Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
19.10.2024 |

Itse heräsin, kävin lenkillä, suihkussa, ruokin kissan ja söin aamupalaa (muroja), katsoin animea (Laid-Back Camp), luin mangaa (KonoSuba), pelasin videopelejä (Minecraft) ja nyt pyörin X:ssä ja muilla sivuilla. Kohta alkaa LaLiga. M28

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, kävin suihkussa, keitin kahvin, lähdin töihin, tein töitä, tulin töistä kaupan kautta, kävin pikaisesti uudestaan suihkussa, heitin pizzan uuniin koska ei huvittanut kokata mitään, söin pizzan, nyt nysvään jonkin aikaa koneella ja sitten tärähtää Silent hill 2 (Ps5) pyörimään.

Vierailija
22/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin koirat ja kissan lenkillä ja sen jälkeen menin käymään mummoni luona. Käytiin mummon kanssa kaupungilla syömässä ja sen jälkeen imuroin huushollinsa ja pyyhkin pölyt. Laskin koirat pihalle ja nyt odotan perheenjäsentä kotiutuvaksi ja sitten lähdetään ajelemaan kesämökille jossa ollaan tiistaihin saakka. Illalla saunaan, uimaan ja juustojen sekä portviinin kimppuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, avasin tietokoneen, laitoin kahvia, tein kuvankäsittelyä tietokoneella, koira heräsi ja kävin sen kanssa pihalla ja annoin aamuruuan, söin itse aamupalaa, jatkoin kuvankäsittelypuuhaani, kävin koiran kanssa ulkona, lisää kuvankäsittelyä, puoliso tuli kotiin, syötiin ja nyt juon kahvia ja palstailen. Loppupäivästä en vielä tiedä. Ehkä katson Netflixistä jotain ja neulon.

N40

Vierailija
24/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portviiniä ja juustoa - tämä lähtee nyt kauppaan ja Alkoon 😋

Vierailija
25/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, tulin fillarilla kotiin vajaa 10km, käytin kissat ulkona, laitoin pakastepizzan uuniin, avasin Sandelstölkin, katson maajussille morsianta ja kirjoitan tänne. 

Vierailija
26/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Lappeenrannan Linnoituksessa kuvaamassa. Ja syömässä Vanhassa Makasiinissa. 

Vierailija
27/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin aamupalaa, join teetä, selailin nettiä, tein kotihommia ja luin kirjaa. Sitten lähdin nuoremman lapseni kanssa ratsastamaan. Kun tulin kotiin, join mieheni kanssa kahvit ja vein saman lapsen kaverinsa luo. Sitten olen tehnyt sekalaisia kotihommia (järjestely, vessan pesu ym.), selaillut nettiä, lukenut kirjaa ja sen sellaista. Tänään meillä ei laiteta ruokaa, vaan närpitään ja syödään eineksiä.

Vierailija
28/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kahdesti muistisairaan alkoholisoituneen isän luona, kävin kaupoilla ja saunassa. Olen roikkunut netissä ja kattonut töllöä. Tein pienen mustikkapiirakan. Väsyttäis.

Vierailija
29/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö teen? Vastaus on 🤒 eli poden koronaa. TV, ristisanatehtävät ja mikroruuat. Siinä tärkeimmät tältä päivältä. 

Vierailija
30/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut 4 mukillista kahvia, tehnyt klapeja, haravoinut, katsonut 3 sivistävää dokumenttia. Eli en juuri mitään mutta nyt onkin vapaapäivä. Huomenna sitten tositoimiin.

Vierailija
31/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään, koska millään ei ole enää mitään väliä eikä mikään kiinnosta. Katsoin kyllä pari jaksoa teho-osaston uusintoja ja unelmoin että edelleen olisi 90-luku ja olisin 30 vuotta nuorempi.

Tekisin ihan kaiken eri tavalla.

Vierailija
32/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin noin kello 16:00, laitoin "aamupuuron" ja "aamukahvit". Muuten koko päivä ja ilta menee pitkälle aamuyöhön asti nettiä selaillessa, tv-ohjelmia katsoessa, musiikkia kuunnellessa, lukiessa ja syödessä.

Vierailija
33/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotin koko päivän seinää, tätä ruutua ja hetken telkkaria. Kohta menen peiton alle ja toivon ettei tarvitse tuijottaa vielä kattoakin vaan saan unta asap, koska evvk kaikki.

Vierailija
34/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin sämpylöitä, tuli lattialaattoja, mutta pirun hyviä ovat. 

Vierailija
35/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vähän aikaa sitten ja tunnen itseni ihan luuseriksi. Tein ruokaa ja kohta keitän kahvit. Päätin ties kuinka monennen kerran, että lopetan alkoholinkäytön. :(

Vierailija
36/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan mitään, koska millään ei ole enää mitään väliä eikä mikään kiinnosta. Katsoin kyllä pari jaksoa teho-osaston uusintoja ja unelmoin että edelleen olisi 90-luku ja olisin 30 vuotta nuorempi.

Tekisin ihan kaiken eri tavalla.

Niin minäkin tekisin kaiken toisin jos saisin nuoruuden takaisin, nyt olen todella yksinäinen kesi-iän ylittänyt akka. N60v

Vierailija
37/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein roskia pihalle, latasin astianpesukoneen ja tyhjensin puhtaat. Laitoin koneellisen pyykkiä ja ripustin ne kuivumaan narulle. Laitoin uunissa ruokaa, leivoin juustokinkkusarvia lasten kanssa, opiskelin Duolingolla ranskaa 20 min, kävin salilla ja sen jälkeen suihkussa, kävin kaupassa x 2, luin Erich Frommin The Art of Loving -e-kirjaa ja sokerina pohjalla vauvapalstailin. Ihan kelpo päivä.

Vierailija
38/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmissa oli monenlaista, mutta heräsin aamulla flunssaisena ja olen koko päivän maannut sängyssä, juonut teetä ja katsonut netflixiä. Kyllästyttää kun olen tänä vuonna ollut jo useamman kerran flunssassa.

Vierailija
39/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen akka olen minäkin, 60+, mutta en harmittele elämätöntä elämää vaan hankin koiran joka antaa minulle joka päivä iloa, seuraa ja pistää luut liikkeelle. Keväällä otan toisen jos pentue syntyy suunnitellusti.

Tämä päivä kului metsässä ja rannalla. Koiran kanssa tietenkin. 

Vierailija
40/64 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen akka olen minäkin, 60+, mutta en harmittele elämätöntä elämää vaan hankin koiran joka antaa minulle joka päivä iloa, seuraa ja pistää luut liikkeelle. Keväällä otan toisen jos pentue syntyy suunnitellusti.

Tämä päivä kului metsässä ja rannalla. Koiran kanssa tietenkin. 

Minä laitan koiran siinä vaiheessa, kun ne oppivat puhumaan, ulkoilevat omin päin ja laittavat ruokansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan