Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
19.10.2024 |

Itse heräsin, kävin lenkillä, suihkussa, ruokin kissan ja söin aamupalaa (muroja), katsoin animea (Laid-Back Camp), luin mangaa (KonoSuba), pelasin videopelejä (Minecraft) ja nyt pyörin X:ssä ja muilla sivuilla. Kohta alkaa LaLiga. M28

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta ei olla saatu aikaseks kun käytiin vain mummin luona syömässä. Minä vein ruokatarvikkeita,kokattiin ja syötiin. Juotiin kahvit ja pelattiin korttia. Sit tultiin taas kotiin.

Vierailija
42/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelin kännit aamusella ja sitten päivällä ajelin lehdet silpuksi ruohonleikkurilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen akka olen minäkin, 60+, mutta en harmittele elämätöntä elämää vaan hankin koiran joka antaa minulle joka päivä iloa, seuraa ja pistää luut liikkeelle. Keväällä otan toisen jos pentue syntyy suunnitellusti.

Tämä päivä kului metsässä ja rannalla. Koiran kanssa tietenkin. 

Miksi otit koiran rajoittamaan elämääsi? Uskomatonta. 

Vierailija
44/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauranut pekka poudan jutuille, laiskotellut. Oispa tyttöystävä. Tää sinkun elämä on ihan tyhmää.

Vierailija
45/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatöitä ja kotitöitä.

Vierailija
46/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastin koko maailman varmalta tuholta, kukaan ei edes huomannut eikä kiittänyt.

Nyt keitän kahvit.

Kiitos. 

Vierailija
47/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen akka olen minäkin, 60+, mutta en harmittele elämätöntä elämää vaan hankin koiran joka antaa minulle joka päivä iloa, seuraa ja pistää luut liikkeelle. Keväällä otan toisen jos pentue syntyy suunnitellusti.

Tämä päivä kului metsässä ja rannalla. Koiran kanssa tietenkin. 

Miksi otit koiran rajoittamaan elämääsi? Uskomatonta. 

Eikö, ja otan vielä toisenkin, minä vanha akka. 

Vierailija
48/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin, avasin tietokoneen, laitoin kahvia, tein kuvankäsittelyä tietokoneella, koira heräsi ja kävin sen kanssa pihalla ja annoin aamuruuan, söin itse aamupalaa, jatkoin kuvankäsittelypuuhaani, kävin koiran kanssa ulkona, lisää kuvankäsittelyä, puoliso tuli kotiin, syötiin ja nyt juon kahvia ja palstailen. Loppupäivästä en vielä tiedä. Ehkä katson Netflixistä jotain ja neulon.

N40

Ihana aamu-uninen koira. 😄

Vierailija
49/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelastin koko maailman varmalta tuholta, kukaan ei edes huomannut eikä kiittänyt.

Nyt keitän kahvit.

Kiitos. 

Ei hele, onko Putte siis kuollu? 

Vierailija
50/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsinyt kamalista ilmavaivoista ja vatsakivuista. Kävellyt monta kilsaa rantareittiä kauppaan ostamaan pelkän pussin suolalakritsitaateleita. Ajanut tunnin junalla eees taas yhtä huonekalua hakemaan. Kuunnellut podcastejä ja ihmetellyt suomalaisia lähijunissa. Nauttinut erittäin kauniista ruskasta ja syyspäivästä.

Vierailija
51/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan jälkeen laitoin petivaateet partsille tuulettuu. Sitten tapasin ystävän kahvikupposen äärellä hänen luonaan. Kotiin tultua lakanoita koneeseen. Lämmitin lounaan. Käväsin kävellen lähikaupassa hakemassa herkkuja (nyt ällöttää, kun hotkin ne). Petivaateet sisälle, lisää lakanoita koneeseen ja puhtaat sänkyyn. Luin vieraskielistä kirjaa, kudoin sukkaa, sitten olen katsellut tvtä. Juttelin videopuhelussa miesystävälle. Nyt tuikut tulilla ja nautin vaan oleilusta TVn äärellä. 

Vierailija
52/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potenut krapulaa ja nukkunut muutaman tunnin. Nyt ruokaa ja pari keskiolutta.

M49

Vierailija
53/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakun.

Vierailija
54/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin veneen merestä talviteloille, ulkoilin. Nyt makoilen ja mietin ottaisinko glögin. Odottelen mieheni tekemää illallista.

Vierailija
55/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut, runkannut, juopotellut

Vierailija
56/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsinyt kamalista ilmavaivoista ja vatsakivuista. Kävellyt monta kilsaa rantareittiä kauppaan ostamaan pelkän pussin suolalakritsitaateleita. Ajanut tunnin junalla eees taas yhtä huonekalua hakemaan. Kuunnellut podcastejä ja ihmetellyt suomalaisia lähijunissa. Nauttinut erittäin kauniista ruskasta ja syyspäivästä.

Vatsavaivat ennen vai jälkeen taateleiden? Omalle vatsalkeni taatelit ovat liikaa... 🙊

Vierailija
57/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vatsavaivat ennen vai jälkeen taateleiden? Omalle vatsalkeni taatelit ovat liikaa... 🙊

Kiitos kysymästä mutta ovat jatkuneet jo viikon.Pitäisi syödä vähemmän ja harvemmin eikä paastokaan varmaan olis huono idea. Avannetta odotellessa😬

Vierailija
58/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kaupunkiin kirjastoon kun en jaksanut osallistua pihatalkoisiin. Sitte huristin koneellisen pyykkiä. Nyt mietin että pesenkö tukan tänään vai vasta huomenna.

Vierailija
59/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellut ja tehnyt ruokaa yhdessä vakavaa syöpää sairastavan vanhempani kanssa. Nyt katsotaan yhdessä hieman televisiota  ja sen jälkeen lähden kotiin opiskelemaan. 

Vierailija
60/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostin veneen merestä talviteloille, ulkoilin. Nyt makoilen ja mietin ottaisinko glögin. Odottelen mieheni tekemää illallista.

Oho, sähän oot löytäny oikein kultakimpaleen. Pidä siitä kiinni. Se on harvinaista herkkua kun mies viihtyy keittiössä. Onneksi on vielä miehiä jotka on näppäriä ja osaa fixailla. Nykynuoriso on hemmoteltu piloille, harvassa on terävä-älyiset osaajat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi