä tuohon väliin on mahtunut, hyvässä ja pahassa. Vaimolla on vaihdevuodet menossa, ja ovathan ne haluihin vaikuttaneet, minkä hän itsekin harmitellen tunnustaa, enkä nyt itsekään tietenkään mikään kaksikymppinen ole.

Takaraivossa on siis, että seksin määrä suurella todennäköisyydellä ei ole lisääntymään päin, ellei sitten vaimolle tule jotain yllättävää "keikahdusta" haluissa, millaisesta jotkut täälläkin ovat kertoneet. En usko että seksi yhtäkkiä kokonaan loppuisi, ja vaikka loppuisikin, niin kyllä se itselleni aika suurelta asialta tuntuisi laittaa suhde pakettiin tässä vaiheessa yhteistä taivalta "pelkän" seksin vuoksi. Osaan kyllä käytellä käsiäni, teen sitä jo nykyäänkin, enkä sitä vaimolta mitenkään salaile. Jokin tapa siinä löytyisi, tärkeintä minulle olisi että vaimo tietäisi ja hyväksyisi että minun seksuaalisuuteni ei ole vielä kuollut.

Eri asia olisi voinut olla parikymmentä vuotta sitten, jos kioski olisi mennyt kiinni ilman selityksiä vaikka lasten saamiseen. En tiedä enkä halua ajatella mihin silloin olisi päädytty, mutta kriisi olisi ollut ihan eri mittaluokkaa. Nyt lähinnä koen, että minun on tehtävä se minkä voin pitääkseni yllä vaimonkin liekkiä omani lisäksi niin pitkään kuin mahdollista. Puhumattomuuteen ja tekemättömyyteen se ainakin varmasti sammuisi nopeasti.

M54

Vierailija
59/82 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maksanut seksistä?

Kestääkö kunto useampaan panoon päivässä?

Minkä kokoinen kulli sulla on?

Vierailija
60/82 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko maksanut seksistä?

Kestääkö kunto useampaan panoon päivässä?

Minkä kokoinen kulli sulla on?

Ei ole tarvinnut maksaa koskaan.

Kestää kyllä.

No nyt ei ole tullut mitattuna, levossa toistakymmentä senttiä, kovana vajaa parikymmentä. Onko riittävän tarkat speksit? :)